Olen nuori nätti nainen Tampereelta. Aattelin antaa raksamiehelle. Mistä löytäisin raksamiehen nyt vkonloppuna?
Annan raksamiehelle
16
66
Vastaukset
- Sieltä
Mee johonkin työmaalle? Kyllä sieltä niitä löytää
- Annanheti
Mistä? Ai vieläkö? Tampere. Työmaa. Eikai ne oo enää hommissa ja ei sinne työmaalle pääse käymään ulkopuolinen. Eikä ne kai voi siellä panna.
- Töttörööhoro
Saahan sitä ny panna vaikka keskellä pihaa jos panettaa horo😤
- Sieltä
Töttörööhoro kirjoitti:
Saahan sitä ny panna vaikka keskellä pihaa jos panettaa horo😤
Nyt tuli löylykauha hyvä juttu 😂😂😊
Voisit antaa minulle olen entinen raksamies 55v. voitaisi kokeila vähän kaikea
- Annanheti
Ok kjef se käy. Asutko Tampereella? Nähdäänkö jossain baarissa? Monelta?
- Josnyttänkerran
Tässä kans yks raksamies 50 v. Pitääkö olla raksavaatteet päällä ja työkaluliivit ymt? Aattelin vaan vasaraa tuossa koukussa että kuinka se hakkaa jalkaan
- Pilluun
Vasaraa pilluun?
- prime32
Pilluun kirjoitti:
Vasaraa pilluun?
Tietenkin, eihän raksamiehillä seiso. He ovat pelkkää rupusakkia.
- Annanheti
Ei tarvitse olla raksavaatteet päällä.jos olet raksamies Tre alueelta voitko laittaa sähköpostiosoitteen niin otan yhteyttä niin nähdään nyt vkonloppuna panon merkeissä. T. Nätti nuori nainen
- Nuorinättinainentre
Haluaaks joku raksamies pildee, mä antaisin kyllä.
- erkka50mv
Antaisitko myös minulle entinen raksamies 55v. pillu tekee aina hyvää?
- Raksalta
Joopa joo, ihan varmaan on pillua ja vieläpä nättiä.. Tottahan sellasta panis mutta hieman on liian hyvää ollakseen totta
- Annanheti
Ei o vitsi laittakaa sähköpostiosote mä annan pildee
- hutsunin.runkkupäivä
Älkää vastailko kun aloitus on feikki ja tekee oharit. Palstahäirikkö hutsuni siinä harrastaa iltapuhteitaan kuten on näitä feikkejä lähetellyt jo vuosikymmenen ajan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1317182Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142559Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2641230- 1001019
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161947En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137900Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71897Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79774Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13733Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711