Niin, tiedän tämän olevan teille paha pointti ilman jatkuvaa poisteluannekin.
"Hei tyhjäpäät hyppikää nyt on poisteluidenne aika..."
Tämä on sitten vissiin teidän The Argumentti epärehellisyyteni puolesta – aloituksia poikineen pulpahtelee, muun lässytyksen ohella, EIKÄ mitään muuta ilmaannu.
Eli jokin versio tästä:
"Olitko oikeassa vaiko väärässä väittäessäsi että geneettinen informaation ei ole informaatiota?"
"Geneettinen informaatioko ei muka ole informaatiota?"
Nämähän siis vaihtuu aina mielen mukaan ja sitä mukaan kun niitä alas ammun, eikä mikään koskaan muutu; seuraava vähäjärkinen tulee hetken päästä kulman takaa ja taas alkaa sama jankutus enemmän tai vähemmän typerästä, ja kuoro pitää älämölöä vieressä.
Mutta nyt ainakin puolimutkateisti, multinikki ja BlueDevil kovasti kuvittelevat naiivisti jotain löytäneensä.
Koska haluan jonkin hyödyn tästä, eikä, kuten jo kuvasin, hetken päästä paluuta samaan tyhjään älämölörallatukseen jostain muusta triviaalista:
niin tuleeko joku kolmikosta tai sen ulkopuolelta joku tuttu, tähän suoraan toteamaan, että TÄMÄ on se argumenttinne, ettei muuta ole olemassa (tai sitten sen esittää), jolla se jonkun teistä mieli muuttuu???
Tämä ei ole kohtuuton vaatimus, olen tätä jo kauan tehnyt, eikä huvita juosta jokatoisen ääliön perässä pikku paloja sammuttelemassa, joilla ei yksinkertaisesti ole vaikutusta uskoonne. Joten todistakaa seisovanne TÄMÄN argumentin takana ja vilpittömyytenne muutokselle tai argumenttinne on minulle täysin jonninjoutavaa ajanhukkaa, jonka paikka on takaisin siellä missä aurinko ei paista.
Eli vakuuttakaa vastaamisen vaikutus, niin minä vastaan. Ei ole liikaa pyydetty, kiitos.
Se siitä "argumentista"
39
54
Vastaukset
- Ei.luotu.eikirj
Ei olisi myöskään kohtuuton vaatimus jos opettelisit ensin suomen kielen.
Eikä myöskään olisi kohtuuton vaatimus jos myös lopettaisit tuon jatkuvan kitinän ja valehtelun.- mutku.mutku
"Hei pese naamas ku oot ihan tyhmä." - Juho-Petteri 9v. välitunnilla keinujen takana.
On sama kuin sinun ainainen antisi. - nolo.on.vajakki
Täsmälleen samaa mieltä. Nolo...aukko on palstan turhin ruikuttaja. Ei tuollainen vajaamielinen ja persoonallisuushäiriöinen pelle voi olla kuin kreationisti tai sitten muuten vaan latvalaho.
- mutku.mutku
nolo.on.vajakki kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä. Nolo...aukko on palstan turhin ruikuttaja. Ei tuollainen vajaamielinen ja persoonallisuushäiriöinen pelle voi olla kuin kreationisti tai sitten muuten vaan latvalaho.
"Mutku siis se on tuola ihan sillee tiäksä, kato saleesti on nääs."
- mutku.mutku
Ai niin lainataan suurta johtajaanne:
"Pelkät subjektiiviset mielipiteet ilman objektiivisi todisteita eivät sinusta toki tee objektiivisesti epärehellistä - sehän on selvä asia."
Eikä ketään kiinnosta metodinne millä minä olisin epärehellinen kuin yhtälailla jumalakin todistettu olemassa olevaksi. - Ei.luotu.eikirj
mutku.mutku kirjoitti:
"Hei pese naamas ku oot ihan tyhmä." - Juho-Petteri 9v. välitunnilla keinujen takana.
On sama kuin sinun ainainen antisi.Hmm oletko pervo joka stalkkaa yhdeksänvuotiaita poikia ja houkuttelee niitä keinujen taakse, vai oletko saman ikäinen?
