Galaksit törmäävät toisiinsa

Tosimaailmassa

17

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkokunnalle ei todennäköisesti käy kuinkaan, vaan se jatkaa elämäänsä vaikkakin sinkoutuisi eroon syntyvästä suurgalaksista.

      Ei siis maailmanloppua ennen auringon polttoaineen loppumista.

      • Maa ja taivas kakoaa ei niille sijaa löytynynyt.Minä teen uuden tavaan ja uuden maa missä pyhyys ja vanhurskaus asuu,siilä entien on mennyt uusi on sijaan tullut,eikä meitä enään muistella,koska ne ovat kadonneet.


    • 778uj
    • MeAgaln

      Jeppers, eli tämä on periaatteessa kuin kaasupilvien "törmääminen" toisiinsa ja jos todella haluat olla huolissasi asioista 2-3 miljardin vuoden kuluttua, niin auringon laajeneminen ja sitä seuraava planeetan merien ja ilmakehän häviäminen avaruuteen voisi olla sellainen ;)

    • Tämän aikakauden päättyminen ole mikään,uskovaisten myytti joka on kirjoitettu kirjaan nimeltä Raamattu. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
      Näin sanoohän joka hallitsee kaikea.

    • Anonyymi

      joku luonnonmullistus tämän pallon lopulta tuhoaa mutta eletään me mukavaa elämää sitä odotellessa!

    • Anonyymi

      Hyvä! Kaksi miljardia vuotta. Aloitan asuntosäästämisen heti.

      Ja uskovillahan loppuu maailma jo kuten se kirjaan kirjoitettu. Eli aina kun juuri minä olen olemassa. Eli nyt.

      Jo 2000 vuotta kiusanneet maailmanlopulla kaikkia esi-isiämme. Hyi hitto mikä huijaus!

      Mutta siis kaksi miljardia vuotta. No niin, nyt alan säästämään eläkettä varten.

    • Anonyymi

      Ei haittaa minua. Kotivakuutus korvaa.

    • Anonyymi

      En malta odottaa! Alan säästämään kunnon teleskooppia varten. Lähestyvä galaksi on varmasti orgastinen näky.

    • Ja sinä näet päivällä kenties sinisen taivaan ja yöllä tähtiä.... Ja uskot tuollaisia satuja mitä sinulle syötetään? :'D
      Ai niin.... Uskot tieteen saarnaajia sokeana eli tarinoita sinulle.
      Onnea.

      • Anonyymi

        sitten on sen "uskomusten loppu... ??
        " se jokin jostain....??


    • Anonyymi

      Siis tuota törmäystä ennen ehtii jo avaruuskin revetä laajenemisen takia.

    • Anonyymi

      1. Galaksit eivät "törmää", koska yksikään tähti ei silloin törmää toiseen tähteen. Sellainen olisi äärimmäisen epätodennäköistä. Galaksit liittyvät toisiinsa eli niiden tähtijärjestelmät kiertävät uuden galaksin uutta keskustaa.

      2. Linnuradan keskustaan aurinkokunnasta on 27.000 valovuotta. Sen mahdollinen aktivoituminen ei vaikuta mitenkään aurinkokuntaan. Aurinkokunnan sinkoutuminen kokonaan galaksin ulkopuolelle olisi äärimmäisen epätodennäköistä. Uuden kiertoradan aurinkokunta kuitenkin ottaa galaksin keskustaan nähden.

      3. Ihmiskunta on mainittuna ajankohtana yli kahden miljardin vuoden kuluttua jo kuollut sukupuuttoon hyvin todennäköisesti.

    • Anonyymi

      ÄLÄ HÄTÄILE

      Linnunradan käsikirja liftareille.
      Nostat vain sähköpeukalon pystyyn, otat pyyhkeen ja sitten mennään.

    • Anonyymi

      Maasta tulee eloton kivipallo jo n. miljardin vuoden kuluttua, sillä siihen mennessä auringon lämpösäteily on noussut jo sellaisiin lukemiin, että se haihduttaa vedet ja kuivattaa maan. Kun galaksit törmäävät, maa on ollut jo pitkään kuollut planeetta. Mielenkiintoista on se, että kultakutri-vyöhyke siirtyy Marsin tasolle ja se voi saada aikaan Marsissa samanlaisia prosesseja, joista aikanaan syntyi elämä Maahan. Marsissa voi ehtiä syntyä alkeellista elämää, ennen kuin galaksien mahdollinen törmääminen tapahtuu. Siihen mennessä Mars on saattanut olla jo huiman pitkään asutettu ja kultakutri-vyöhykkeen ulottuminen sinne voi tehdä suuria edullisia muutoksia Marsin ja sen asuttaneiden ihmisten elämään. Kunpa pian keksittäisiin toimiva ihmispakastin, niin voisin ostaa itselleni menolipun tulevaisuuden Marsiin.

    • Anonyymi

      2 miljardin vuoden kuluttua, eikä ehkä silloinkaan. 9 miljardin vuoden kuluttua linnunrata ja andromeda törmäävät ja silloin voi tapahtua arvaamattomia.

      2 miljardin vuoden kuluttua ihminen mataa jo tähtien välisessä avaruudessa täyttä päätä jo kaukana ehkä linnunradastakin. Mä olen sitten mukana kanssa, vain aivoni ohjaavat jotain eksoskeletonia, muu elimistö on jo korvattu ja aivojen ravinto hoituu jollain pseudomateriaalilla. :D

      Hyvää yötä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe