Tilattu nettikaupasta tuotepaketti, n. 7 kg, jonka perilletoimittajaksi ilmaantui PostNord. Seurantasivulla näkyy, että olen varmaan rastinut kotiinkuljetuksen, koska "Delivery to" kohdassa on "Door". Paketti on jo Suomessa, Turun satamassa ehkä, jos tietoihin on luottamista.
1) Jos ketään ei ole kotona kuittaamassa, jääkö paketti ovelle ja kenen ovelle?
2) Jos puhelinnumeroon onkin mennyt näppäilyvirhe, haittaako se?
Onko kokemuksia/tietoa tavanomaisesta PostNord-pakettipostista ja ehkä noista epäselvistä kohdistakin?
Paremman palstan neuvominenkin voisi auttaa minua.
Kysymys PostNordin kotiinkuljetuksesta
4
69
Vastaukset
- murrmurr
Jos haluat, että paketti jätetään oven taakse ilman kuittausta, niin PostNord sivuilla on rastinpaikka ja napsauta kyseistä ruutua.
- kysynkunentiedä
Kiitos vastauksestasi.
Olen sivulla:
Track your parcel
Here you can track letters, packages and pallets using a shipment ID.
Siellä ei moista rastia näy.
Tuossa näyttää olevan valikko, jossa on myös kohta Customer portal.
Näkyy vaativan salasanaa jne. Olisiko se rasti siellä?
En muista rekisteröitymistäni PostNordiin (ilmeisesti en ole rekisteröitynyt) enkä arvaisi sotkea koko juttua. - KatsoTarkkaan
kysynkunentiedä kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi.
Olen sivulla:
Track your parcel
Here you can track letters, packages and pallets using a shipment ID.
Siellä ei moista rastia näy.
Tuossa näyttää olevan valikko, jossa on myös kohta Customer portal.
Näkyy vaativan salasanaa jne. Olisiko se rasti siellä?
En muista rekisteröitymistäni PostNordiin (ilmeisesti en ole rekisteröitynyt) enkä arvaisi sotkea koko juttua.Älä anna luottokorttitietojasi!
"Huijausviestejä liikkeellä
PostNordin nimissä on liikkeellä tietojenkalastelusähköposteja
PostNordin nimissä on lähetetty tietojenkalastelusähköposteja, joissa pyydetään osoite- ja luottokorttitietoja sekä maksua tuotteen toimittamiseksi.
PostNord ei pyydä koskaan luottokorttitietoja eikä maksua lähetysten toimittamisesta. "
Varoitus lainattu Post Nordin sivuilta.
- aloittaja_
Paketti vastaanotettu ja kuitettu onnettoman älyluurin kynällä.
PostNord lähetti sekä tekstiviestin että sähköpostiviestin, josta löytyi linkki ja sieltä valmiiksi asetellut jakeluajat. En yrittänyt muuttaa niitä ja kaikki on nyt PostNordin osalta kunnossa.
Laskun maksoin Klarnan kautta ja ei toistaiseksi ole Klarna laskuttanut jo maksettua uudestaan.
Se, oliko tilaus sitä mitä halusin, ei ole PostNordin eikä Klarnan murheita. Silmämääräisesti on, mutta kyse on millimetreistä yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468