Siunattua vuotta 2019! Tehkää parannus!

Joko ensi syksynä Jeshua saapuu? Joko on aika Jeshuan saapua?

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Sodoyouthinkso

        Jeesus ei sano olevansa Jumala...
        Antikristustako odotat??

        Hänkin tulee, odota vain!!


      • Sodoyouthinkso kirjoitti:

        Jeesus ei sano olevansa Jumala...
        Antikristustako odotat??

        Hänkin tulee, odota vain!!

        Jeesus - Jeshua sanoi, että joka on nähnyt Hänet on nähnyt Isän. Hän sanoi myös, että Hän ja Isä ovat yhtä.

        Mitä Raamattu sanoo? Sana, joka on Jeesus - Jeshua, on Jumala.

        Joh. 1:1, 18
        1 Alussa oli Sana.
        Sana oli Jumalan luona,
        ja Sana oli Jumala.
        18 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt.
        Ainoa Poika, joka itse on Jumala


      • No_häh
        Yksi_usko kirjoitti:

        Jeesus - Jeshua sanoi, että joka on nähnyt Hänet on nähnyt Isän. Hän sanoi myös, että Hän ja Isä ovat yhtä.

        Mitä Raamattu sanoo? Sana, joka on Jeesus - Jeshua, on Jumala.

        Joh. 1:1, 18
        1 Alussa oli Sana.
        Sana oli Jumalan luona,
        ja Sana oli Jumala.
        18 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt.
        Ainoa Poika, joka itse on Jumala

        Minä olen aivan isäni näköinen. Jos olet nähnyt minut, tiedät miltä isäni näyttää. Minulla ja isälläni on 99% samat geenit. Olemme yhtä hyvää perhettä.

        Mitä tulee noihin raamatunkäännöksiin, ne on tarkoituksella käännetty niin, että Jeesus saadaan näyttämään siltä kuin hän muka olisi Jumala. Miksi? Koska kääntäjien oletusarvo ja agenda oli se, että Jeesuksen on pakko olla Jumala. Alkuteksti ei ota kantaa asiaan lainkaan.


    • ketäonjeshua

      Ketä on Jeshua?

      • Jeesus Kristus (kreikkaa) eli Jeshua Messias (hepreaa).

        Me emme tiedä aikaa emmekä hetkeä, mutta me tiedämme vuodenajan. Me tiedämme, että Jeshua saapuu juuri täsmälleen sinä hetkenä, kun hän on ilmoittanut Sanassaan. Hän tulee syksyllä, jolloin Herran omat juhlivat Hänen paluutaan. Ainoastaan tyhmillä neitsyillä ei ole öljyä lampuissa eivätkä he ymmärrä tarkata hetkeä.



      • Yksi_usko kirjoitti:

        Meidän tulee tutkia Tooraa eli Herran lakia, jotta Jeshuan tulo ei yllättäisi. Herra siunatkoon jokaista, joka rakastaa Herran Sanaa. Alla Tooran ylistyslaulu.

        https://www.youtube.com/watch?v=O9m5e-oPl5I

        Muuten tuossa Toora-laulussa (josta video) voidaan nähdä nuo rukouskotelot. Baruch Korman opetti, että juutalaisten tapa säilyttää raamatunlauseita koteloissa, jotka he laittavat käteensä ja otsaansa. Tämä liittyy siihen Raamatunkohtaan, jossa kielletään ottamasta pedon merkkiä käteensä tai otsaansa. Monilla kristityillä on ollut tästä huvittavia käsityksiä, mutta minulle selvisi asia.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Muuten tuossa Toora-laulussa (josta video) voidaan nähdä nuo rukouskotelot. Baruch Korman opetti, että juutalaisten tapa säilyttää raamatunlauseita koteloissa, jotka he laittavat käteensä ja otsaansa. Tämä liittyy siihen Raamatunkohtaan, jossa kielletään ottamasta pedon merkkiä käteensä tai otsaansa. Monilla kristityillä on ollut tästä huvittavia käsityksiä, mutta minulle selvisi asia.

        jatkan hieman. Eli se mitä ajattelemme ja teemme, tietenkin merkitsee.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        jatkan hieman. Eli se mitä ajattelemme ja teemme, tietenkin merkitsee.

        Jeesus vei käskyt ajatustasolle. Vanhan testamentin aikaan käskyt olivat tekemistä.


