Toivottavasti meillä on alkavan uudenkin vuoden turvallinen ja lämminhenkinen kotikaupunki, jossa kaikille on täällä hyvä elää ja asua :)
Toivon jokaiselle tällä palstalle kävijälle rakkaudentäyteistä ja mukavaa vuotta 2019 ♡♡ Ollaan kamuja, ei riidoissa ♡
Muutes..uusi vuosi kun on tulollaan, niin varmasti aika moni pähkäilee sitä, että mitähän vuosi tuo tullessaan..niin mietin minäkin. Kai selkein toive on, että itse ja läheiset pysyy hengissä :)
Rakkautta kaupunkilaisille v. 2019 :)
65
<50
Vastaukset
- Sun_flower
Kiitti samoin:) Kai toi lähimmäisten hyvinvointi on tärkein. Ite toivon tosta Artsista jätkäkamua, maailmanrauhaa en viitti ees ajatella;)
Kiitos Sun_Flower :)
On se toi palstapässi näköjää tehny suhun aikamoisen vaikutuksen.. ;)- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
On se toi palstapässi näköjää tehny suhun aikamoisen vaikutuksen.. ;)No ite oon vieroksunut jos jätkällä on pentuja valmiiksi, mutta kait tuommoinen mini-Artsi menettelis;)
Sun_flower kirjoitti:
No ite oon vieroksunut jos jätkällä on pentuja valmiiksi, mutta kait tuommoinen mini-Artsi menettelis;)
Mitä sä niinku tarkotit?
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Mitä sä niinku tarkotit?
Eikös se puhunut lapsestaan vai oonko sekaisin?
Sun_flower kirjoitti:
Eikös se puhunut lapsestaan vai oonko sekaisin?
Öööö.. Ei Artsilla mun tietääkseni omia muksuja ole.. Hitto, ku minäki aloin täs miettimään, että oli pikkuveli varmaankin, vai oonko minäki käsittäny jotai väärin :] Nii sekasin minäkää en ole, ettenkö siitä olis varma, ettei Artsilla ole muksuja. Eikös sillä ollu poikuuski tallella...hah ;)))))
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Öööö.. Ei Artsilla mun tietääkseni omia muksuja ole.. Hitto, ku minäki aloin täs miettimään, että oli pikkuveli varmaankin, vai oonko minäki käsittäny jotai väärin :] Nii sekasin minäkää en ole, ettenkö siitä olis varma, ettei Artsilla ole muksuja. Eikös sillä ollu poikuuski tallella...hah ;)))))
Tää muija on kyllä sekaisin kun googletti illan 'stadin slangia';) Skidi on lapsi ja broidi on veli, voiko tuosta vetää johtopäätöksiä?
Sun_flower kirjoitti:
Tää muija on kyllä sekaisin kun googletti illan 'stadin slangia';) Skidi on lapsi ja broidi on veli, voiko tuosta vetää johtopäätöksiä?
No hupsista.. :} Katoin tuota edellistä aloitusta...Silläkös se Ariel äidiks...hitto, että mulla on nyt tyhmä olo... :]
Toisaalta skidi ku on lapsi, niin onhan se pikkuveliki lapsi ehkä viel..
Kaks salapoliisivälkkyä täällä miettii :))))))- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
No hupsista.. :} Katoin tuota edellistä aloitusta...Silläkös se Ariel äidiks...hitto, että mulla on nyt tyhmä olo... :]
Kaks salapoliisivälkkyä täällä miettii :))))))No Artsi vaikuttaa huumorintajuiselta jätkältä että ei kait se tästä ota nokkiinsa:) Sitten toi että sisaruksilla harvoin on noin hiton isoa ikäeroa. Ois se jotain kun namupojasta paljastuis iskä;)
Sun_flower kirjoitti:
No Artsi vaikuttaa huumorintajuiselta jätkältä että ei kait se tästä ota nokkiinsa:) Sitten toi että sisaruksilla harvoin on noin hiton isoa ikäeroa. Ois se jotain kun namupojasta paljastuis iskä;)
Just aattelin, että jos Artsi repii pelihousunsa näistä jutuista :[ Toivotaan ny, että hänellä piisaa huumorintajua tämmösille hassuille höpöttäjille :}
Uskaltaako viel sanoa jotai tohon juttuun...
