Näin on , koska kermaperseiden autojen katot eivät kestä linnunkakkaa. On niin paljon talitinttejä , varpusia, harakoita, variksia, naakkoja, lokkeja ym. Elekee syöttää näitä lintu raukkoja, koska tulee valitus ympäristösuojeluviranomaiselta.
Lintujenruokinta kielletty Polvijärvellä
10
91
Vastaukset
- Autopesu
Ei se sunkaan auto kestä linnunsontaa jälki jää jos et pese heti
- Karhunruokkija
Antakaa sakkoa saatana.
- Ihmettelii
Ja missähän tämmönen on ilmootettunna...?..
- Ihanaa
Syöttääkää lintuja talvella.
Lokit tulevat taas heinäkuussa, etsimään ruokaa poikasilleen. Ne etsivät ruokaa noin kuukauden verran. Tuskin niistä on haittaa.
Toivoisin, että sataisi vettä taas kerran, niinkuin pari vuotta sitten, niin ihmiset eivät tarvisi pestä autojaan. Viime kesä oli sateeton ja helteet piinasivat.
On täällä Polvijärvellä lintu fobiasta kärsiviä (lintupelko). Varmaan täällä on monta tästä asiasta kärsivää ihmistä. He eivät voi mennä edes ulos, kun pelkäävät lintuja. Minä olen kärsinyt näistä ihmisistä enemmän, kuin iloisesti lentävistä linnuista. - Anonyymi
Siinä sivussa oraviakin ja muita tuholaisia
- Anonyymi
Juuh. Oravat ovat ehkä suloisia mutta tihulaisia nekin on niin kuin hiiret ja rotatkin
- Anonyymi
Miksi Myrkynvihreät ei ruoki lintuja omilla pihoillaan, kun nii rakastaa nuita lintuja, HÄH, vastatkaa Myrkynvihreät ??????
- Anonyymi
Ketä ovat nämä MYRKYNVIHREÄT ??
Itse ruokin lintuja syksystä kevääseen ilman väritunnuksia ja olematta idiootti..
Vaihda piposi hieman joustavampaan näin huomaat ympärilläsi monia hyviä asioita...
- Anonyymi
Se SDP:n Myrkynvihreä Vassarihallitus Kepu ja RKP on kaiken pahan alku, Myrkynvihreä hallitus on suoraan sanottuna , jo Hanhenpaskassa, niin surkia se on ! ja erityisesti Myrkynvihreät
- Anonyymi
Kielletään myös jakorasioiden ruokkiminen ja niille rahaa lainaaminen
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418