Olen nuori nätti nainen Tampereelta. Aattelin antaa raksamiehelle. Mistä löytäisin raksamiehen nyt vkonloppuna?
Annan raksamiehelle
16
<50
Vastaukset
- Sieltä
Mee johonkin työmaalle? Kyllä sieltä niitä löytää
- Annanheti
Mistä? Ai vieläkö? Tampere. Työmaa. Eikai ne oo enää hommissa ja ei sinne työmaalle pääse käymään ulkopuolinen. Eikä ne kai voi siellä panna.
- Töttörööhoro
Saahan sitä ny panna vaikka keskellä pihaa jos panettaa horo😤
- Sieltä
Töttörööhoro kirjoitti:
Saahan sitä ny panna vaikka keskellä pihaa jos panettaa horo😤
Nyt tuli löylykauha hyvä juttu 😂😂😊
Voisit antaa minulle olen entinen raksamies 55v. voitaisi kokeila vähän kaikea
- Annanheti
Ok kjef se käy. Asutko Tampereella? Nähdäänkö jossain baarissa? Monelta?
- Josnyttänkerran
Tässä kans yks raksamies 50 v. Pitääkö olla raksavaatteet päällä ja työkaluliivit ymt? Aattelin vaan vasaraa tuossa koukussa että kuinka se hakkaa jalkaan
- Pilluun
Vasaraa pilluun?
- prime32
Pilluun kirjoitti:
Vasaraa pilluun?
Tietenkin, eihän raksamiehillä seiso. He ovat pelkkää rupusakkia.
- Annanheti
Ei tarvitse olla raksavaatteet päällä.jos olet raksamies Tre alueelta voitko laittaa sähköpostiosoitteen niin otan yhteyttä niin nähdään nyt vkonloppuna panon merkeissä. T. Nätti nuori nainen
- Nuorinättinainentre
Haluaaks joku raksamies pildee, mä antaisin kyllä.
- erkka50mv
Antaisitko myös minulle entinen raksamies 55v. pillu tekee aina hyvää?
- Raksalta
Joopa joo, ihan varmaan on pillua ja vieläpä nättiä.. Tottahan sellasta panis mutta hieman on liian hyvää ollakseen totta
- Annanheti
Ei o vitsi laittakaa sähköpostiosote mä annan pildee
- hutsunin.runkkupäivä
Älkää vastailko kun aloitus on feikki ja tekee oharit. Palstahäirikkö hutsuni siinä harrastaa iltapuhteitaan kuten on näitä feikkejä lähetellyt jo vuosikymmenen ajan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510182
- 816773
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424857- 614507
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684211Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313789- 472878
- 362645
- 402290
- 2161912