onko täällä ketään, että olisitte saaneet Rukousvastauksia esim. ihan arkisiin asioihin, työhön, talouteen, olosuhteisiin, yms. ?
kiinnostaisitietää
10
89
Vastaukset
- sinetti777
Minä en voi enää muuta kuin todistaa Jumalasta, niin paljon Hän on tehnyt elämässäni.
En voi kertoa vain yhtä, vaan niitä on kertynyt paljon, tuolta 6 vuotiaan lapsen elämästäni, tänne 58 vuotiseen elämääni asti ja niistä kerron täällä, jos ketä oikeasti kiinnostaa : https://sinettisormus.blogspot.com/
Siunausta uuteen vuoteen 2019! - Jjjjjjjjjjjjjjju
Rukoilu vastaa runkkausta.
Vastapuolta ei kummassakaan ole eikä tarkoitettua vaikutusta. Hetken tuntuu hyvältä mutta lopulta jää vain huijattu tyhjä olo. - rukouksiinvastataan
Olen niin monta kertaa saanut vastauksen rukouksiini, samaa mieltä sinetti 777.
Usein yöllä herään ja tunnen selvään miten Jumala vastaa minulle.
Ihmeellistä on myös että miten Jeesuksen nimessä lausuminen karkoittaa kaiken pahan ympäriltä.- sinetti777
Amen.
Olen niin monelle puhunut tuosta, että Jeesuksen Kristuksen nimessä voi karkoittaa pahan .
Ja se on tuottanut tulosta. Moni heistä on tullut jälkeenpäin sanomaan, että heillä oli valtava ahdistus ja pelko ja uniensa keskelläkin, he muistivat mitä olin sanonut ja olivat käskennet pahan poistumaan Jeesuksen Kristuksen nimeen ja apu tuli.
Toinen, mihin olen vuosia ihmisiä kehoittanut, että masennuksen keskellä, pitää alkaa ylistämään Jumalaa, (sitä se vihtahousu nimittäin vihaa, se ei kestä olla ylistyksen keskellä. Laula virsiä tai laula omin sävelin vaikka suoraan Raamatusta, niin ei mene kuin hetki ja huomaat kuinka masennus katoaa ja monet ovat tulleet sanomaan että se TOIMIII!!!! :)
- valinta
olen tekemässä ratkaisua, joka ei kuitenkaan ole (eikä edes "pitäisi"olla mitenkään "kuoleman"-merkittävä, vaan: jostain syystä Hermostun !!! Miksiköhän ??? !!!
- mahtavauusivuosi
Kerro lisää, ehkä voisimme auttaa täällä yhdessä tuumin.
Uusi vuosi on aina "uuden aloituksen vuosi", täynnä uutta energiaa, uusia ajatuksia, uutta tarmoa, uutta puhtia, kaikkea UUTTA!
Voi jättää menneen vuoden epäonnistumiset, hölmöilyt, virheet, ym ym ym taakseen ja aloittaa "puhtaalta pöydältä"!!
Uusi vuosi on aina uusia lupauksia täynnä, täynnä kaikkia mahdollisuuksia!
Kerro lisää, niin tuetaan sinua! - jäädäkkö
joenkin ymmärrän, että minulla pitäisi olla Jumalan Rauha, mikäli uusi valintani on oikea ??? Kun kuitenkin "hermostun", niin ehkä pitäisi jäädä "paikalleen" / olosuhteisiin, niin.
- kannatti.tutustua
Onko paikkakunnallasi Myöhempien Aikojen seurakuntaa? Käväise myös siellä, keskustele etenkin ulkomaalaisten lähetystyöntekijöiden kanssa ja lue myös Mormonin kirjaa. Kerro että olet kiinnostunut heidän vastauksestaan ketjun alussa esittämääsi kysymykseen.
Saatat yllättyä siitä kaikesta viisaudesta mikä heillä ja kirjassa on.
- JenniJaNinni
Olen rukoillut parkkipaikkaa ja siinä rukouksia on kuultu paljon.
Olin itse avioitunut ja rukoilin vanhimmalle veljelle hyvää vaimoa. Tämä rukous toden totta kuultiin ja veljelläni on ollut hyvä vaimo jo ylli 20 vuotta ja heillä on myös Rukousten lapsi Ressua käyvä poika.
Omat rukoukset ahdistuksen ja pelo ja toivottoman tilanteen muutoksen vuoksi. eivät ole tuottaneet tulosta. - JenniJaNinni
Olen rukoillut parkkipaikkaa ja siinä rukouksia on kuultu paljon.
Olin itse avioitunut ja rukoilin vanhimmalle veljelle hyvää vaimoa. Tämä rukous toden totta kuultiin ja veljelläni on ollut hyvä vaimo jo ylli 20 vuotta ja heillä on myös Rukousten lapsi Ressua käyvä poika.
Omat rukoukset ahdistuksen ja pelo ja toivottoman tilanteen muutoksen vuoksi. eivät ole tuottaneet tulosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418