Onko Oulussa tehty lapsiporo businesta?

Oulussa on ollut rinki miehiä, jotka ovat käyttäneet 10-vuotiasta tyttöä seksuaalisesti. Mikä on ollut motiivi? Ovatko miehet välittäneet mahdollisesti kuvaamansa videot maailmalle? Onko tämä ollut tapa tehdä rahaa?
Mihin on näitä mahdollisia videoita markkinoitu. Julkisuudessa ei ole tätä vaihtoehtoa puitu!

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poliisintyöllistäjät
    • lapsipahyvinniinporo

kyllä lapsiporo on businesta

• juntithei

lapsiporoa kutsutaan vasaksi

• Vuohipaimen

Lähi-idässä on varakkailla miehillä lapsimorsian. Vähemmän varakkaat joutuvat tyytymään vaihtoehtoisiin keinoihin. Naisia ei voi baareista tai netistä hakea.

• Suvakit.Suojelee
      • Ehdotonta

Niin saatana, varmaan kanta-suomalaiset saa 11v. 7kk linnaa, kun ajoivat mopolla ilman kypärää, ainakin Tero sanoi mulle näin.

• suomimies2

Tuollaiset saastat ja roskasakki ja vielä bedofiilit kutsuu itseää pakolaisiksi, onko meillä virkamiehillä kustaa aivojen paikalla, on ilmiselvästi. Järjestelmässä on aukkoja enemmän kuin reikäjuustossa.

• korruptio99999

Englannissahan virkamiehet, poliisit, sossut jne. tiesivät näistä mamujen pedoringeistä vuosikausia mutta mitään ei tehty. Varmaan sama juttu Suomessa, virkamiehet suojelee näitä pedoja.

• LapsetUhrataan

Ja turha käyttää imperfektiä; sama homma jatkuu Briteissä(kin). 1980-l räjähti käsiin jo, 1 miljoona lasta arvellaan jo uhratun.

Britit vielä niin voimakkaan luokkajakoinen, että mm. asunnottomia ja köyhimpiä sossusakkeja "white trash" ei pidetä ihmisinä eli ei tutkita, vaikka ilmoittaisikin. Poliisi tekee samaa kuin nyt Suomessa paljastunut: iso osa rikoksista pistetään käskystä suoraan esitutkintavaiseessa paperinleikkuriin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5193
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2706
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      1951
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      35
      1907
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1738
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1274
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      160
      1235
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      30