Olen yksinhuoltaja ja tällä hetkellä muutama terveyshaitta ja rahapula vaivaa. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa. Onneksi on vielä lomaa siitä... Olen masentunut,mutta pakolla vedän läpi nuo 4tuntiset tuolla. Itken öisin. En joka yö. Kodin ja lapsen jaksan huoltaa. Oma hyvinvointi on vähän kiikun kaakun.
Muistaisitteko rukouksin
9
<50
Vastaukset
- Loppuelämäalkaatästä
Siinä vaiheessa kun ymmärrät että olet itse vastuussa omasta elämästä ja ymmärrät ettei rukoilu auta, tulet toipumaan ja tulet menestymään ja kaiken lisäksi tulet onnelliseksi ja lapsesikin tulevat voimaan paremmin ja menestyvät elämässä. Joten tervetuloa todellisuuteen. Huolehdi terveydestäsi ja tee muutos elämääsi!
Ihminen on siitä kumma olento, että tietoisuus rukouksista voi tsempata, jos yleensä rukousten mahdollisuuksiin uskoo. Objektiivista hyötyä niistä tuskin on, vaikka sattumat saavat joskus näyttämään että olisi. Masentunutta ei "ota itseäsi niskasta kiinni" -tyyppinen komentelu kuitenkaan auta ainakaan ennen kuin sairauden lääkitys on kohdallaan ja vaikuttaa. Avauksen perusteella kuulostaa vähän siltä, että lääkehoitoa ei masennukseen ole vielä lainkaan tai se on väärä.
Toivon vilpittömästi kaikkea hyvää aloittajalle ja hänen lapselleen. Toivomiseni ei hyödytä mitään, mutta silti.
- välitänIhmisistä
Huomenta aloittaja!
Ei ole maailma aina kiva paikka eikä elämä suinkaan kepeää ruusuilla tanssimista. Tai ehkä välillä, mutta silloinkin tanssikengän niin helposti puhkoo ne ruusujen piikit ennemmin tai myöhemmin. Mietin tässä juuri sinun tilannettasi. Et ole yksin kohtalosi kanssa, meitä on muitakin. On myös niitä, joiden tilanne on huonompi. Ei ole edes omaa rakasta lasta tai edes sitä kuntouttavaa työpaikkaa. Ajattele, että se polku joka on tuonut sinut tähän saakka, ei ole voinut olla täysin väärä koska sinulla on nuo kaksi kiinnekohtaa elämään.
Työsi ei ehkä juuri nyt tunnu mukavalta. Vaan eipä se tunnu mukavan pehmeältä se kylmä ja karhea pelastusrenkaan pinta kun sen hukkumaisillaan vetää viimein poskeaan vasten. Silti siinä on parempi roikkua kynsin hampain siihen saakka että pääsee rannalle.
Toivon sinulle voimia, jaksamista ja iloisia hetkiä elämään. En rukoile, sillä en itse usko jumaliin tai muihin taikauskoihin. Sen sijaan uskon ihmisiin. Uskon sinunkin sisäiseen voimaan. Sinun äidinrakkauteen. Siihen selviytymiskoneeseen, jonka evoluutio on sinusta muovannut miljoonien vuosien saatossa. Se kyllä selviää. Valoisampaa vuotta 2019 sinulle ja pienelle perheellesi!- oletdemari
Maailma on juurisellainen, kun sen itsellensä tekee.
Valinnat ratkaisevat ja aivot ratkaisevat valinnat.
Tykkäätkö isis kavereista, hekin ovat " ihmisiä".
- rukoilenpuolestasi
Rukoilen puolestasi!
Rukous auttaa. Kaikkea hyvää sinulle ja voimia!
Välillä on kaikilla vaikeaa, mutta sitä jaksaa vain kun rukoilee.- olet.toiminut.väärin
Olette jeesustelulla luoneet maailmaan ihan riittävästi näitä kärsiviä.
Rahkeenne ei silti riitä auttamaan ja muut saavat kustantaa typeryytenne.
- IhmeitäkinOn
Kyllä rukous auttaa. Voimia sinulle.
- T..Mirka
Tiesitkö että Aku-Ankkan rukoileminen toimii 100% varmuudella, yhtä hyvin kuin jumala & jeesus rukoukset.
- akuankalle
Ole sinä Mirka hiljaa.
Mene paremminkin ateistien palstalle, mitä sinä täällä härnäät? Tosityhmää (sorry, olet häirikkö).
Tämä palsta on rukoilijoille, ei ateisteille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409