Ja mikä tuossa minun vaatimuksessa oli muka lapsellista? On hyvä opetella asuin maansa kieli, niin tulee paremmin ymmärretyksi.
Tosin taisin osua arkaan paikkaan kun sorruit epätoivoiseen huonoon vittuiluun. Voisit muuten petrata noita sinun vittuilu taitojasikin. Ovat tällä hetkellä aika olemattomat ja sorrut vain typerään jankkaamiseen. - mutku.mutku
Ei.luotu.eikirj kirjoitti:
Hmm oletko pervo joka stalkkaa yhdeksänvuotiaita poikia ja houkuttelee niitä keinujen taakse, vai oletko saman ikäinen?
Ja mikä tuossa minun vaatimuksessa oli muka lapsellista? On hyvä opetella asuin maansa kieli, niin tulee paremmin ymmärretyksi.
Tosin taisin osua arkaan paikkaan kun sorruit epätoivoiseen huonoon vittuiluun. Voisit muuten petrata noita sinun vittuilu taitojasikin. Ovat tällä hetkellä aika olemattomat ja sorrut vain typerään jankkaamiseen.Hyvä naiset ja herrat: palstan ateismin eturiviä.
mutku.mutku kirjoitti:
"Mutku siis se on tuola ihan sillee tiäksä, kato saleesti on nääs."
Oliko tämä nyt näytteesi siitä "oikeaoppisesta" vittuilusta, jota lupasit meille esitellä? Anteeksi vain mutta olen pahoin pettynyt. Esimerkiksi toistaiseksi olet tehnyt naurunalaiseksi vain itsesi näillä säälittävillä copy-paste-spämmäyksilläsi.
- mutku.mutku
Mutta koska on tylsää...
"Ei olisi myöskään kohtuuton vaatimus jos opettelisit ensin suomen kielen."
Mikä aloituksessa vikana?
P.s. Samalla kun kaivelet, niin mieti kuinka oleellista löydöksesi on yhtään minkään kanssa. - Ei.luotu.eikirj
mutku.mutku kirjoitti:
Hyvä naiset ja herrat: palstan ateismin eturiviä.
Kiitos kiitos! ;)
Mutta miksi välttelet vastaamasta kysymyksiini? Osuinko liian oikeaan että yrität nyt minua kehumalla vältellä näistä puhumista? Mitä muuta pervoa piiloteltavaa sinulla on? - mutku.mutku
puolimutkateisti kirjoitti:
Oliko tämä nyt näytteesi siitä "oikeaoppisesta" vittuilusta, jota lupasit meille esitellä? Anteeksi vain mutta olen pahoin pettynyt. Esimerkiksi toistaiseksi olet tehnyt naurunalaiseksi vain itsesi näillä säälittävillä copy-paste-spämmäyksilläsi.
Ai ihanaa, tulit seisomaan argumenttisi takana! Mutta tarvitsen oikein vahvistuksenkin:
"niin tuleeko joku kolmikosta tai sen ulkopuolelta joku tuttu, tähän suoraan toteamaan, että TÄMÄ on se argumenttinne, ettei muuta ole olemassa (tai sitten sen esittää), jolla se jonkun teistä mieli muuttuu???"
"Eli vakuuttakaa vastaamisen vaikutus, niin minä vastaan. Ei ole liikaa pyydetty, kiitos."
Hei siis tosi yllätyksellinen selkärangan kasvatus, mutta hieno homma! - Ei.luotu.eikirj
mutku.mutku kirjoitti:
Mutta koska on tylsää...
"Ei olisi myöskään kohtuuton vaatimus jos opettelisit ensin suomen kielen."
Mikä aloituksessa vikana?
P.s. Samalla kun kaivelet, niin mieti kuinka oleellista löydöksesi on yhtään minkään kanssa."Mikä aloituksessa vikana?"
Suomeksi tämä kirjoitetaan näin: "Mikä aloituksessa on vikana?".
Joten ei tämä minun vaatimukseni ollut mistään tuulesta temmattu ;) - mutku.mutku
"Mikä aloituksessa vikana?"
Joten ei tämä minun vaatimukseni ollut mistään tuulesta temmattu ;)Siis hei vau! Paitsi aloituksen virheet sinun piti puolestani korjata.
- mutku.mutku
"Mikä aloituksessa vikana?"
Joten ei tämä minun vaatimukseni ollut mistään tuulesta temmattu ;)Muista miltä tämä kaikki näyttää (palsta) CV:ssäsi.
- Ei.luotu.eikirj
mutku.mutku kirjoitti:
Siis hei vau! Paitsi aloituksen virheet sinun piti puolestani korjata.
Miksi valehtelet taas? En ole missään sanonut korjaavan sinun virheitäsi. Vai etkö itse kykene sitä tekemään ja siksi kysyt muilta apua?
- Ei.luotu.eikirj
mutku.mutku kirjoitti:
Muista miltä tämä kaikki näyttää (palsta) CV:ssäsi.
Missä ihmeen palsta cv:ssä?
Taasko piti alkaa valehtelemaan kun ei rahkeet ja kielitaito riitä muuhun? - mutku.mutku
Juu ei pysty tuon kanssa, on aivan liian paksua typeryyttä, oikein pahaa tekee.
- Ei.luotu.eikirj
mutku.mutku kirjoitti:
Juu ei pysty tuon kanssa, on aivan liian paksua typeryyttä, oikein pahaa tekee.
Myönnä pois että häpeät, kun taas jäit valehtelusta kiinni ja joudut luikkimaan karkuun. Mutta sinunlaisiin pelkureihin tällä palstalla on jo totuttu.
Mutta tosin edelleenkin suosittelen sinulle suomen kielen kurssia. ;) - mutku.mutku
puolimutkateisti kirjoitti:
Ja niin kyllä, tiedän ettei kaltaisenne tyhjänväittäjät ymmärrä tuota parodiaa(osin ja välin analogiaa), koska jos ymmärtäisivät eivät oli tyhjänväittäjiä.
- Ei.luotu.eikirj
mutku.mutku kirjoitti:
Ja niin kyllä, tiedän ettei kaltaisenne tyhjänväittäjät ymmärrä tuota parodiaa(osin ja välin analogiaa), koska jos ymmärtäisivät eivät oli tyhjänväittäjiä.
Vähän vaikea sinua muutenkaan ymmärtää, kun tuo sinun suomen kielen taito on vähän mitä sattuu ;)
- mutku.mutku
Vähän vaikea sinua muutenkaan ymmärtää, kun tuo sinun suomen kielen taito on vähän mitä sattuu ;)
Jonka runkuttamisen tyyppi aloitti kahdella pilkkuvirheellä.
"Juu ei pysty tuon kanssa, on aivan liian paksua typeryyttä, oikein pahaa tekee."
Selitäs nyt koko kansalle mitä pienessä mielessäsi kuvittelet voittavasi tuolla? Mikä oli se merkityksellisyys minkä näit, jolla ylevään "taistoosi" lähdit? - Ei.luotu.eikirj
mutku.mutku kirjoitti:
Jonka runkuttamisen tyyppi aloitti kahdella pilkkuvirheellä.
"Juu ei pysty tuon kanssa, on aivan liian paksua typeryyttä, oikein pahaa tekee."
Selitäs nyt koko kansalle mitä pienessä mielessäsi kuvittelet voittavasi tuolla? Mikä oli se merkityksellisyys minkä näit, jolla ylevään "taistoosi" lähdit?Myönnät että pilkut ovat minun heikko kohtani. Mutta parempi muutama pilkkuvirhe, kuin sinunlaisesi, jonka tekstejä ei kukaan tahdo ymmärtää.
Jaa, onko hyvätkin palkinnot jaossa jos voittaa jotain? Itse ainakin olen vain pitämässä hauskaa sinunlaisten valehtelijoiden kanssa. Ei tässä sen kummemmasta "taistelusta" ole kyse. ;) - mutku.mutku
Myönnät että pilkut ovat minun heikko kohtani. Mutta parempi muutama pilkkuvirhe, kuin sinunlaisesi, jonka tekstejä ei kukaan tahdo ymmärtää.
Jaa, onko hyvätkin palkinnot jaossa jos voittaa jotain? Itse ainakin olen vain pitämässä hauskaa sinunlaisten valehtelijoiden kanssa. Ei tässä sen kummemmasta "taistelusta" ole kyse. ;)Katsotaanpa tarkemmin sitä tollon tyhjää kättä sitten, josko tajuaisi hipsiä vittuun tuosta, tuskin: laita valehtelustani todiste esille?
- Ei.luotu.eikirj
mutku.mutku kirjoitti:
Katsotaanpa tarkemmin sitä tollon tyhjää kättä sitten, josko tajuaisi hipsiä vittuun tuosta, tuskin: laita valehtelustani todiste esille?
Ja näin valehtelijalta meni hermot.
Olet tässäkin ketjussa jäänyt kiinni valehtelusta, ja olen siitä sinulle maininnut. Mutta ethän sinä sitä suostu huomaamaan, vaan rupesit tuolle onnettomalle vittuilu linjalle.
Edelleenkin suosittelen suomen kielen kurssia ja vittuilussakin voisit parantaa. Molemmat on aika huonoja sinulla. ;) - mutku.mutku
Olet tässäkin ketjussa jäänyt kiinni valehtelusta, ja olen siitä sinulle maininnut. Mutta ethän sinä sitä suostu huomaamaan, vaan rupesit tuolle onnettomalle vittuilu linjalle.
Edelleenkin suosittelen suomen kielen kurssia ja vittuilussakin voisit parantaa. Molemmat on aika huonoja sinulla. ;)Anna tulla nyt vaan puupää, äläkä mussuta. Lainausta ja linkkiä kehiin!
"Olet tässäkin ketjussa jäänyt kiinni valehtelusta, ja olen siitä sinulle maininnut."
Sinun piti aloituksesta näyttää virheet, tätä kutsuin "korjaamiseksi", etkä toimittanut sitäkään pelle. Mitään valehtelua missään idiootti.
No niin palstan mölyapina puupää: mussutus jo sivuun ja kovaa faktaa kehiin! - mutku.mutku
Edelleenkin suosittelen suomen kielen kurssia ja vittuilussakin voisit parantaa. Molemmat on aika huonoja sinulla. ;)"Olet tässäkin ketjussa jäänyt kiinni valehtelusta, ja olen siitä sinulle maininnut."
Vaikka tuo paikkansa pitäisikin, niin sinä syytit valehtelijaksi jo ennen tuota "tapausta", josta tuot mustaa valkoisella näytille idiootti.
"Mutku mutku..." olet tyhjää täynnä oleva imbesilli.
Ja missä aloituksen virheet viipyvät pelle, koko päivän olet siinä jo mussuttanut, eikä mitään siitäkään.
Rupea skarppaamaan appari. Tulee jatkossa vielä vähemmän vastauksia aivottomaan mölinääsi, jos et nyt tässä keskustellessa saa mitään aikaiseksi. - Ei.luotu.eikirj
Taas yksi vale lisää; en ole missään sanonut että näyttäisin aloituksesta mitään virheitä.
"Sinun piti aloituksesta näyttää virheet, tätä kutsuin "korjaamiseksi", etkä toimittanut sitäkään pelle. Mitään valehtelua missään idiootti."
Eli jäit heti uudestaan kiinni valehtelusta. :D
Ja näin se huvitus jatkuu :D - Ei.luotu.eikirj
mutku.mutku kirjoitti:
"Olet tässäkin ketjussa jäänyt kiinni valehtelusta, ja olen siitä sinulle maininnut."
Vaikka tuo paikkansa pitäisikin, niin sinä syytit valehtelijaksi jo ennen tuota "tapausta", josta tuot mustaa valkoisella näytille idiootti.
"Mutku mutku..." olet tyhjää täynnä oleva imbesilli.
Ja missä aloituksen virheet viipyvät pelle, koko päivän olet siinä jo mussuttanut, eikä mitään siitäkään.
