Olen nuori nätti nainen Tampereelta. Aattelin antaa raksamiehelle. Mistä löytäisin raksamiehen nyt vkonloppuna?
Annan raksamiehelle
16
<50
Vastaukset
- Sieltä
Mee johonkin työmaalle? Kyllä sieltä niitä löytää
- Annanheti
Mistä? Ai vieläkö? Tampere. Työmaa. Eikai ne oo enää hommissa ja ei sinne työmaalle pääse käymään ulkopuolinen. Eikä ne kai voi siellä panna.
- Töttörööhoro
Saahan sitä ny panna vaikka keskellä pihaa jos panettaa horo😤
- Sieltä
Töttörööhoro kirjoitti:
Saahan sitä ny panna vaikka keskellä pihaa jos panettaa horo😤
Nyt tuli löylykauha hyvä juttu 😂😂😊
Voisit antaa minulle olen entinen raksamies 55v. voitaisi kokeila vähän kaikea
- Annanheti
Ok kjef se käy. Asutko Tampereella? Nähdäänkö jossain baarissa? Monelta?
- Josnyttänkerran
Tässä kans yks raksamies 50 v. Pitääkö olla raksavaatteet päällä ja työkaluliivit ymt? Aattelin vaan vasaraa tuossa koukussa että kuinka se hakkaa jalkaan
- Pilluun
Vasaraa pilluun?
- prime32
Pilluun kirjoitti:
Vasaraa pilluun?
Tietenkin, eihän raksamiehillä seiso. He ovat pelkkää rupusakkia.
- Annanheti
Ei tarvitse olla raksavaatteet päällä.jos olet raksamies Tre alueelta voitko laittaa sähköpostiosoitteen niin otan yhteyttä niin nähdään nyt vkonloppuna panon merkeissä. T. Nätti nuori nainen
- Nuorinättinainentre
Haluaaks joku raksamies pildee, mä antaisin kyllä.
- erkka50mv
Antaisitko myös minulle entinen raksamies 55v. pillu tekee aina hyvää?
- Raksalta
Joopa joo, ihan varmaan on pillua ja vieläpä nättiä.. Tottahan sellasta panis mutta hieman on liian hyvää ollakseen totta
- Annanheti
Ei o vitsi laittakaa sähköpostiosote mä annan pildee
- hutsunin.runkkupäivä
Älkää vastailko kun aloitus on feikki ja tekee oharit. Palstahäirikkö hutsuni siinä harrastaa iltapuhteitaan kuten on näitä feikkejä lähetellyt jo vuosikymmenen ajan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!861897- 821730
- 511380
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471327Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481222- 1211218
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1061057Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23992- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942