Sitten Lipposen hallitusten. Näitä yhdistää tiukan. vastuullisen ja menokuria ylläpitävän politiikan harjoittaminen.
Meillä on paras hallitus
22
<50
Vastaukset
- 9yfeihf
provo
- Ossi.Ossi.ryhtiä.eloon
Ossi on aktivoitunut, nyt Oikeistososdeminä, Mkva-jutut kun alkoivat kääntyä itseään vastaan.
- Ossi.Pakkomielteineen
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tuotahan sinä pakkomielteenomaisesti hoöet. Huvinsa kullakin.
Niinpä, niinpä huvinsa on kullakin :)
Varsinkin kun tämän "Johtajan" mukaan olen yksi Kapin monista nikeistä.
Ja olenhan myös "Majuri". Mieti sitä ihan itseksesi.- ValheOnLestanMerkki
Varsinkin kun tämän "Johtajan" mukaan olen yksi Kapin monista nikeistä.
Ja olenhan myös "Majuri". Mieti sitä ihan itseksesi.Mitä yrität tuolla peitetarinallasi todistaa?
Ei ole mennyt läpi enää pitkään aikaan sillä lestadiolaisuutesi loistaa kommenteistasi kuin se yksi juttu yksinhuoltajaäidin risoista sukkahousuista... ValheOnLestanMerkki kirjoitti:
Mitä yrität tuolla peitetarinallasi todistaa?
Ei ole mennyt läpi enää pitkään aikaan sillä lestadiolaisuutesi loistaa kommenteistasi kuin se yksi juttu yksinhuoltajaäidin risoista sukkahousuista...Täh? Mitä minun pitäisi kaltaisellesi todistaa?
Enkösminä olekaan enää "MunakarvaJombe"?
Lipponen suhtautui suoraselkäisesti Irak-operaatioon.
- MaissiPyllyAUnKASVATUSTA
Lipponen on edelleen tyhmä öykkäri ja aiheutti S Niinistön kanssa Suomen taloushistorian suurimman vahingon kun vei maan EMU:iin.
- ihanaaaaa
Suomessa ei koskaan ole ollut parempaa hallitusta kuin nyt on. Kiittäkäämme siitä jumalaa! Kiitos.
- Deus-Vult
Totta, kiittäkäämme todellakin:
Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan lestan lakeijoineen päästä Jumalan valtakuntaan. Deus-Vult kirjoitti:
Totta, kiittäkäämme todellakin:
Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan lestan lakeijoineen päästä Jumalan valtakuntaan.Keksi jo jotain uutta tuon Lestan hokemisesi sijaan.
- HamurabinLaki
Keksi jo jotain uutta tuon Lestan hokemisesi sijaan.
Katsotaan vaalien jälkeen sitten, siihen asti totuus ei pala tulessakaan:
https://uutisiahauskastijakiinnostavasti.files.wordpress.com/2018/12/sipila.helvetissa800450SYNNINPALKKA.png HamurabinLaki kirjoitti:
Katsotaan vaalien jälkeen sitten, siihen asti totuus ei pala tulessakaan:
https://uutisiahauskastijakiinnostavasti.files.wordpress.com/2018/12/sipila.helvetissa800450SYNNINPALKKA.pngJoo katotaan vaan. Hallitus jatkaa.
- mari.mekko.poika
Joo katotaan vaan. Hallitus jatkaa.
Eiköhän sen päätä äänestäjät, et sinä omassa pienessä diktatoorisessa mielessäsi.
- EduskunnanSiivoustalkoot
Joo katotaan vaan. Hallitus jatkaa.
Hallitus jatkaa, mutta minkälainen hallitus? Sipilää ei hallitukseen haluta, sillä niin mittavan vahingon ja ahdingon hän aiheutti vähävaraisille. Ja miltä se muun maailman silmissä näyttäisi, jos valehtelijaksi ja painostajaksi tiedetty henkilö saisi jatkaa maan johdossa!?
Ensi vaalissa eduskunta on siivottava puhtaaksi kaikesta sonnasta, ettei vastaavia tai muita ihmisten elämää haittaavia tapauksia pääsisi enää tapahtumaan.
- Ordwall
Eiköhän otsikko ja aloittajan nikki pitäisi kertoa, miksi ei maksa vaivaa tämän enempää asiaa kommentoida.
- Eläkeläislestatrolli
Tuon voi allekirjoittaa vaikka saman tein, kaikki aloituksensa, nikistä riippumatta, ovat otsikoitu trollimaiseen tapaan eli pääasiallisena tarkoituksena on saada vain otsikko mahdollisimman paljon näkyville.
- S24uomlaineN
Eläkeläislestatrolli kirjoitti:
Tuon voi allekirjoittaa vaikka saman tein, kaikki aloituksensa, nikistä riippumatta, ovat otsikoitu trollimaiseen tapaan eli pääasiallisena tarkoituksena on saada vain otsikko mahdollisimman paljon näkyville.
Mkva--Ossihan tuo on. Pyrkii samanlaiseen, omasta mielestään "armeijamaiseen" kommentointiin kuin tuo suuri johtaja "Mkrvasta höpöttäväkin". Pelkkä trolli joka haluaisi olla suuri johtaja, tuo Oikeistososdem itseäänkin mainosti.
- Parsasta.se.lähtee
Kepu on PARSA, Sipilä on PARSA ja hallituskin on PARSA.
- Totuuskomissio1
Paras hallitus? Tuommoisen ilmoille päästäjän täytyy olla syyntakeeton, tai lobotomian läpikäynyt.
Nykyhallinto on maanpetturiluokan eliittiä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492