      • Tämä laulu varmaan selventää Jeshuaa. Jeesus - Jeshua ei enää tule seimen lapsena vaan Juudan leijonana. Kunnian Kuninkaana ja Herrain Herrana. Raamatussa Herran juhlat, joita jokaisen kristityn tulisi myös viettää, kertovat tarkalleen milloin Jeshua tuli 1. kerran ja milloin hän tulee 2. kerran. Siis emme tiedä aikaa ja hetkeä, mutta tiedämme vuodenajan. Me voimme valmistautua tuota maailmaanhistorian suurinta tapahtumaa varten noudattamalla Hänen sanaansa!

        https://www.youtube.com/watch?v=z-j_1e13qlE

        Nautinnollista kuunneltavaa!


    • valhekirjoja

      Mikä saa naisen pitämään itseään niin alhaisena, että suostuu vapaaehtoisesti orjan rooliin miehelle, joka pitää hänen koko sukupuoltaan alempiarvoisina palvelijoina, joilla voi käydä kauppaa, kuin kultarahoilla? Hyväksymään, että et tule "pelastumaan" heidän ns. ikuisessa veljeskunnassaan, vaan mätänet maan alle, kun he jatkavat matkaansa taivaaseen.

      Ota ilo irti elämästäsi vielä kun ehdit, äläkä näytä tällaista esimerkkiä nuorille naisille!

      Vastaus kysymykseen: Ei.

      • Jeshua on luonut niin miehen kuin naisenkin (miehen kylkiluusta), joten molemmat ovat Hänelle rakkaita. Mies ei saa tietenkään alistaa naista, jos sitä tarkoitat? Meidän tulee Raamatun mukaan rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistämme niin kuin itseämme.

        Ilo löytyy Jeesuksessa Kristuksessa eli Jeshua Messiaassa. Tämä maailma ei tarjoa todellista onnea. Jeshua saapuu pian, ja vain yksin Isä tietää tarkalleen milloin. Me voimme olla valmiina Hänen tulolleen noudattamalla Hänen sanaansa. Jeshua on tie, totuus ja elämä.

        Se on varmaa, että Jeshua Messias saapuu takaisin Kunnian Kuninkaana ja Herrain Herrana.


      • Ilmestyskirja 22:20 Jeesus - Jeshua itse sanoo:

        Hän, joka todistaa tämän, sanoo: »Tämä on tosi, minä tulen pian.»

        Huomasitko, että Hän sanoi: "minä tulen pian.".


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Ilmestyskirja 22:20 Jeesus - Jeshua itse sanoo:

        Hän, joka todistaa tämän, sanoo: »Tämä on tosi, minä tulen pian.»

        Huomasitko, että Hän sanoi: "minä tulen pian.".

        "Huomasitko, että Hän sanoi: "minä tulen pian."

        Joo, huomasin. Sitä odotellessa, cheers vaan sullekin.

        Ei ole ihan hirveen pikaisesti se sukupolvi loppuun kulunut, jonka aikana Jeesus lupasi tulla. Jos 2000 vuotta ei riitä "saman sukupolven aikana" paluuseen, niin odotatko ihan oikeesti Jeesuksen palaavan juuri ja nimenomaan vuonna 2019 ???

        Jos odotat, niin pyydäpä valkotakkiset paikalle.


      • Exap kirjoitti:

        "Huomasitko, että Hän sanoi: "minä tulen pian."

        Joo, huomasin. Sitä odotellessa, cheers vaan sullekin.

        Ei ole ihan hirveen pikaisesti se sukupolvi loppuun kulunut, jonka aikana Jeesus lupasi tulla. Jos 2000 vuotta ei riitä "saman sukupolven aikana" paluuseen, niin odotatko ihan oikeesti Jeesuksen palaavan juuri ja nimenomaan vuonna 2019 ???

        Jos odotat, niin pyydäpä valkotakkiset paikalle.

        Sitäpä ei tiedä muut kuin Isä yksin. Jeshua voi tulla jo ensi syksynä. Minä odotan Häntä joka syksy palaavaksi. Hänen tulonsa ei kestä kauaa. Sitä odotellessa on hyvä kerrata, mitä nimiä Jeshualla onkaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=NscHCa395-M


      • valhekirjoja

        "Tämä maailma ei tarjoa todellista onnea"

        No minkä maailman onnea odotat, kun taivaassa on pelkästään enkeleitä, ja kaikki enkelit ovat miehiä?

        Sääliksi käy.


      • valhekirjoja kirjoitti:

        "Tämä maailma ei tarjoa todellista onnea"

        No minkä maailman onnea odotat, kun taivaassa on pelkästään enkeleitä, ja kaikki enkelit ovat miehiä?

        Sääliksi käy.

        Jeshua on sanassaan Raamatussa luvannut tehdä uuden maan. Siitä kertoo Ilmestyskirja. Täällä ovat tietenkin kaikki (sukupuoleen katsomatta), joiden nimi on kirjoitettu Karitsan elämän kirjaan. Alla pieni näyte kaupungista (Uudesta Jerusalemista), jonne minäkin olen matkalla.

        Ilm. 21:19-21
        19 Kaupunginmuurin perustukset oli kaunistettu kaikenlaisilla kalliilla kivillä. Ensimmäisenä peruskivenä oli jaspis, toisena safiiri, kolmantena kalsedoni, neljäntenä smaragdi, 20 viidentenä sardonyksi, kuudentena karneoli, seitsemäntenä krysoliitti, kahdeksantena berylli, yhdeksäntenä topaasi, kymmenentenä krysopraasi, yhdentenätoista hyasinttikivi ja kahdentenatoista ametisti. 21 Porttitorneina oli kaksitoista helmeä – kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.


      • valhekirjoja
        Yksi_usko kirjoitti:

        Jeshua on sanassaan Raamatussa luvannut tehdä uuden maan. Siitä kertoo Ilmestyskirja. Täällä ovat tietenkin kaikki (sukupuoleen katsomatta), joiden nimi on kirjoitettu Karitsan elämän kirjaan. Alla pieni näyte kaupungista (Uudesta Jerusalemista), jonne minäkin olen matkalla.

        Ilm. 21:19-21
        19 Kaupunginmuurin perustukset oli kaunistettu kaikenlaisilla kalliilla kivillä. Ensimmäisenä peruskivenä oli jaspis, toisena safiiri, kolmantena kalsedoni, neljäntenä smaragdi, 20 viidentenä sardonyksi, kuudentena karneoli, seitsemäntenä krysoliitti, kahdeksantena berylli, yhdeksäntenä topaasi, kymmenentenä krysopraasi, yhdentenätoista hyasinttikivi ja kahdentenatoista ametisti. 21 Porttitorneina oli kaksitoista helmeä – kukin kahdestatoista tornista oli tehty yhdestä helmestä. Kaupungin valtakatu oli kultaa, puhdasta kuin läpinäkyvä lasi.

        Ilmestyskirja on Raamatun epäluotettavin osa. Kirjoittaja on laatinut Danielin kirjan ja sen ajan maailman tapahtumien pohjalta oman päätelmänsä tulevasta.

        Jeesus itse oli luotettava, mutta kaikki hänestä lähtenyt tieto on kulkenut välikäden kautta ja siten muuttanut muotoaan.

        Näytä toki, missä kohdassa Jeesus lupasi "tehdä uuden maan". Sellaista kohtaa ei löydy, sillä hän ei itse tekisi ylimielisiä, katteettomia lupauksia, joita hän ei kykenisi ikinä toimittamaan.


      • valhekirjoja kirjoitti:

        Ilmestyskirja on Raamatun epäluotettavin osa. Kirjoittaja on laatinut Danielin kirjan ja sen ajan maailman tapahtumien pohjalta oman päätelmänsä tulevasta.

        Jeesus itse oli luotettava, mutta kaikki hänestä lähtenyt tieto on kulkenut välikäden kautta ja siten muuttanut muotoaan.

        Näytä toki, missä kohdassa Jeesus lupasi "tehdä uuden maan". Sellaista kohtaa ei löydy, sillä hän ei itse tekisi ylimielisiä, katteettomia lupauksia, joita hän ei kykenisi ikinä toimittamaan.

        <<Ilmestyskirja on Raamatun epäluotettavin osa.>>

        Raamatussa ei ole epäluotettavia osia lainkaan. Koko Raamattu (niin Vanha kuin Uusi testamentti) ovat luotettavia. Raamattu on epäluotettava vain sellaiselle, joka ei tunne Jumalaa.


