Kaikenlaista oon kokeillut.... Mutta mikä olisi semmoinen pieni lisätulon lähde... Villasukkia en osaa neuloa😂👍 Pientä myyntityötä olen tehnyt eri asioilla. Mutta mutta nyt jotain uutta pitäisi. Kirppishommat on niin nähty eikä taida olla mitään enää myyntiin kotoa.
Mistä lisätuloja
17
235
Vastaukset
- kekstäääss
villasukat ei kannata, äitikin neuloo niitä kassikaupalla ja pari kolme paria, ei edes lankojen hintaa saa vuodessa myytyä ( äiti 83, joten neuloo ajankulukseen ). Himmelien teko (järviruoko, kestävää ja ilmaista) ja niiden kauppaaminen joulun alla tuo jokusen satasen vuodessa, kunnes seutu täyuttyy himmeleistä. joten, voisitko tarjota vaikka koirien ulkoilutuspalvelua, päivähoitoa, tai pyrkiö jonkun vanhuksen omashoitajaksi, tiedän että omaishoitajan ei tarvitse olle omainen, eräs tuttavani tekee sitä (300 e/ kk) myös pätkätöissä ollessaan
- MattiLev
Vatsa murisee ja täsä samoja mietin. Pari päivää ennenku rahaa tulee.. On tuolla jotain murkinaa. Kahvia sentään riittää. En tiiä.
- juudas-sipilä
Kesäisin sienien ja marjojen myynnistä saa rahaa. Torille torimyyjille juttelemaan.
- Mitäihmettä
Onko koulutusta jollekin alalle? Osaatko käyttää tietokonetta hyvin? Tuettu palkkatyö? Oppisopimus? Koulutus? Miksi olet rahapulassa?
- pernerinkeksintö
Alat ajamaan taksia jos on oma auto. Ei tarvi taksilupia, ei taksamittaria, ei kylttiä auton katolle, eikä taksikurssia käydä. Ajokki voi olla mikä tahansa kulkupeli.
Kukaan ei kysele verojen perään, eikä missä toimit, kukaan ei välitä enää taksikuskien asioista, ellet ole kirjoittanut kenenkään isännän kanssa tai firman kanssa sopimusta.
Hinnat voi olla isoja tai mpieniä, ei silläkään väliä. Taksialalla millään ei ole enää väliä. Eiä tuolla ansaitsemismuodolla ole mitään eprehellisyydenkään kanssa tekemistä, sillä kaikki on sallittu.
Mä luulen että pimeitä takseja on pilvin pimein. - vanhin.ammatti
Aina vois vaikka myydä itseään. Näin ne sanoi kerran työnhakukursseillakin, itse en kyllä miehenä viitsis, hmm.
- poor40yearoldman
Hyvä idea, ei vaan taida löytyä ostajia ainakaan minulle. Maksaakohan kukaan koiranulkoiluttamisesta?
- kaivoislöyttt
Kai sitä koiran ulkoiluttamista vois löytyä mutta siihenkin tarvii sitoutua .
- nettikyselyitä
no mä oon tänä vuonna saanut 370 euroa lahjakortteja pelkästään vastaamalla paneeleissa kyselyihin.olen ottanut tokmannille sielt saa jottain ruokaakin.
- köyhänlisätienistit
Juuri nyt moneen paikkaan haetaan n. 10 tuntia viikossa töihin porukkaa. Myyntityötä, sopii hyvin lisätuloksi.
Dyykkaamalla voi löytää hyvin pientä myytävää tori.fi palstalle ja voit myös tuunata jotain lahjoitetaan tavaroita myyntiin.
Täällä usein naureskellaan trukinlavoista askartelemiselle, mutta ilmaisista trukinlavoista saa hyvin monenlaista, yksinkertaisimmat tuotteet valmistaa linnunpöntöt, menee kaupaksi 8€ kpl marketin pihalla. Vaativimmista askareista saa helposti yhdellä trukinlavalla 1000€ katteen!!
Pilkkirukkaset käy hyvin kaupaksi, niitä voi ommella vanhoista nahkatakeista selkäpuolelta saaduista nahkoista.
Monet pesäpallomailat olen sorvannut myyntiin omatekoisella puusorvilla.