Sanon ny kumminki, elikkäs voihan ikäeroa olla enempi, jos on iltatähti :)
Kiva muutes, ku oot ollu täällä vetämässä juttua. Tuli muutos iltasuunnitelmiin, ku en viittinykkää lähteä ulos tuon karmeen sään takia :[- Faktatietoa
tinttu-liina kirjoitti:
Just aattelin, että jos Artsi repii pelihousunsa näistä jutuista :[ Toivotaan ny, että hänellä piisaa huumorintajua tämmösille hassuille höpöttäjille :}
Kiva muutes, ku oot ollu täällä vetämässä juttua. Tuli muutos iltasuunnitelmiin, ku en viittinykkää lähteä ulos tuon karmeen sään takia :[Jannulla on kolme siskoa!
tinttu-liina kirjoitti:
Kiva muutes, ku oot ollu täällä vetämässä juttua. Tuli muutos iltasuunnitelmiin, ku en viittinykkää lähteä ulos tuon karmeen sään takia :[❤ Ihana sää. El tarvitse kuunnella ilotulitusta. El mua haittaa jos ne kauempaa pommitellaan mutta taajama alueella mieluummin ei. Onhan kokkolassa tilaa missä paukutella esim roska Ruka tai pata mäki.
tinttu-liina kirjoitti:
Kaks salapoliisivälkkyä täällä miettii :))))))En mä oo faija juorukellot :D Systerin skidi on kysees... :)
tinttu-liina kirjoitti:
Kiva muutes, ku oot ollu täällä vetämässä juttua. Tuli muutos iltasuunnitelmiin, ku en viittinykkää lähteä ulos tuon karmeen sään takia :[No on mageeta vaan ku mimmit jutskaa musta keskenään... ;)
- Sun_flower
artagnan kirjoitti:
No on mageeta vaan ku mimmit jutskaa musta keskenään... ;)
Meinaatko tätäkin muijaa?;) Mitäs teit uutenavuotena, valoitko tinoja? Ite täällä juttelin susta;)
- Sun_flower
tinttu-liina kirjoitti:
Kiva muutes, ku oot ollu täällä vetämässä juttua. Tuli muutos iltasuunnitelmiin, ku en viittinykkää lähteä ulos tuon karmeen sään takia :[Artsista riitti juttua;)
- Näin_on_näreet
Ei auta kärkkyä, stadin jannu petaa itseään kuumempaan punkkaan. Näkyi toisaalta että kuviossa mukana on ukkomies, jolla ei ole mahiksia pitemmän päälle.
artagnan kirjoitti:
En mä oo faija juorukellot :D Systerin skidi on kysees... :)
No huh...mä jo ihan oikeesti pelkäsin, että meidän jutut sai sutki katoamaan... :( Lähti vähän lapasesta.. ;)
En halua, että kukaan enää häipyy, ku suurin osa on jo oikeestaan sen tehny :(artagnan kirjoitti:
No on mageeta vaan ku mimmit jutskaa musta keskenään... ;)
Arvaa vaa mikä kauhu iski, ku tuossa kirjottelun huumassa yhtäkkiä tajus, että tässä höpistään ihmisen yksityiselämästä.. :O
Onneks sä Artsi omaat kuormallisen huumorintajua, etkä ottanu nokkiis. Joku tosikko olis voinu sen tehäkki :))
Ku näin, että olit käyny, nii olis tehny heti mieli rutistaa sut puolikuolliaaks ;))Sun_flower kirjoitti:
Artsista riitti juttua;)
No nii riitti.. :P Onneks ei pistäny pahakseen..
tinttu-liina kirjoitti:
Arvaa vaa mikä kauhu iski, ku tuossa kirjottelun huumassa yhtäkkiä tajus, että tässä höpistään ihmisen yksityiselämästä.. :O
Onneks sä Artsi omaat kuormallisen huumorintajua, etkä ottanu nokkiis. Joku tosikko olis voinu sen tehäkki :))
Ku näin, että olit käyny, nii olis tehny heti mieli rutistaa sut puolikuolliaaks ;))No en mä tyhjästä suutu ku oon kuiteski lauhkee pässi ;) Toi oli södee vaan ku funtsitte et oonko mä faija vai en. Skidi kyl lipsauttaa herkästi et 'faija' ku kyllin kotiutuu, Arielki oli ollut sit muutamii kertoi mutsi niinku mä vähän arvelinkin... :)
artagnan kirjoitti:
No en mä tyhjästä suutu ku oon kuiteski lauhkee pässi ;) Toi oli södee vaan ku funtsitte et oonko mä faija vai en. Skidi kyl lipsauttaa herkästi et 'faija' ku kyllin kotiutuu, Arielki oli ollut sit muutamii kertoi mutsi niinku mä vähän arvelinkin... :)
Mä aattelin että oonpas mä ollu hölmö, ku en ole tajunnu ollenkaan, että kirjotat omasta muksusta..meinaan ku Sun_Flower päätteli tuosta slangista että skidi on vähän niinku oma muksu :))
No nythän se selvis sit, että oot edelleen poikuutes säilyttäny...hah ;))))tinttu-liina kirjoitti:
On se toi palstapässi näköjää tehny suhun aikamoisen vaikutuksen.. ;)Olisi kivaa jos palaisit takaisin palstalle.
❤ Uuttavuotta. Lunta sataa ☔. Ei haittaa. Ihanan hiljaista kun lumisade tekee palveluksen eikä tarvitse täällä lähiössä kuunnella 🎇 ilotulitteiden paukutellua..
Ne sopii muualle.. ☺️❤️Hyvää uutta vuotta Ilmannimellekkin :)
Oli todellakin mukavaa, kun ei ollut tänä vuonna tuota rakettien mäiskettä liikaa :)tinttu-liina kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta Ilmannimellekkin :)
Oli todellakin mukavaa, kun ei ollut tänä vuonna tuota rakettien mäiskettä liikaa :)❤ Niin oli. Lumimyräkän ansiosta sain nukkua hyvin ilman että nuo mun rakkaat mutsukat pelkää 🚀 pauketta.
ilmannimiiä kirjoitti:
❤ Niin oli. Lumimyräkän ansiosta sain nukkua hyvin ilman että nuo mun rakkaat mutsukat pelkää 🚀 pauketta.
Ehkä ihmiset ei nii uskaltanu paukutella ihmisten nurkilla, ku on just ollu tuota juttua rakettien riesasta.
Joskus ennen saattoi ihan keskellä yötä räjähtää sellaset jättiääniset raketit ihan melkeen talon vieressä. Hyvä ettei sydäriä saanu :(tinttu-liina kirjoitti:
Ehkä ihmiset ei nii uskaltanu paukutella ihmisten nurkilla, ku on just ollu tuota juttua rakettien riesasta.
Joskus ennen saattoi ihan keskellä yötä räjähtää sellaset jättiääniset raketit ihan melkeen talon vieressä. Hyvä ettei sydäriä saanu :(Paukkupakkanen kyllästyttää
- zinkkumiez
Mitä on rakkaus? Mieleeni tulee nykymaailmassa rakkaudesta eräs runo:Rakkaus on kuin kortsupakkaus, rahatukko vanha ukko eli kun on rahaa saa tehdä mitä tahansa ja ehdottaa kaikkein hulluimpiakin ideoita,ja tottahan se onki ystävät ovat mukavia ja niitä riittää tasatarkkaan niin kauan kuin on fyffeä ja ne voivat käyttää jollain tavalla hyväksi.Sellainen on ihmisluonne puhtaimmillaan ja vahingon ilo on puhtainta iloa.Ihmisessä on jokin geeni joka tilaisuuden tullen saa vallan sen nimi on puolestaan pahuus,erittäin primitiivinen sana joka seurauksia päivittäin lehdistä tvstä jne saamme lukea.Me saamme kuitenkin valita hyvä vaiko paha? itse koetan olla kuitenkin kaikille tasa-arvcoisesti hyvä joskus se teettää kovasti töitä nyt puolestani teille kaikille toivotan hyvää uutta vuotta 2019 tehkäämme oikeita ja hyviä ratkaisuja:)
No onneks rahalla ei voi ostaa oikeaa rakkautta. Ne jotka rahan perässä kaveeraa jonkun kanssa, nii on musta ällöttäviä.
Minäkin koitan olla kaikille hyvä...Joskus se on vaikeaa, kun saa itse huonoa kohtelua. Pitäisi silloinkin vaan muistaa mennä sen huonon kohtelun yäpuolelle.
Hybää uutta vuotta sullekki. Omaat fiksuja juttuja :)tinttu-liina kirjoitti:
No onneks rahalla ei voi ostaa oikeaa rakkautta. Ne jotka rahan perässä kaveeraa jonkun kanssa, nii on musta ällöttäviä.