      • valhekirjoja kirjoitti:

        Ilmestyskirja on Raamatun epäluotettavin osa. Kirjoittaja on laatinut Danielin kirjan ja sen ajan maailman tapahtumien pohjalta oman päätelmänsä tulevasta.

        Jeesus itse oli luotettava, mutta kaikki hänestä lähtenyt tieto on kulkenut välikäden kautta ja siten muuttanut muotoaan.

        Näytä toki, missä kohdassa Jeesus lupasi "tehdä uuden maan". Sellaista kohtaa ei löydy, sillä hän ei itse tekisi ylimielisiä, katteettomia lupauksia, joita hän ei kykenisi ikinä toimittamaan.

        << Sellaista kohtaa ei löydy,>>

        Ilmestyskirja 21:5
        Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken."

        Varmaan tiedät, että valtaistuimella istui Messias eli Jeesus - Jeshua. Varmaan tiedät myös sen, että Ilmestyskirja on nimenomaan Jeshuan - Jeesuksen ilmestys.


      • valhekirjoja
        Yksi_usko kirjoitti:

        <<Ilmestyskirja on Raamatun epäluotettavin osa.>>

        Raamatussa ei ole epäluotettavia osia lainkaan. Koko Raamattu (niin Vanha kuin Uusi testamentti) ovat luotettavia. Raamattu on epäluotettava vain sellaiselle, joka ei tunne Jumalaa.

        Minun puolestasi sinun kaltaiset ihmiset pitäisi laittaa vähintään tehovalvontaan, ellei suoraan hoitolaitokseen, jossa päätökset tehdään puolestasi.

        Perustelu: Olet liian helposti ohjailtavissa. Uskot sokeasti ihmisten kirjoittamaan teokseen. Esimerkiksi joku karismaattinen ihminen voi keksiä kultin, jonka jäsenten tehtävänä on surmata muita ihmisiä, jotta he "vapautuisivat". Sinun kaltaisesi ihminen menee helposti mukaan tällaiseen kulttiin ja näin aiheuttaa vaaraa ensisijaisesti muille, mutta mahdollisesti myös itselleen.

        Tee ihmiskunnalle palvelus: Opettele kriittistä ajattelua tai mene hoitoon.


      • valhekirjoja
        valhekirjoja kirjoitti:

        Minun puolestasi sinun kaltaiset ihmiset pitäisi laittaa vähintään tehovalvontaan, ellei suoraan hoitolaitokseen, jossa päätökset tehdään puolestasi.

        Perustelu: Olet liian helposti ohjailtavissa. Uskot sokeasti ihmisten kirjoittamaan teokseen. Esimerkiksi joku karismaattinen ihminen voi keksiä kultin, jonka jäsenten tehtävänä on surmata muita ihmisiä, jotta he "vapautuisivat". Sinun kaltaisesi ihminen menee helposti mukaan tällaiseen kulttiin ja näin aiheuttaa vaaraa ensisijaisesti muille, mutta mahdollisesti myös itselleen.

        Tee ihmiskunnalle palvelus: Opettele kriittistä ajattelua tai mene hoitoon.

        Edelleen: Ilmestyskirja ei ole Jeesuksen kirjoittama tai sanelema.


      • valhekirjoja kirjoitti:

        Edelleen: Ilmestyskirja ei ole Jeesuksen kirjoittama tai sanelema.

        Ilmestyskirja on Jeesus - Jeshuan ilmestys Johannekselle. Yksi Raamatun tärkeimmistä kirjoita, jota tulee tutkia varsinkin tänä lopun aikana.


      • valhekirjoja kirjoitti:

        Edelleen: Ilmestyskirja ei ole Jeesuksen kirjoittama tai sanelema.

        Onko mielestäsi Johanneksen evankeliumi Yahushuan Messiaan puhetta?

        Joh. 14:2
        Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        Joh. 14:3
        Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.


    • Jeshua-sadussa

      Jeshua oli eräs saduissa esiintynyt henkilö, joka oli saanut alkunsa neitsyeen raiskauksen tuloksena ja joka Jeshua sitten myöhemmin koki ansaitun kuolemanrangaistuksen.

      • Mitä Raamattu opettaa Jeshuasta? Katsotaanpa. On hyvä sinunkin tietää ketä pilkkaat. Jeshua maksaa palkan tullessaan. Tee ajoissa parannus, ettei sinun tarvitse Jeshuan tullessa huutaa vuorille, että ne kaatuisivat päällesi ja piilottaisivat sinut Karitsan vihalta.