Rupea skarppaamaan appari. Tulee jatkossa vielä vähemmän vastauksia aivottomaan mölinääsi, jos et nyt tässä keskustellessa saa mitään aikaiseksi.Hihi. Tämä on aina niin hauskaa kun valehtelija kiinni ja siltä menee hermo.
No ehkä joku päivä vielä tulet pois sieltä keinujen takaa kyttäämästä yhdeksän vuotiaita poikia! - mutku.mutku
Taas yksi vale lisää; en ole missään sanonut että näyttäisin aloituksesta mitään virheitä.
"Sinun piti aloituksesta näyttää virheet, tätä kutsuin "korjaamiseksi", etkä toimittanut sitäkään pelle. Mitään valehtelua missään idiootti."
Eli jäit heti uudestaan kiinni valehtelusta. :D
Ja näin se huvitus jatkuu :DAi että sekin jankutus oli perätön väite, muusta nyt puhumattakaan :D Olit siis totaalisen saamaton ressukka. Jatketaan vaikka siitä seuraavan kerran – mikä aloituksessani vikana...
- mutku.mutku
Hihi. Tämä on aina niin hauskaa kun valehtelija kiinni ja siltä menee hermo.
No ehkä joku päivä vielä tulet pois sieltä keinujen takaa kyttäämästä yhdeksän vuotiaita poikia!On siinä meillä ateisti puluilija :D Ei saa mitään koherenttia aikaiseksi, inttää omaansa kuin tarkkisluokkalainen koulukiusaaja ja pörhistelee kuin olisi jotain saaanut aikaiseksi.
Ei torvi: ketjun ensimmäinen lauseesikin on vain (tämän kertaista) merkityksetöntä tyhjää älämölöäsi; ei ole sellaista skenaariota, jossa kirjoitus- tai kielioppivirheeni olisi missään muodossa oleellista asiani kanssa tai niistä valittaminen ns. ottaisi tunteisiini – ja ei, kuvitelmasi siitäkin on yhtälailla vain kuvitelmia kuin kuvitelmasi valehtelustani.
Vai siis kuvittelitko todella osuneesi kultaan suomen kieli mussutuksellasi, koska vastailin eilen? Ei ressukka, oli hiljainen päivä, jonka takia yhtälailla vastailin tuolle toiselle vastaavalle puupäälle. Tasosi ei ole noussut yhtään.
Selitäppä noin vastaansanomattana idioottina, joka ei saa sanottua mitään merkityksellistä väitettä jolla olisi todellisuuspohjaa, miten sellainen on mielestäsi hyvää ja/tai parempaa pään aukomista?
Katsos fakta on, että sinä olet perusteeton jankuttaja, räkänokka joka huutaa mielipidettään kuin sillä olisi jokin maaginen arvo toisten silmissä. Joko olet idiootti joka ei ole tuota ymmärtänyt (ettei ole arvoa), taikka idiootti joka ei ole tuota ymmärtänyt ja valehtelija. Kaikki tuosta on totta, faktaa, "räkänokka" on kielikuva kaltaisestasi.
Eli mitä lisäarvoa mielestäsi tulee mihinkään, jos haukun sinua pedariksi tai eläimiinsekaantujaksi, kuten sinä teet valehtelija syytöksilläsi, joista minulla ei selkeästi ole mitään, tuskin voikaan olla mitään tietoa ja perustetta väittää? - Ei.luotu.eikirj
mutku.mutku kirjoitti:
On siinä meillä ateisti puluilija :D Ei saa mitään koherenttia aikaiseksi, inttää omaansa kuin tarkkisluokkalainen koulukiusaaja ja pörhistelee kuin olisi jotain saaanut aikaiseksi.
Ei torvi: ketjun ensimmäinen lauseesikin on vain (tämän kertaista) merkityksetöntä tyhjää älämölöäsi; ei ole sellaista skenaariota, jossa kirjoitus- tai kielioppivirheeni olisi missään muodossa oleellista asiani kanssa tai niistä valittaminen ns. ottaisi tunteisiini – ja ei, kuvitelmasi siitäkin on yhtälailla vain kuvitelmia kuin kuvitelmasi valehtelustani.
