Kerron vielä kerran miksi päädyin tänne...

poiuytrdfgh

Siksi kun yllättäen hermostovaurioiduin ja samalla kaikki hylkäsi minut...
noh päädyin soittamaan auttavaan puhelimeen...
...jossa sitten kyseltiin paaaaaaljon muutakin kuin miksi sinne soitin....
...kyseltiin kaikkea minun elämästäni...mutta kuitenkin kysyjä ikäänkuin yleensä painosti millaiset vastaukset niihin on kelvollisia...eli se oli samalla semmosta niinkuin tunteen ja mielipiteen muokkausta minun kokemukseni mukaan.
eli he olis niinkuin muokanneet mun elämäntarinan uudelleen heidän haluamallaan tavalla...
..se tuntui kauheelle manipulaatiolle...kun yhtäkkiä mun pitäis vaihtaa mun arvot ja kaikki siksi että hermostovaurioiduin ja päädyin soittamaan auttavaan puhelimeen...
...no jotta kutakuinkin kykenin säilyttämään oikean elämäntarinani päätymättä kokonaan mielikuvitusmaailmaan...tulin tänne vähän kertaamaan asioiden kulkua.
Siksi tämä kauhea tekstimäärä.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Weurg

      Voi päätyä jonnekin kulkematta mihinkään yhtään kiertämällä sen kautta juu

      • poiuytrdfgh

        En olisi koskaan arvannut että minusta tulee tämmöinen suomi24 kirjoittaja. Elämä on yllätyksiä täynnä. Noh mutta nykyään osaan varmaan rennommin ilmaista tunteita kun olen niitä näin kylille kailotellut. Onneks oon taiteliija, että mulla on niinkuin joku niinkuin perustelukin tälle.


      • poiuytrdfgh

        Selitän vielä. Ei ihminen voi kehittyä niin, että hänen irrotetaan menneisyydestään olkoon sitten kuinka kummallinen menneisyys vaan. Sitä sekoaa, jos suostuu katkaistavaksi menneisyydestään vaikka siksi että joku vieras ei sitä usko tai se hänen mielestään pitäisi unohtaa. Aloin tulla sekopäiseksi suostuessani pitkään juttelemaan juttuja ikäänkuin mulla ei olisi sitä menneisyyttä joka on. Jos oman elämänsä loogisesta jatkumosta suostuu kokonaan irti, tulee hulluksi. Tuleva pitää rakentaa menneen päälle.


      • poiuytrdfgh

        Tästä syystä itsepintaisesti ei suostu hyppäämään toisten todellisuuteen irtonaisena lehtenä ilman juuria edes vaikka se toinen todellisuus olisi muille toimivampi.
        Ja ilman muuta vaikka psykopaattiäiti on parempi kuin joku autiomaan kangastus äiti


      • poiuytrdfgh

        Mutta onneksi äitini on tyytyväinen itseensä eikä tarvitse minua tämänpäiväisten sanojensa mukaan. Jos se on totta, niin se on sitten helpottavaa minulle.


    • poiuytrdfgh

      Kerron nyt kummallisen jutun. Olen kuutisen vuotta sitten antanut psykopaatilleni seitsemän maalausta vietäväksi kehystämöön, kaksi kuvista joissa tunnetila on lämpimin, psykopaattini on hävittänyt reissullaan. Soittelin hänelle äsken asiasta voisiko hän jotenkin löytää maalaukseni. Hän toi esiin, niiden löytäminen ei ole mahdollista. Minulle tuli keskustelusta lopulta jotenkin selkäpiitä karmiva olo ja aloin nähdä kauhukuvia, joten lopetimme puhelun siihen.

      • poiuytrdfgh

        Äitini kanssa puhuminen on sitten kauhea tunnekokemus. Sitä tuli koettua taas tänään ja voitua huonosti, vaikka jo sitä ennen taas voin paremmin. hänestä vaan lähtee niin kauhea tunnelma.


    • yhämatkalla

      Mitenkäs te muut olette tänne päätyneet?

      Itse päädyin, kun kiinnostuin narsismista. Olin toki jo oman koulutuksen puitteissa tutustunut tähänkin alueeseen sillä tavoin, että olin täysin selvillä, mistä on kyse ja miten se syntyy? Oikeaa narsistia en kuitenkaan ollut livenä tavannut tai joutunut sellaisen vaikutuskenttään, kun vasta myöhemmällä aikuisiällä. Veljelleni sattui kohtaloksi vaimo, joka oli sitten narsisti, silloin googlailin lähinnä vielä muualla. Mutta sitten räsähti lähemmäs, joka ajoi minut tälle palstalle ja kiinnostuin syvällisemmin, koska halusin selvittää, että mikä ajaa ihmisen sellaisiin tekoihin, että jokin sairaus sen täytyy olla ja narsismissa oli sitten liikaa yhtymäkohtia. Perheessä oli uskottomuutta, joka siis ihan tavallisessa viidenkympinvillityksessä, kestää sen pari vuotta ja sitten se sekoilu laantuu. Jaksoin ns. lehmänhermoisena seurata koko preriodin loppuun saakka, koska olettamus oli, että ohi kyllä aikanaan menee ja kaikki palautuu uomiinsa. Nythän kävi siis niin, että se pettäjän salapano oli narsisti, varsin kostonhimoinen ja kettuileva tapaus kyllä, että sen sai muutkin perheenjäsenet kokea, siis jokseenkin tilanteeseen syyttömät. Lähtökohta kun tämän narsistin ajatuksissa oli, että minä pidän kiinni, enkä päästä irti ja todellisuudessa oli ihan vapaa lähtemään. Mitä lie puppua hänelle oli syötetty, en voi tietää.

      • poiuytrdfgh

        Ai kiva, että joku muukin kirjoitti ketjun aiheeseen.
        Tässä onkin varmaan suurimmalla osalla joku tarina miten on päätynyt tänne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe