Erinomainen katolinen televisiokanava!

KatolinenTulevaisuus

Olen vuosien ajan seurannut jo amerikkalaista EWTN-kanavaa:

www.ewtn.com

ja sen ohjelmista erityisesti todella järkevän Raymond Arroyon "The World Over" -ohjelmaa. Toinen vakioni on "The Journey Home", jossa ääneen pääsevät katoliseen kirkkoon aikuisina liittyneet aina kardinaaleista kirjailijoihin ja tavallisiin perheenäiteihin.

Suosittelen tätä kanavaa lämpimästi kaikille katolilaisuudesta kiinnostuneille. Monissa sen ohjelmissa itse asiassa selostetaan seikkaperäisesti katolista uskoa. Jotkut ohjelmat, kuten edellämainitut, ovat näkyvissä myös netin välityksellä.

Mielenkiintoista on, että nykyään kaikkialle maailmaan yli kymmenellä kielellä lähettävän EWTN:n perusti fransiskaaninunna, äiti Angelica, omalla kekseliäisyydellään ja tarmollaan. Ensimmäinen studio toimi sisarten autotallissa!

7

381

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohannaÄllä

Omasta puolestani en voi kuin yhtyä suosituksiin! ”The Journey Home” -ohjelmassa on ollut vieraana jopa kardinaali Anders Arborelius Ruotsista.

• katolinen_rouva

Olen seurannut monia ohjelmista. Tämä on kanava, jota jaksaa seurata yhden tai kahden ohjelman verran, mutta tämä kai lienee tarkoituskin.

• Kassian

Katselin juuri muutaman ohjelman The World Over -sarjasta - kaikki nähtävillä netissä! Kyllä kannatti, sillä varsinkin kardinaali Burken haastattelu oli mielenkiintoinen.

• KatolinenTulevaisuus

Huomasin tänään, että useimmat EWTN:n ohjelman ovat myös youtubessa.

Toinen hyvä katolinen televisiokanava on Ranskan KTO, jolla on oma nettisivunsa:

ktotv.com

• JohannaÄllä

Erityisesti The World Over -ohjelman joulukuun lopun jakso oli erittäin hyvä katsaus edellisen vuoden tapahtumiin!

• katolinen_rouva

Ohjelma on kieltämättä hyvin tehti, joskin kriittinen nykyistä paaviamme kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      907
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      657
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      650
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      46
      589
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      563
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      528
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      523
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      446
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33