Himmelit on hyviä tulonlähteitä askarrella, järviruokoa vaan nyt keräämään jään päältä.- Anonyymi
Järviruoko on loistava idea, sillä eestin pojat tekee niistä kokonaisia kattoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järviruoko on loistava idea, sillä eestin pojat tekee niistä kokonaisia kattoja.
Tuttavani valmistaa järviruo'osta desing himmeleitä, myy niitä tosi hyvällä hinnalla. Saa paljon paremman katteen niistä, kuin nuo kattojen tekijät, eikä tarvitse kovin suuria tiloja himmeleiden valmistukseen.
- Anonyymi
eroottinen hieronta, euroopassa ja muuallakin on paljon eläkeläis viihdyttäjiä. siitä taxfree tuloa.
- Anonyymi
Minä kirjoittelen juttuja lehtiin, niistä saa pienen palkkion tekijänoikeuskorvauksina. Suhteessa siihen työhön niistä maksetaan hyvin, puolen tunnin työstä saa 70€ - 100€, minulle ainakin se on iso raha, kun sen saa aika helpolla. Joskus olen saanut kirjoituksista jonkun tuotepalkkion, kuten kirjoja tai astioita, on niilläkin ollut käyttöä.
Valmistan myös joitakin taide-esineitä, niitä olen myynyt myyntitilissä yhdessä taidenäyttelyssä, niistäkin tulee ihan mukavasti tuloa. Tarpeet niihin lähes ilmaisia.
Vaimoni neuloo villasukkia ajankuluksi ja niillä tulee hieman lisätuloa. - Anonyymi
Pullojen kerääminen tuo hieman lisätuloja.
- Anonyymi
Näköjään taas vanha juttu nostettu tänne... Aloittaja lienee jo löytänyt lisätulonlähdettä. Hyviä niksejä tässä viestiketjussa näytti olevan tarjolla, minäkin olen näemmä jonkun niistä kirjoittanut.
Villasukkien lisäksi kehoittaisin neulomaan niitä "vilenin" pipoja, niillä näyttää olevan kysyntää, vaikka nyt kesä tuleekin, niin joku sellaisen voi kalareissulleen ostaa ja syksyllä taattua tavaraa myyntiin. Valmistusohjeita löytyy kyllä netistä hieman googlettamalla!
Tuo trukinlava niksi... Kaveri tekee vaimonsa kanssa ihan rivitalonsa huoneistossa yksinkertaisia puutöitä trukinlavoja hyödyntäen, uusia kertakäyttöisiä trukinlavoja saa kauppojen ja markettien varastoilta, kun pyytää henkilökunnalta. Kaveri pätkii kerralla ne puutavarat halvalla sirkkelillä ja ruuvailee osat kokoon akkuporakoneella ruuveilla. Suhteellisen yksinkertainen sisustuslaatikko menee 50€ kaupaksi ja linnunpöntöt 10€ - 20€.
Tuttu kaveri eläkeläinen tekee järviruokoa käyttäen himmeleitä ja myy niitä kovaan hintaan, tosin nimeä on jo tullut ihan valtakunnallisesti, joten lisätulot ovat hänellä jo sitä luokkaa, että verotusta pitää suunnitella.
Korona hellitti, niin eräs tuttavaneitonen kielitaitoisena on matkaseurana vanhemmille naisille eksoottisemmissa matkakohteissa, kuten Aasia, Afrikka ja tulee ilmaiset matkat ja lisäksi tuloakin siihen päälle. Monet varakkaat henkilöt eivät itse uskalla lähteä yksin matkoille, mutta "ammattilaisen" mukana he pääsevät toteuttamaan unelmiaan. Tuttavani ei tee montaa matkaa vuodessa, mutta se riittää hänelle lisätuloiksi ja saa samalla itsekin matkustaa. Viimeksi hän matkusti Afrikkaan hieman erikoisempaan paikkaan seuralaisena.
Jos lähellä on sopiva verkkokauppa, niissä tarvitaan aika usein suuriin tilauksiin apua lähetyksien pakkaamiseen, siinäkin sopiva lisätulonlähde vaikka 10 tunnin viikkosopparilla.
Onhan näitä! - Anonyymi
Jos taitoja niin nukkekoti ja sitten huutokaupattavaks. Yhdessä paikassa mielenterveysongelmainen teki kotkan puusta niin kyllä tuosta jo ois maksanu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713