Minäkin koitan olla kaikille hyvä...Joskus se on vaikeaa, kun saa itse huonoa kohtelua. Pitäisi silloinkin vaan muistaa mennä sen huonon kohtelun yäpuolelle.
Hybää uutta vuotta sullekki. Omaat fiksuja juttuja :)No en mäkään tota allekirjoita. Kyl ne muut jutskat suhdetta kannattaa ku raha...
artagnan kirjoitti:
No en mäkään tota allekirjoita. Kyl ne muut jutskat suhdetta kannattaa ku raha...
Näin on.
Kemiat pitää mennä yksiin ja se, että hyväksyy toisessa myös puutteet ja virheet. Vaaditaan myös paljon epäitsekyyttä ja anteeksiantokykyä.- zzinkkumiezz
tinttu-liina kirjoitti:
Hybää uutta vuotta sullekki. Omaat fiksuja juttuja :)Kiitos tässä sivu huomautuksena saanen mainita,että tein kyllä lupauksen uutena vuotena etten ottaisi edes yhtään olutta tammikuun aikana:/ Mutta voihan durexxxxxx! kun oikein ahdistaa niin johan pomosahti alecogg auki ei tästä tule mitään sinäkin olet fiksu olisi miellyttävä tavata kenties?
- Hyvää_uutta_vuotta
Hyvä toive kaikinpuolin:) Haudatkaa sotakirveet: Kittie&Turkoosineito, Tinttu&Uimaripoitsu, Tinttu&Partaheppu, Tosiressu&rekatut, palstan muu sakki!
Hieno toive kaikinpuolin. Joskus kuitenkin on vaan niin, että kaikki ihmiset ei mahdu samaan tilaan. Itse haluan mahtua, koska koskaan ei ole liikaa ihmisiä ympärillä :)
Hyvää uutta vuotta sullekki :)
Nii..sitä päivää tuskin tulee, että Kittie ja Ressu ystävystyy, ennemmin lehmätki lentää :))))tinttu-liina kirjoitti:
Hieno toive kaikinpuolin. Joskus kuitenkin on vaan niin, että kaikki ihmiset ei mahdu samaan tilaan. Itse haluan mahtua, koska koskaan ei ole liikaa ihmisiä ympärillä :)
Nii..sitä päivää tuskin tulee, että Kittie ja Ressu ystävystyy, ennemmin lehmätki lentää :))))Dementia iskeny..minähä tuos alotuksessa kans kirjoitin, että ollaan kamuja, ei riidoissa :))
No tietysti toivonkin sopua kaikkien kanssa jotka siihen kykenee.. :)- Näin_näkisin
tinttu-liina kirjoitti:
Dementia iskeny..minähä tuos alotuksessa kans kirjoitin, että ollaan kamuja, ei riidoissa :))
No tietysti toivonkin sopua kaikkien kanssa jotka siihen kykenee.. :)Partahäiskä ei näemmä anna anteeksi mustaavia kirjoituksia häntä kohtaan.
Kertoo siitä, että niissä oli ehkä perää. Näin_näkisin kirjoitti:
Partahäiskä ei näemmä anna anteeksi mustaavia kirjoituksia häntä kohtaan.
Kertoo siitä, että niissä oli ehkä perää.No jokainen kirjoittaa jos kirjoittaa..ei tää pakollista ole :)
Mä en jaksa kenellekkää kantaa mitään vihaa, ku on elämässä paljon nii tärkeempiä asioita ku riitely.tinttu-liina kirjoitti:
Nii..sitä päivää tuskin tulee, että Kittie ja Ressu ystävystyy, ennemmin lehmätki lentää :))))Öö Ressun ystävä? Häh. Tuota. Hmm. En vihaa resssua tai inhoa mutta hänen puheet yököttää missä puhuu ylpeänä että on päästänyt lemmikkejä päiviltään.
Ikinä ei voi tietää onko eläin joka pihalla liikkuu päässyt vahingossa karkaa ja koska on sisällä tottunut vain olemaan niin ensimmäinen ulko-oven minkä näkee niin menee sinne sisälle turvaan.