Vai siis kuvittelitko todella osuneesi kultaan suomen kieli mussutuksellasi, koska vastailin eilen? Ei ressukka, oli hiljainen päivä, jonka takia yhtälailla vastailin tuolle toiselle vastaavalle puupäälle. Tasosi ei ole noussut yhtään.
Selitäppä noin vastaansanomattana idioottina, joka ei saa sanottua mitään merkityksellistä väitettä jolla olisi todellisuuspohjaa, miten sellainen on mielestäsi hyvää ja/tai parempaa pään aukomista?
Katsos fakta on, että sinä olet perusteeton jankuttaja, räkänokka joka huutaa mielipidettään kuin sillä olisi jokin maaginen arvo toisten silmissä. Joko olet idiootti joka ei ole tuota ymmärtänyt (ettei ole arvoa), taikka idiootti joka ei ole tuota ymmärtänyt ja valehtelija. Kaikki tuosta on totta, faktaa, "räkänokka" on kielikuva kaltaisestasi.
Eli mitä lisäarvoa mielestäsi tulee mihinkään, jos haukun sinua pedariksi tai eläimiinsekaantujaksi, kuten sinä teet valehtelija syytöksilläsi, joista minulla ei selkeästi ole mitään, tuskin voikaan olla mitään tietoa ja perustetta väittää?Tätä on hauska katsoa kun valehtelija menettää hermonsa. Jos olen sinulle niin mitätön paskiainen, niin miksi kirjoitit tuon oksennuksen? Taisin osua arkaan paikkaan ;)
Ja luuletko antavasi itsestäsi yhtään paremman kuvan tuolla onnettomalla vittuilulla ja kiroamisella?
Jatka vain valitsemalla tielläsi. Tätä on hauska katsoa kun valehtelija munaa itsensä. Popparit esille jälleen kerran. - mutku.mutku
Tätä on hauska katsoa kun valehtelija menettää hermonsa. Jos olen sinulle niin mitätön paskiainen, niin miksi kirjoitit tuon oksennuksen? Taisin osua arkaan paikkaan ;)
Ja luuletko antavasi itsestäsi yhtään paremman kuvan tuolla onnettomalla vittuilulla ja kiroamisella?
Jatka vain valitsemalla tielläsi. Tätä on hauska katsoa kun valehtelija munaa itsensä. Popparit esille jälleen kerran."Tätä on hauska katsoa kun valehtelija menettää hermonsa."
Minä:" ja ei, kuvitelmasi siitäkin on yhtälailla vain kuvitelmia kuin kuvitelmasi valehtelustani."
" Jos olen sinulle niin mitätön paskiainen, niin miksi kirjoitit tuon oksennuksen?"
Minä: "Ei ressukka, oli hiljainen päivä, jonka takia yhtälailla vastailin tuolle toiselle vastaavalle puupäälle. Tasosi ei ole noussut yhtään."
"Taisin osua arkaan paikkaan ;)"
Minä: "Tasosi ei ole noussut yhtään."
Minä: "Vai siis kuvittelitko todella osuneesi kultaan suomen kieli mussutuksellasi, koska vastailin eilen? Ei ressukka, oli hiljainen päivä,"
"Ja luuletko antavasi itsestäsi yhtään paremman kuvan tuolla onnettomalla vittuilulla ja kiroamisella?
Tätä on hauska katsoa kun valehtelija munaa itsensä. "
Minä: "Katsos fakta on, että sinä olet perusteeton jankuttaja, räkänokka joka huutaa mielipidettään kuin sillä olisi jokin maaginen arvo toisten silmissä. Joko olet idiootti joka ei ole tuota ymmärtänyt (ettei ole arvoa), taikka idiootti joka ei ole tuota ymmärtänyt ja valehtelija. Kaikki tuosta on totta, faktaa, "räkänokka" on kielikuva kaltaisestasi."
"Tätä on hauska katsoa kun valehtelija munaa itsensä."
