Erinomainen katolinen televisiokanava!

KatolinenTulevaisuus

Olen vuosien ajan seurannut jo amerikkalaista EWTN-kanavaa:

www.ewtn.com

ja sen ohjelmista erityisesti todella järkevän Raymond Arroyon "The World Over" -ohjelmaa. Toinen vakioni on "The Journey Home", jossa ääneen pääsevät katoliseen kirkkoon aikuisina liittyneet aina kardinaaleista kirjailijoihin ja tavallisiin perheenäiteihin.

Suosittelen tätä kanavaa lämpimästi kaikille katolilaisuudesta kiinnostuneille. Monissa sen ohjelmissa itse asiassa selostetaan seikkaperäisesti katolista uskoa. Jotkut ohjelmat, kuten edellämainitut, ovat näkyvissä myös netin välityksellä.

Mielenkiintoista on, että nykyään kaikkialle maailmaan yli kymmenellä kielellä lähettävän EWTN:n perusti fransiskaaninunna, äiti Angelica, omalla kekseliäisyydellään ja tarmollaan. Ensimmäinen studio toimi sisarten autotallissa!

7

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohannaÄllä

Omasta puolestani en voi kuin yhtyä suosituksiin! ”The Journey Home” -ohjelmassa on ollut vieraana jopa kardinaali Anders Arborelius Ruotsista.

• katolinen_rouva

Olen seurannut monia ohjelmista. Tämä on kanava, jota jaksaa seurata yhden tai kahden ohjelman verran, mutta tämä kai lienee tarkoituskin.

• Kassian

Katselin juuri muutaman ohjelman The World Over -sarjasta - kaikki nähtävillä netissä! Kyllä kannatti, sillä varsinkin kardinaali Burken haastattelu oli mielenkiintoinen.

• KatolinenTulevaisuus

Huomasin tänään, että useimmat EWTN:n ohjelman ovat myös youtubessa.

Toinen hyvä katolinen televisiokanava on Ranskan KTO, jolla on oma nettisivunsa:

ktotv.com

• JohannaÄllä

Erityisesti The World Over -ohjelman joulukuun lopun jakso oli erittäin hyvä katsaus edellisen vuoden tapahtumiin!

• katolinen_rouva

Ohjelma on kieltämättä hyvin tehti, joskin kriittinen nykyistä paaviamme kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      838
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe