Suhteet ahdistaa seksin takia

Hei, olen vähä reilu 20-vuotias mies.

Yhden käden sormilla laskettavan määrän kanssa naisia olen harrastanut seksiä. Yksi oli molemmille yhden yön juttu, toisesta halusin ihan vakavan suhteen, mutta koko homma hajosi siihen että en osannut sängyssä mitään ja kolmas oli noin vuoden mittainen suhde, jonka aikana vaikka seksiä harrastettiin se ei ikinä ollut itsellenikään mitenkään tyydyttävää, syynä voi olla että exä ei halunnut kokeilla asioita ja oli kans kokematon tai sitten juuri se etten itse osaa. Lisäksi olen jotenki hyvin tietoiseksi tullut oman penikseni koosta, vaikkakin sen pitäisi olla Suomalaisten keskiarvoa (13-centtiä).

Viime aikoina kun deittaillut ja nyt varsinkin kun asiat ovat erään naisen kanssa siirtymässä vähän vakavamman puolelle ja pian alkaa seksi keskustelut en tiedä mitä sanoa. Minua pelottaa ihan kauheasti että hänkin jättää, koska en ole sängyssä hyvä, koska penikseni on pieni, koska en pysty tyydyttämään häntä.

Mikä neuvoksi? Mitä voin tehdä näille asioille? Tosin kullin kokoon ei oikein voi vaikuttaa ja kokemusta on vaikea kartoittaa kun on vähän ujonpuoleinen ihminen. Harmittaa vaan kun muuten hyvä suhde sitten hajoaa tällaiseen. Sitten koska en ole hyvä niin on aina se pieni pelko takaraivossa että toinen menee jonkun muun kanssa sänkyyn.

En oikein tiedä mikä neuvoksi ja kirjoitin tämänkin lähinnä omien ajatuksieni ulos saamiseen täällä anonyymilla palstalla.

3

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryhmykulli

      Älä stressaa vaan köyri kunnolla.

    • Kikkeliskok

      Turhaan ahdistut. Sinunikäisillä nuorilla miehillä ei tyypillisesti ole aivan hirveän paljon kokemusta seksistä ja eri naisista. Minusta voit aivan hyvin sanoa siihen tilanteeseen päästyänne, että et ole luovuttamassa neitsyyttäsi naiselle, mutta et kuitenkaan ole ihan kamalan kokenutkaan näissä hommissa. Peniksesi on ihan normaalin mittainen, ei se siitä kiinni jää.

      Neuvona voisin sanoa, että varatkaa riittävästi aikaa ja etene rauhallisesti. Kuvittele itsesi vaikka tutkimusmatkalle tutkimaan ennenkartoittamatonta maaperää. Ole tarkkana ja havainnoi miten nainen reagoi kosketukseesi ja säädä sen mukaan toimintaasi. Vähän kuin leikkisit lasten kuumenee/kylmenee leikkiä. Opettele myös antamaan hyvää suuseksiä, siitä valtaosa naisista pitää enemmän kuin karheilla ja kovilla sormilla hipelöinnistä. Ja edelleen, kiire pois.

    • Pilluun

      Munaa vaan pilluun

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      19
      3104
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      69
      3079
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      37
      2505
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      79
      2391
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      148
      1939
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1510
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      133
      1498
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      549
      1457
    9. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      56
      1308
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1254
    Aihe