Ei ole liikaa pyydettyä että antaa lemmikin omistajalle mahdollisuuden saada karkulainen takaisin kotiin. Jos mun lemmikki karkaisi niin etsisin sitä kaikkialta ja todellakin toivoisin että hänet oltais viety kotipesään ja olisin todella onnellinen kun saisin hänet takaisin kotiin.
Joten antakaa meille jotka emme pidä lemmikkiä vapaana ulkona mahdollisuuden saada ❤ ystävän kotiin.
Minä ainakin maksaisin pienen löytö palkkion hänelle joka olisi vienyt turvaan...- Ilmannimiä
Ymmärrän että kaikki ihmiset eivät pidä eläimmistä mutta muistakaa että kaikki eläimet jotka ulkona liikkuu eivät ole siellä siksi että omistaja olisi päästänyt eläimen pihalle vaan se on voinut karata. Mä aina kun joudun liikkumaan lemmikin kanssa pihalla esimerkiksi jos käytän eläinlääkärissä peökään että se karkaa. Se on joko valjaissa tai kantokopassa ja se ei ole ulko eläin vaan täysin sisällä elävä.
Tiedän että olen itsekäs kun haluan pitää hänet turvassa kotona mutta en halua että sille käy ulkona mitään pahaa. Se on tottunut olemaan vain sisällä joten se ei viihdy ulkona. Muistan kerran kun se karkasi kantokopasta kuinka jätin kaikki muut tavarat jalkakäytävälle ja juoksin sen perään ja luojan kiitos ulko-ovi oli auki ja se pääsi sisälle turvaan. Muistan aina miten onnellinen olin ku se oli mennyt meidän kotioven taakse ja raapi ovea ja sain hänet ehjänä kotiin. Muistan miten kotona annoin sen jälkeen sille herkkuruokaa ja se tyytyväisenä söi. Sitten vasta hain omat tavarat jalkakäytävältä...
Se kotimatka kun pelkäsin että olin menettänyt ystäväni oli ehdottomasti kamalin hetki.
Joten muistakaa että on ihmisiä jotka eivät halua että heidän rakkaalle lemmikille tehdään vain siksi pahaa kun on karannut. Eläin ei ikinä ole syyllinen vaikka se ulkona on. Soittakaa mieluummin kotipesään tai rankkurille ja antakaa mahdollisuuden saada rakas ystävä takaisin kotiin. Rakkadella Ilmannimiiä
Ps. Olkaa viisaita
Pss. Heitti minut kesken kirjoittamisen pihalle ilmannimiiä kirjoitti:
Öö Ressun ystävä? Häh. Tuota. Hmm. En vihaa resssua tai inhoa mutta hänen puheet yököttää missä puhuu ylpeänä että on päästänyt lemmikkejä päiviltään.
Ikinä ei voi tietää onko eläin joka pihalla liikkuu päässyt vahingossa karkaa ja koska on sisällä tottunut vain olemaan niin ensimmäinen ulko-oven minkä näkee niin menee sinne sisälle turvaan.
Ei ole liikaa pyydettyä että antaa lemmikin omistajalle mahdollisuuden saada karkulainen takaisin kotiin. Jos mun lemmikki karkaisi niin etsisin sitä kaikkialta ja todellakin toivoisin että hänet oltais viety kotipesään ja olisin todella onnellinen kun saisin hänet takaisin kotiin.
Joten antakaa meille jotka emme pidä lemmikkiä vapaana ulkona mahdollisuuden saada ❤ ystävän kotiin.
Minä ainakin maksaisin pienen löytö palkkion hänelle joka olisi vienyt turvaan...3.1.2019 20:56 on mun kirjoitus mutta ärsyttää kun kesken kirjoittamisen heitti pois. Joten tässä se nyt on. Rakastan mun lemmikkiä todella paljon. Olkaa hyvä jos tämä nyt antaa lähettää sinisellä
Ymmärrän että kaikki ihmiset eivät pidä eläimmistä mutta muistakaa että kaikki eläimet jotka ulkona liikkuu eivät ole siellä siksi että omistaja olisi päästänyt eläimen pihalle vaan se on voinut karata. Mä aina kun joudun liikkumaan lemmikin kanssa pihalla esimerkiksi jos käytän eläinlääkärissä peökään että se karkaa. Se on joko valjaissa tai kantokopassa ja se ei ole ulko eläin vaan täysin sisällä elävä.