        Joh. 1:1-18
        1 Alussa oli Sana.
        Sana oli Jumalan luona,
        ja Sana oli Jumala.
        2 Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
        3 Kaikki syntyi Sanan voimalla.
        Mikään, mikä on syntynyt,
        ei ole syntynyt ilman häntä.
        4 Hänessä oli elämä,
        ja elämä oli ihmisten valo.
        5 Valo loistaa pimeydessä,
        pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.
        6 Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. 7 Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. 8 Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.
        9 Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen,
        oli tulossa maailmaan.
        10 Maailmassa hän oli,
        ja hänen kauttaan maailma oli saanut syntynsä,
        mutta se ei tuntenut häntä.
        11 Hän tuli omaan maailmaansa,
        mutta hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
        12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan,
        hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi,
        kaikille, jotka uskovat häneen.
        13 He eivät ole syntyneet verestä,
        eivät ruumiin halusta,
        eivät miehen tahdosta,
        vaan Jumalasta.
        14 Sana tuli lihaksi
        ja asui meidän keskellämme.
        Me saimme katsella hänen kirkkauttaan,
        kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa.
        Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
        15 Johannes todisti hänestä ja huusi: »Hän on se, josta sanoin: Minun jälkeeni tuleva kulkee edelläni, sillä hän on ollut ennen minua.»
        16 Hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet,
        armoa armon lisäksi.
        17 Lain välitti Mooses,
        armon ja totuuden toi Jeesus Kristus.
        18 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt.
        Ainoa Poika, joka itse on Jumala
        ja joka aina on Isän vierellä,
        on opettanut meidät tuntemaan hänet.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Mitä Raamattu opettaa Jeshuasta? Katsotaanpa. On hyvä sinunkin tietää ketä pilkkaat. Jeshua maksaa palkan tullessaan. Tee ajoissa parannus, ettei sinun tarvitse Jeshuan tullessa huutaa vuorille, että ne kaatuisivat päällesi ja piilottaisivat sinut Karitsan vihalta.

        Joh. 1:1-18
        1 Alussa oli Sana.
        Sana oli Jumalan luona,
        ja Sana oli Jumala.
        2 Jo alussa Sana oli Jumalan luona.
        3 Kaikki syntyi Sanan voimalla.
        Mikään, mikä on syntynyt,
        ei ole syntynyt ilman häntä.
        4 Hänessä oli elämä,
        ja elämä oli ihmisten valo.
        5 Valo loistaa pimeydessä,
        pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.
        6 Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. 7 Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. 8 Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.
        9 Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen,
        oli tulossa maailmaan.
        10 Maailmassa hän oli,
        ja hänen kauttaan maailma oli saanut syntynsä,
        mutta se ei tuntenut häntä.
        11 Hän tuli omaan maailmaansa,
        mutta hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
        12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan,
        hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi,
        kaikille, jotka uskovat häneen.
        13 He eivät ole syntyneet verestä,
        eivät ruumiin halusta,
        eivät miehen tahdosta,
        vaan Jumalasta.
        14 Sana tuli lihaksi
        ja asui meidän keskellämme.
        Me saimme katsella hänen kirkkauttaan,
        kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa.
        Hän oli täynnä armoa ja totuutta.
        15 Johannes todisti hänestä ja huusi: »Hän on se, josta sanoin: Minun jälkeeni tuleva kulkee edelläni, sillä hän on ollut ennen minua.»
        16 Hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet,
        armoa armon lisäksi.
        17 Lain välitti Mooses,
        armon ja totuuden toi Jeesus Kristus.
        18 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt.
        Ainoa Poika, joka itse on Jumala
        ja joka aina on Isän vierellä,
        on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        Oletkos muuten huomannut tuon jakeen 18 ?

        "Jumalaa ei KUKAANole koskaan nähnyt. "

        Joten Jos Jeesus on Jumala, niin sitten hän on satuolento, koska hän ei suinkaan ollut tallustelemassa maan päällä, jossa joku olisi kenties voinut hänet nähdä.


      • Kun Jeshus saapuu, niin sinäkään et taatusti enää pilkkaa. Tee parannus ajoissa! Heti!

