Olin keittiössä ja paikalla oli unessa tuntemiani ihmisiä, keittiön pöytä ja tuolit. Olin ruokonnut kaksi kalaa ja jostain syystä ne olivat lattialla paperin alla. Ne olivat noin vajaa 30 senttisiä, leuka kuin hauella, kroppa kuin ahvenella. Toinen niistä potki itsensä raivokkaasti esiin paperin alta, verisenä, tuoreena ja limaisena ja silmät auki.. Kysyin miten se oli mahdollista kun olin poistanut sisälmykset ja kalan piti olla kuollut, näin jopa kalan olevan tyhjä sisältä. Lattialle tuli vesilammikoita kalan takia ja yritin kuivata sen jälkiä. Lopulta pyysin jotakuta avuksi.
Tiedän kalojen voivan mm. merkitä ajatuksia alitajunnasta. Pyhät ovat menneet rauhallisesti seurustellen, ei raivoisasti :) Onko nyt sitten jotain keljua tulossa?
Ruokotut kalat
Emmastiina
2
130
Vastaukset
Lammikot ovat piiloitettuja tunteita ja kalat niiden välittäjiä. Olet perannut kalat (kenties jo moneenkin kertaan), mutta koska alitajunta ei toimi niinkuin reaalimaailma, niin nehän täyttyvät uudestaan ja heräävät henkiin.
Kerrot että kalat olivat sekoitus kahdesta eri lajista. Voisiko tällä olla jotain merkitystä? Haukia ahventen vaatteissa...?- Emmastiina
Ahven on sympppis ja hauki on petokala. Onpas vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202963Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371824- 161762
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3431725- 311267
- 301260
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671132- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884