Minä: "Eli mitä lisäarvoa mielestäsi tulee mihinkään, jos haukun sinua pedariksi tai eläimiinsekaantujaksi, kuten sinä teet valehtelija syytöksilläsi, joista minulla ei selkeästi ole mitään, tuskin voikaan olla mitään tietoa ja perustetta väittää?"
P.s. Hei vajakki hieno keskustelu, kun voin kopioida vastaukseksi mitä juuri sanoin. Tsiisus sentään mitä puupäitä.
P.p.s. Mutta koska kuitenkin hakkaat päätäsi seinään, eli jankkaamisellasi järjellistä keskustelua johon et saa edes kolhua tehtyä, niin edellisessäni oli kysymyksiä, hyvään keskustelutapaan kuuluu moiset huomioida, joten toimi, jos jotain haluat. Ai niin ja ne aloituksen virheet, ilman saivartelua...
Eli tosiasiallisesti duudeliduu. - mutku.mutku
Tätä on hauska katsoa kun valehtelija menettää hermonsa. Jos olen sinulle niin mitätön paskiainen, niin miksi kirjoitit tuon oksennuksen? Taisin osua arkaan paikkaan ;)
Jatka vain valitsemalla tielläsi. Tätä on hauska katsoa kun valehtelija munaa itsensä. Popparit esille jälleen kerran.Tuonnehan se jo jäikin:
"Katsotaanpa tarkemmin sitä tollon tyhjää kättä sitten, josko tajuaisi hipsiä vittuun tuosta, tuskin: laita valehtelustani todiste esille?"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15510415/se-siita-quotargumentistaquot#comment-96093090 - Ei.luotu.eikirj
Ahhaaa luuletko että tuolla onnettomalla vittuilulla saat ketään hermostumaan. Mutta tosiaan taisin osua valehtelijaa arkaan paikkaan kun noin hermostuit ;)
Et kyllä anna itsestäsi kovin sivistynyttä kuvaa tuolla kielenkäytöllä. Tuollaista kielenkäyttöä olet oppinut niiltä yhdeksän vuotiailta siellä keinun takana? :D - mutku.mutku
Ahhaaa luuletko että tuolla onnettomalla vittuilulla saat ketään hermostumaan. Mutta tosiaan taisin osua valehtelijaa arkaan paikkaan kun noin hermostuit ;)
Et kyllä anna itsestäsi kovin sivistynyttä kuvaa tuolla kielenkäytöllä. Tuollaista kielenkäyttöä olet oppinut niiltä yhdeksän vuotiailta siellä keinun takana? :DJankuti jankuti...
"Katsotaanpa tarkemmin sitä tollon tyhjää kättä sitten, josko tajuaisi hipsiä vittuun tuosta, tuskin: laita valehtelustani todiste esille?"
- Ewokki
Aloituksen pointti jäi epäselväksi, mutta ymmärtääkseni kysyttiin sisältääkö geneettinen koodi informaatiota. Informaatio on sanana monimerkityksinen. DNA ei sisällä informaatiota tietämisen merkityksessä, mutta se sisältää geneettistä informaatiota, joka määrittelee proteiinin muodostusta ja eliön rakennetta.
- mutku.mutku
"puolimutkateisti, multinikki ja BlueDevil"
Huhuu paskahatut?
"niin tuleeko joku kolmikosta tai sen ulkopuolelta joku tuttu, tähän suoraan toteamaan, että TÄMÄ on se argumenttinne, ettei muuta ole olemassa (tai sitten sen esittää), jolla se jonkun teistä mieli muuttuu???"- Ewokki
Sait jo vastauksen tuossa yllä... Eikö minun vastaus kelpaa?
- mutku.mutku
Ewokki kirjoitti:
Sait jo vastauksen tuossa yllä... Eikö minun vastaus kelpaa?
Et näyttänyt ymmärtävän missä aloituksessa on kyse. Minä en kysy tätä:
"mutta ymmärtääkseni kysyttiin sisältääkö geneettinen koodi informaatiota."
Vaan he väittävät, että keskusteluissani tuosta aiheesta on todisteita epärehellisyydestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850