        Ilmestyskirja 6:12-17
        12 Minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin. Maa järkkyi ja vavahteli, aurinko pimeni mustaksi kuin suruvaate, ja kuu muuttui kauttaaltaan verenpunaiseksi. 13 Taivaan tähdet putosivat maahan, niin kuin viikunat varisevat puusta myrskyn sitä ravistellessa. 14 Taivas hävisi näkyvistä kuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät paikaltaan. 15 Maan kuninkaat, ylimykset ja sotajoukkojen johtajat, rikkaat ja mahtavat miehet ja kaikki muut, niin orjat kuin vapaat, piiloutuivat luoliin ja vuorten rotkoihin 16 ja huusivat vuorille ja kallioille: »Kaatukaa päällemme, kätkekää meidät valtaistuimella istuvan katseelta ja Karitsan vihalta! 17 Heidän vihansa suuri päivä on tullut – kuka voi sen kestää?»


      • Exap kirjoitti:

        Oletkos muuten huomannut tuon jakeen 18 ?

        "Jumalaa ei KUKAANole koskaan nähnyt. "

        Joten Jos Jeesus on Jumala, niin sitten hän on satuolento, koska hän ei suinkaan ollut tallustelemassa maan päällä, jossa joku olisi kenties voinut hänet nähdä.

        Minä olen huomannut, mutta oletko sinä? Jumalaa ei kukaan ole nähnyt. Kuka on Jumala? "Kaupungissa on Jumalan ja Karitsan valtaistuin (jae 2, huom yksikkömuoto). Kaikki palvelevat Jumalaa (jae 3, huom. yksikkömuoto). He saavat nähdä Hänen kasvonsa (jae 4, huom. yksikkömuoto). Heidän otsassaan on Hänen nimensä (jae 4, huom. yksikkömuoto). Jeshua on Jumala! Me näemme Jeshuan. Kun näemme Jeshuan näemme Jumalan.

        Ilmestyskirja 22:1-5
        1 Enkeli näytti minulle elämän veden virran, joka kristallinkirkkaana kumpuaa Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta. 2 Kaupungin valtakadulla, virran haarojen keskellä kasvoi elämän puu. Puu antaa vuodessa kahdettoista hedelmät, uuden sadon kerran kuukaudessa, ja sen lehdistä kansat saavat terveyden. 3 Mikään ei enää ole kirouksen kahleissa. Kaupungissa on Jumalan ja Karitsan valtaistuin, ja kaikki palvelevat Jumalaa. 4 He saavat nähdä hänen kasvonsa, ja heidän otsassaan on hänen nimensä. 5 Yötä ei enää ole, eivätkä he tarvitse lampun tai auringon valoa, sillä Herra Jumala on heidän valonsa. He hallitsevat kuninkaina aina ja ikuisesti.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Kun Jeshus saapuu, niin sinäkään et taatusti enää pilkkaa. Tee parannus ajoissa! Heti!

        Ilmestyskirja 6:12-17
        12 Minä näin, kuinka Karitsa avasi kuudennen sinetin. Maa järkkyi ja vavahteli, aurinko pimeni mustaksi kuin suruvaate, ja kuu muuttui kauttaaltaan verenpunaiseksi. 13 Taivaan tähdet putosivat maahan, niin kuin viikunat varisevat puusta myrskyn sitä ravistellessa. 14 Taivas hävisi näkyvistä kuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät paikaltaan. 15 Maan kuninkaat, ylimykset ja sotajoukkojen johtajat, rikkaat ja mahtavat miehet ja kaikki muut, niin orjat kuin vapaat, piiloutuivat luoliin ja vuorten rotkoihin 16 ja huusivat vuorille ja kallioille: »Kaatukaa päällemme, kätkekää meidät valtaistuimella istuvan katseelta ja Karitsan vihalta! 17 Heidän vihansa suuri päivä on tullut – kuka voi sen kestää?»

        "Kun Jeshus saapuu, niin sinäkään et taatusti enää pilkkaa. Tee parannus ajoissa! Heti!"

        Sinun uskosi mukaan, parannuksen ehtii hyvin tehdä siinä ensimmäisten sinettien tienoilla. Mutta en väitäkään uskovani Ilmestyskirjaa, joka on ihan huuhaata.


      • Exap kirjoitti:

        "Kun Jeshus saapuu, niin sinäkään et taatusti enää pilkkaa. Tee parannus ajoissa! Heti!"