Tiedän että olen itsekäs kun haluan pitää hänet turvassa kotona mutta en halua että sille käy ulkona mitään pahaa. Se on tottunut olemaan vain sisällä joten se ei viihdy ulkona. Muistan kerran kun se karkasi kantokopasta kuinka jätin kaikki muut tavarat jalkakäytävälle ja juoksin sen perään ja luojan kiitos ulko-ovi oli auki ja se pääsi sisälle turvaan. Muistan aina miten onnellinen olin ku se oli mennyt meidän kotioven taakse ja raapi ovea ja sain hänet ehjänä kotiin. Muistan miten kotona annoin sen jälkeen sille herkkuruokaa ja se tyytyväisenä söi. Sitten vasta hain omat tavarat jalkakäytävältä...
Se kotimatka kun pelkäsin että olin menettänyt ystäväni oli ehdottomasti kamalin hetki.
Joten muistakaa että on ihmisiä jotka eivät halua että heidän rakkaalle lemmikille tehdään vain siksi pahaa kun on karannut. Eläin ei ikinä ole syyllinen vaikka se ulkona on. Soittakaa mieluummin kotipesään tai rankkurille ja antakaa mahdollisuuden saada rakas ystävä takaisin kotiin. Rakkadella Ilmannimiiä
Ps. Olkaa viisaitailmannimiiä kirjoitti:
Öö Ressun ystävä? Häh. Tuota. Hmm. En vihaa resssua tai inhoa mutta hänen puheet yököttää missä puhuu ylpeänä että on päästänyt lemmikkejä päiviltään.
Minä ainakin maksaisin pienen löytö palkkion hänelle joka olisi vienyt turvaan...No kun mä tuon viestini kirjoitin, niin mulla ei käyny mielessäkään mikään ressu. Mua ei pätkääkään kiinnosta mitkää ressun kirjoittamiset, ei haukut eikä mitkää muutkaan jutut. Kirjoitelkoot joestaan niin paljon ku tykkää. Noi ei vaikuta mitenkää mun elämääni, enkä vaivaa niillä päätäni.
tinttu-liina kirjoitti:
No kun mä tuon viestini kirjoitin, niin mulla ei käyny mielessäkään mikään ressu. Mua ei pätkääkään kiinnosta mitkää ressun kirjoittamiset, ei haukut eikä mitkää muutkaan jutut. Kirjoitelkoot joestaan niin paljon ku tykkää. Noi ei vaikuta mitenkää mun elämääni, enkä vaivaa niillä päätäni.
Ja onneksi eivät paukutelleet. Terveisin mä ja mun rakkaat ystävät jotka pelkää ilotulitusta
tinttu-liina kirjoitti:
No kun mä tuon viestini kirjoitin, niin mulla ei käyny mielessäkään mikään ressu. Mua ei pätkääkään kiinnosta mitkää ressun kirjoittamiset, ei haukut eikä mitkää muutkaan jutut. Kirjoitelkoot joestaan niin paljon ku tykkää. Noi ei vaikuta mitenkää mun elämääni, enkä vaivaa niillä päätäni.
❤ 😀 Saimme olla rauhassa eikä tarvinnut heitä rauhoitella. Ne olivat esillä koko uudenvuoden eikä olivat tyytyväisiä kun El ne ymmärrä ilotulitusta... Niiten vaistot käskee mennä turvaan...
- PalstanTarkoitus
Tulis jo kolmas maailmansota ja tuhoa ja tuskaa:
Laalavat jouset
On harmoo joukko liikkeellä tuas, viinet täännä kuolemmoo
Raskaat suappaat muata polokoo, herättee ymparillä vihhoo ja pelekoo
Synkkä laalu täättää tienoon, joka ukko karjuu täättä kaaloo
Muaorjat kahtoo joukkova kieroon, ku kaekki nuotin vierestä hoeloo Ressu ei ole ainut joka heitä inhoaa.. Vaan on ihmisiä jotka ovat sanoneet suoraan mulle että jos he näkee nuo pihalla karkaaneena niin mulla ei sitten niitä enää ole. He tietävät etten ikinä antaisi mun rakkaat ystävät kulkea ulkona vapaana. Myös heille haluan sanoa koska tiedätte missä se eläin asuu niin tuokaa takaisin kotiin. Sen verran inhimillinen pitää olla tuttuja kohtaan.
Onneksi maailmaan mahtuu myös paljon hyvyyttä. Luin tass.ru sivuilta, että Magnitogorskissa sortuneen kerrostalon raunioista oli pelastettu vielä koira, viisi kissaa ja papukaija... :))
- Vaikka_kirppu
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Onneksi maailmaan mahtuu myös paljon hyvyyttä. Luin tass.ru sivuilta, että Magnitogorskissa sortuneen kerrostalon raunioista oli pelastettu vielä koira, viisi kissaa ja papukaija... :))
Aamenta tuolle, hemmetinmoinen voitto jokainen romukasan alta pelastettu. Kun vaan samanlainen lykky olisi ollut lähiseudun pojilla tunturissa.
- EläinystäväKokkola
tinttu-liina kirjoitti:
Juu..ei kenenkään lemmikkiä saa satuttaa :(
Totta. Lemmikit pidetään kotona oma ilona, eikä naapureitten kiusana. Naapureitten pihanurkkiin ruikkivat lemmikit kuten kissa tulevat aina tapetuiksi.
- Näin_on_näreet
Vaikka_kirppu kirjoitti:
Aamenta tuolle, hemmetinmoinen voitto jokainen romukasan alta pelastettu. Kun vaan samanlainen lykky olisi ollut lähiseudun pojilla tunturissa.
Lumivyöryalueella menoon voi itse vaikuttaa, toisin on kun talo romahtaa niskaan.
- yritteliäs_jannu
Asiallista omata kielitaitoa. Et lähtisi tulkiksi lätkäreissulle?;)
yritteliäs_jannu kirjoitti:
Kiitos
- rahanperässä
yritteliäs_jannu kirjoitti:
Venakkohan tuo on. Suomalainen nuori nainen ei huolisi vanhaa syyläistä ukkoa.
- Jäi_kiinnostamaan
Saitko irti että minkä sortin papukaija?
- Itänaapurin_tavoille
rahanperässä kirjoitti:
Venakkohan tuo on. Suomalainen nuori nainen ei huolisi vanhaa syyläistä ukkoa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d7da54c0-2811-467c-81c3-aca7e94a39bb
Tämmöiseen menoon saa partahäiskä varautua!
Mukavaa viikonloppua teille kaikille mussukoille. Saatiin vähän lunta lisää ja lumitöitä :[]
Miten teidän vuosi pyörähti käyntiin? Ette kai vaan mitään uudenvuoden lupauksia ja parannuksia ole tehny? Ei kannata, ku ei ne lupaukset ehkä kuitenkaan pidä :))Kiinnosti sitten ku kilo paskaa..En jaksa enää keksiä tänne mitään juttua.
Muista syistä v-käyrä korkealla ja sai täälläki silmät auki...hyvä niin.tinttu-liina kirjoitti:
Kiinnosti sitten ku kilo paskaa..En jaksa enää keksiä tänne mitään juttua.
Muista syistä v-käyrä korkealla ja sai täälläki silmät auki...hyvä niin.👍👍👏
tinttu-liina kirjoitti:
👍👍👏
Lähti ku ammus iteksee :/
No hyvät uudet vuodet kirjoittajille.- Kedkustalainen
tinttu-liina kirjoitti:
Kiinnosti sitten ku kilo paskaa..En jaksa enää keksiä tänne mitään juttua.
Muista syistä v-käyrä korkealla ja sai täälläki silmät auki...hyvä niin.Hyvä näin. Jää sivu oikeisiin alueen keskusteluihin.
- Virheidensuma
tinttu-liina kirjoitti:
Lähti ku ammus iteksee :/
No hyvät uudet vuodet kirjoittajille.Hipaisunäytöllä? Ei kannata ainakaan laskujenmaksut.
Vuosi alkoi no miten sanoisin.. No mun rakkaita ystäviä no jos karkaa niin... Ei kivaa.
Rakastan heitä. Huoli aina kun avaan kotioven ettei vahingossakaan karkaa toinen heistä. Toinen on aikoinaan karannut.... Ja kiertoreitin kautta muutti mulle aikuisena. Se mistä on karannut ei oo mulla tietoa mutta sen edellinen koti missä asui oli ei hyvä sille kun ei saanut olla rauhassa.. Se tykkää kunhan sitä ei oteta syliin. Pitää muulla tavoin seuraa
- erimielta
vai lämminhenkinen kaupunki,kaikkea muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448229Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442224Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262102- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811657- 321327
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860