SYNTINEN
Minua Jeesus auta, kun sulle valitan. Armahda piinas kautta, ja kuolos katkeran.
JEESUS
Käy tänne, syntiparka, syntejäs katuen, Kun tuntosi on arka, sua katson säälien.
SYNTINEN
Mä syntiä tein aina sinua vastahan. Se sydäntä nyt painaa. Siks itken, valitan.
JEESUS
Miks piinaa, kipujani, et pidä muistossas, et ristintuskiani, kun kuolin puolestas?
SYNTINEN
Ah, Jeesus, mitä hyvää mä kuolostasi saan, jos kadotusta syvää en vältä kuitenkaan?
JEESUS
Ei ole minun syyni, jos sinut tuomitaan. Ken syntiin mielistyypi, hän syystä rangaistaan.
SYNTINEN
En syntejäni salaa. Ne itkein tunnustan. Syntinen luokses palaa, nyt teiltä maailman.
JEESUS
Mä vihaan syntejäsi, syntistä armahdan. Kun huudat hädässäsi, sun haavas parannan.
SYNTINEN
Ei ole toista mulla, ken päästäis vaivasta. Siis tahdon luokses tulla, oi Jeesus, armahda!
JEESUS
Sun päästän synneistäsi. Ne iäks unhotan. Sua seuraa paimenkäsi ainoan auttajan.
SYNTINEN
Sen uskon Jeesukseni, on armos avara, kun sinä avukseni käyt, pyhä Karitsa.
JEESUS
Näin usko loppuun asti niin vältät helvetin. Saat niittää riemuisasti, kun kylvit kyynelin.
SYNTINEN
Mua Jeesus, sanas hyvä, uskossa tukekoon. Suo mulle Henkes Pyhä, se tieni ohjatkoon.
JEESUS
Ain iät armo kestää, sua Henki vahvistaa. Sua harhateiltä estää, vaivoissa virvoittaa.
SYNTINEN
Mun kanssa pyhiesi, sua taivas periä. Sun anna autuutesi, oi sielun ystävä.
JEESUS
Kuin Isän luona mulla, nyt valtakunta on, on kruunu kerran sulla, kun vien sun ilohon.
SYNTINEN
Nyt olen voiton tiellä, saan nähdä kunnian. Suak kiitän nyt ja siellä, oi Jeesus laupias.
Keskustelu autuuteen
UskovaM
1
<50
Vastaukset
- VapahtajaOletSinä
Auta itse itseäsi sillä Vapahtaja Olet Sinä.
Synti on joutava käsite. Mielikuvitushahmolta apua ei heru.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662258Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711520Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣231507Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851234Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1811167Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241110Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051084- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932