        Sinun uskosi mukaan, parannuksen ehtii hyvin tehdä siinä ensimmäisten sinettien tienoilla. Mutta en väitäkään uskovani Ilmestyskirjaa, joka on ihan huuhaata.

        Miten on, jos vaikka kuolema korjaa ennen? Tehkää heti parannus. Älkää odottako enää huomiseen!


      • Yksi_usko kirjoitti:

        Miten on, jos vaikka kuolema korjaa ennen? Tehkää heti parannus. Älkää odottako enää huomiseen!

        Nou hätä, yski_ukko. Minulle on väkev'sti ja uskottavasti ennustettu että kuolen 12.25 vuoden kuluttua, 12v on siis aikaa elää kuin Exap pellossa ?


      • Eikö olekin ?


    • Hupiukkojeshua

      Jeesukseen uskon mutta Jeshua on hupiukko. Leikkii Jeesusta iso mies. Jeshua.

      • Jeshua on Jeesus. Jeshua on hepreaa ja Jeesus kreikkaa. Samasta henkilöstä on kyse. Eli Herrain Herrasta ja Kuningasten Kuninkaasta, Juudan leijonasta.


    • TonttuToljanteri

      Joku vielä vakavasti uskoo 2000-luvulla satuja totena. Sellainen on kyllä häpeä lajillemme, ihmisapina Homo Sapiensille.

      Jeesus tulee tänä vuonna yhtä suurella varmuudella kuin tuli viime vuonna tai muutamana tuhantena vuotena ennen tätä.

      Ja mistä helvetistä se tänne edes tulisi? Niiden pöljäkkeiden maailmankuva oli niin sekavaa pötyä, että ei se Ziisus tänne edes voi tulla kuten sadut kertovat.

      • Sinä elät tuossa apinauskossasi, joka kuopattiin jo ajat sitten. DNA kopioi tiedot, ihminen ei kehity vaan taantuu. Sori vaan, mutta et oikein ole ajan tasalla.


      • TonttuToljanteri
        Yksi_usko kirjoitti:

        Sinä elät tuossa apinauskossasi, joka kuopattiin jo ajat sitten. DNA kopioi tiedot, ihminen ei kehity vaan taantuu. Sori vaan, mutta et oikein ole ajan tasalla.

        Olisiko sinulla joku tieteellinen linkki että evoluutioteoriasta on luovuttu?

        Sehän on vahvempi kuin koskaan ja vahvistuu viikko viikolta.

        Sinä olet sekaisin kuin humalainen käkikello mutta sellainen jumala, millainen kannattaja.


    • Totuusontuolla

      Eli jos ei Jeesus tule syksyllä 2019 niin myönnät, ettei Raamattu ole totta? Tai vähintään myönnät valehtelevasi?
      Veikkaan kyllä sinun olevan jo paatunut valehtelija, etkä osaisi edes hävetä.

      • pyhpyh28347923847892374

        Jeesus tulee takaisin. Se on totuus. Emme vain tiedä milloin. Raamattu on totuus. Ihan sama mitä vastaan väität.


      • Raamatussa ei sanota, että Jeesus tulee juuri syksyllä 2019 takaisin. Raamatussa sanotaan, että Jeesus tulee pian. Tiedämme Jeesuksen tulosta myös vuodenajan. Se on syksy. Minä odotan Jeesus - Jeshuaa joka syksy palaavaksi ja haluan silloin olla valmis. Oletko sinä valmis?


    • Tee sinäkin parannus ja lopeta se messiaanisten palvontasi (=ihmispalvontaa) sekä ala ajatella omilla aivoillasi

      • Palvon Jeshua Messiasta eli Jeesusta Kristusta. Herrain Herraa ja Kuningasten Kuningasta, joka tulee pian.


    • pyhpyh2374982734892

      Ensin tulevat sunnuntailait ja vainon aika, kuten myös viimeinen suuri herätys.

      • Sunnuntailakeja odotellessamme, huomaatko, että herätys on jo alkanut.


      • kerettiläinen.ei-kirj

        Missä Raamatussa kerrotaan viimeisestä suuresta herätyksestä?

        Taitaa olla Ellen Whiten kirjoissa?

        Eikös Raamatussa sanota "kun ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä"?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      132
      1523
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1172
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1170
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      78
      1050
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      187
      859
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      762
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      742
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      70
      677
    10. Palstalaisten

      Paino. Paljonko siis painat?
      Sinkut
      86
      636
    Aihe