Muistaisitteko rukouksin

Ihmeitätapahtuu

Olen yksinhuoltaja ja tällä hetkellä muutama terveyshaitta ja rahapula vaivaa. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa. Onneksi on vielä lomaa siitä... Olen masentunut,mutta pakolla vedän läpi nuo 4tuntiset tuolla. Itken öisin. En joka yö. Kodin ja lapsen jaksan huoltaa. Oma hyvinvointi on vähän kiikun kaakun.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppuelämäalkaatästä

      Siinä vaiheessa kun ymmärrät että olet itse vastuussa omasta elämästä ja ymmärrät ettei rukoilu auta, tulet toipumaan ja tulet menestymään ja kaiken lisäksi tulet onnelliseksi ja lapsesikin tulevat voimaan paremmin ja menestyvät elämässä. Joten tervetuloa todellisuuteen. Huolehdi terveydestäsi ja tee muutos elämääsi!

      • Ihminen on siitä kumma olento, että tietoisuus rukouksista voi tsempata, jos yleensä rukousten mahdollisuuksiin uskoo. Objektiivista hyötyä niistä tuskin on, vaikka sattumat saavat joskus näyttämään että olisi. Masentunutta ei "ota itseäsi niskasta kiinni" -tyyppinen komentelu kuitenkaan auta ainakaan ennen kuin sairauden lääkitys on kohdallaan ja vaikuttaa. Avauksen perusteella kuulostaa vähän siltä, että lääkehoitoa ei masennukseen ole vielä lainkaan tai se on väärä.

        Toivon vilpittömästi kaikkea hyvää aloittajalle ja hänen lapselleen. Toivomiseni ei hyödytä mitään, mutta silti.


    • välitänIhmisistä

      Huomenta aloittaja!

      Ei ole maailma aina kiva paikka eikä elämä suinkaan kepeää ruusuilla tanssimista. Tai ehkä välillä, mutta silloinkin tanssikengän niin helposti puhkoo ne ruusujen piikit ennemmin tai myöhemmin. Mietin tässä juuri sinun tilannettasi. Et ole yksin kohtalosi kanssa, meitä on muitakin. On myös niitä, joiden tilanne on huonompi. Ei ole edes omaa rakasta lasta tai edes sitä kuntouttavaa työpaikkaa. Ajattele, että se polku joka on tuonut sinut tähän saakka, ei ole voinut olla täysin väärä koska sinulla on nuo kaksi kiinnekohtaa elämään.

      Työsi ei ehkä juuri nyt tunnu mukavalta. Vaan eipä se tunnu mukavan pehmeältä se kylmä ja karhea pelastusrenkaan pinta kun sen hukkumaisillaan vetää viimein poskeaan vasten. Silti siinä on parempi roikkua kynsin hampain siihen saakka että pääsee rannalle.

      Toivon sinulle voimia, jaksamista ja iloisia hetkiä elämään. En rukoile, sillä en itse usko jumaliin tai muihin taikauskoihin. Sen sijaan uskon ihmisiin. Uskon sinunkin sisäiseen voimaan. Sinun äidinrakkauteen. Siihen selviytymiskoneeseen, jonka evoluutio on sinusta muovannut miljoonien vuosien saatossa. Se kyllä selviää. Valoisampaa vuotta 2019 sinulle ja pienelle perheellesi!

      • oletdemari

        Maailma on juurisellainen, kun sen itsellensä tekee.
        Valinnat ratkaisevat ja aivot ratkaisevat valinnat.
        Tykkäätkö isis kavereista, hekin ovat " ihmisiä".


    • rukoilenpuolestasi

      Rukoilen puolestasi!

      Rukous auttaa. Kaikkea hyvää sinulle ja voimia!
      Välillä on kaikilla vaikeaa, mutta sitä jaksaa vain kun rukoilee.

      • olet.toiminut.väärin

        Olette jeesustelulla luoneet maailmaan ihan riittävästi näitä kärsiviä.
        Rahkeenne ei silti riitä auttamaan ja muut saavat kustantaa typeryytenne.


    • IhmeitäkinOn

      Kyllä rukous auttaa. Voimia sinulle.

    • T..Mirka

      Tiesitkö että Aku-Ankkan rukoileminen toimii 100% varmuudella, yhtä hyvin kuin jumala & jeesus rukoukset.

    • akuankalle

      Ole sinä Mirka hiljaa.
      Mene paremminkin ateistien palstalle, mitä sinä täällä härnäät? Tosityhmää (sorry, olet häirikkö).

      Tämä palsta on rukoilijoille, ei ateisteille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe