https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/timo-soini-ei-paljasta-jatkoaikeitaan-mutta-lupaa-yllattaa-itsensakin/812856/
Laivaniemen raviradan uutistoimisto on kertonut jotta soini siirty EU virkaansa, soinille on nimittäin tenavatähti kataloinen varannut paikan Brysselin EU kioskin narikkaan takkien kääntäjäksi! Siinä touhussa soinilla on pitkä kokemus !
Late Lapista.
timo soini SALAILEE UUTTA VIRKAANSA !
13
<50
Vastaukset
- jopas.nyt
Narikkaanko se meneekin, luulin että vokkiin siivoojaksi.
- näinhän.semeni
Kyllä EU-kätyrit petos-soinia jeesaavat, onhan se jo nyt korkeassa virassa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14123817/timo-soini-uusi-brysselin-bobrikovi-
- antaavituttaa
Taas persuja vituttaa.
- HullutSuvakit
Kyllä se vaan suvakkia vituttaa, koska PS ottaa vallan pois heiltä.
Pelottaakin se suvakkia. Ensimmäiset suvakit ovat jo ajautuneet hulluuden partaalle ja johtajuuden vaihtamisille. - Se.jostakin
Ei saa yleistää jos yhtä vituttaa.
- persusussu
"Minulla on ensi vuodeksi kolme päävaihtoehtoa", Soini kirjoittaa.
a) Olen ehdolla eduskuntaan.
b) Olen ehdolla europarlamenttiin.
c) Lopetan politiikan tykkänään.
On vain valintapainike C. Ja sen tietää myös Soini itse. - UlkoistettuministeriS
JA!Moniko nytte sitte? MUISTAA! ETTÄ&JOTTA TIMO S erosi EU-huuhaasta ja lähti meppivirasta nimenomaa EU vaSTAISUTENSA VUOKSI? Koska hän rehellisesti kyllästy olemaa meppinä osana E-huuhtaata.,
jA läksi huonompi pimppaiseen kansanedustajanvirkaan suom,en eeskuntaan suoraa RYSSELISTÄ. missä maksetaan enempi vaikei sille mitää voikkaa,,ettei saa aikaan paljon yhtäänmitäänkään.
Vähäse senjälkee kun oli neuvonu ISÄ MITROO oikeeseen työhuoneeseen rysselin suunnattomas hallintokompleksissa jossa helposti eksyy jos o maallikko tai suomalainen KAIKEN SUUREN keskellä
koittamassa löytää.
Osa ei muista ees omaa numeroonsa sillo ku o käyny äänestämässä.
Soininkin omien sanojen mukaan "EU on rikkonut kaikki tekemänsä sopimukset perus-sopimus mukaanlukien".
Joten kuinka voimme luottaa enää Timoonkaan?- takinkääntöyhdistys
Soini:Täytyhän minun käydä parlamentissa tienaamassa, että tiedän, mikä vastustamani EU on. Saman tekivät Väyrynen ja Seppänenkin. Halla-aho ei taida vastustaa EU:ta.
- Eilen_tänään_huomenna
Soinille luvattiin Irlannin suurlähettilään paikka jos hän hajottaisi persut. Irlannin suurlähettiläällä ei ollut mitään työtä ja sieltä on mukavan lyhyt matka seuraamaan Millwallin potkupallo-otteluita.
Viime aikoina tilanne tosin on muuttunut, kun koko pikku-Britannia on mennyt sekaisin brexitinsä kanssa eikä kukaan tiedä mitä ne vielä keksivät. Soini on alkanut epäröidä, että jos sittenkin jatkaisi kotimaan politiikassa. - hähää
Joku vuorineuvos voisi neuvoa miten takki näyttää hyvältä käännettynäkin.
- Kukkoska
Kuka päättää ja päästää takinkääntäjät tienaamaan sinne ja elämään herroiksi?
Ei vetele! Nämä herrat saa hihhuloida ja tehdä rikoksia ym eduskunnassa vaan silti saavat jatkaa duunia.. Toista se on tavallinen duunari möhlää nii kenkää persuksiin heti. Ei oo kukaan puolustamassa!
Soini köyhille ruokaa jakamaan.. Persu ja sitten loikkaa sinisiin jotta ministerin pesti säilyy.. Ahneella on paskane loppu.. - äänestäjät.puuttuu
Ministeri Soinin osaamisesta ei ole jälkipolville paljon kerrottavaa, se on pyöreä nolla ja se tietää loppua tälle naurettavalle populisti politiikalle, mitä hän teki takinkääntöjen lomassa.
- NinniJaJenni
Simo Toini voi hyvinkin päästä Euro Parlamenttiin tai Eduskuntaan. Muita Sinisiä ei seuraksi tule !
Simo Toinin halua rikkoa PS puolue on käsittämätöntä.
PS olisi voinut toimia kokonaisena, Halla-ahon johtamana.
Mutta Simo Toini halusi sen Ministerin viran jota oli pienestä asti haaveillut !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310153T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332511Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291928- 1361703
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1971229Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast121205- 711137
- 92982
- 50931
- 82914