...kuulostaa vitsiltä? Mutta se ei ole ollenkaan sitä.Kuvitelkaa itsenne kusisiin vaippoihin mitä ei vaihdeta kuin kerran päivässä,jos sitäkään,kun iho palaa kusesta kuinka kirvelee....asutte betonikuutiossa ja katselette paskaisesta ikkunasta ulos ja mietitte koska kuolisi pois? Onpas ihanaa....Vieressä nukkuu joku suu auki tai sitten se on jo kuollut 5 tuntia sitten koska ei kuulu enää korinaa....Kyllä on ihanaa elää suomessa vanhaksi? Sitä ennen olet antanut kaikkesi veroihin joilla on otettu raiskaajia täyttämään maa mutta papereita ei sitten olekkaan...itse kuolet siis kusisiin vaippoihin ja huonoon hoitoon etkä pistooliakaan saa jolla voisi oikaista vähän hoitoa....PS: Itse en tule kuolemaan suomeen koska muutin ulkomaille ,riitti kun näin omien vanhempien keskitysleiri kärsimykset vuonna 2017 maassa nimeltä Suomi.
Suomi: Vanhuksien keskitysleiri...
12
115
Vastaukset
- TOSIASlA
Missä sijaitsee Ulkomaa, jonka hoitolaitoksessa vietät vanhuutesi ja jonne sinut haudataan? Oletko rikas vai miten tuo hoitosi maksetaan?
- eiKoskaanTakaisin
Maa on norja ja sinne haudataan mutta ei tuhkata. Ja töissä täällä kyllä ihan olen ja ei, en ole mikään "rikas" vaikka huomattavasti parempaa palkkaa saankin teknikkona täällä kuin aiemmin suomessa.Ja mistä tiedän että tulen tarvitsemaan hoitoa? En tietenkään tiedä, enkä sitäkään mihin kuolen.Voihan sitä kuolla vaikka slaagiin tai mihin vaan. Ja yhtälailla se täällä norjassa otetaan eläkkeestä hoitokulu kuin suomessakin ei sen ihmeempää.Mutta selkeästi täällä on paremmin asiat kuin Suomessa ikinä olen nähnyt.Vanhusten ja nuorten kohtelu on aivan toista maata kuin suomessa. Johtuisiko sitten hoitajille maksettava korvauksesta joka paljon parempi kuin rupupalkka Suomessa? Mutta käsi sydämelle: Voiko joku oikeasti väittää että 2 viimeisen hallituksen aikana ei olisi unohdettu suomessa vanhuksia ja nuoria? Rehellisesti? Ja kyllä sen näkee jo sokeakin että suomessa näistä on tehty rasite toisin kuin norjassa.
- Muistakin
Tervemenoa eikä takaisintuloa ja muistakin pitää se mielessäsi kun vanhuus ja vaivat alkavat kurnuuttaa kehoasi. Mieli tuntuukin jo olevan väärästä ajattelutavasta kipeä. Mitä ihmettä varten sinä vielä huolehdit suomalaisista oloista? Nauti nyt hyvä ihminen siitä että olet poisa.
- koskamatujenhyysäri
sipilä hallituksen pääministerinä ei arvosta suomalaisia. unkarin ylekin sen totesi
- Diktaattoridillet
Eikö mm. Unkari ole yksi niistä maista, joissa valtio sanelee mitä media sanoo.
- kyllä.ja.näköjään
kansalaistensa turvaksi ja parhaaksi.
- Mitämuutajäänytväliin
Jos mielestäsi on noin, niin sulta on sekaisin paljon muutakin kuin puurot ja vellit.
- oulutaasko
eikös vammaisia ja nuoriakin pieksetä kertoo uutiset
- politiikkatekisipilä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005979104.html?ref=rss
porvarihallituksen aikana tapahtuu? - Kokkeli45
Porvarihallituksen seuraava suunnitelma:
Valtio aikoo säästää vanhuspalveluista ensi vuosikymmenellä joka vuosi lähes miljardi euroa. Kymmenessä vuodessa vanhusten palveluista aiotaan mahdollisesti säästää siis lähes 10 miljardia euroa.
Vanhuspalveluihin luetaan kuuluviksi vanhusten omaishoidon tuki, kotihoito, tavallinen ja tehostettu palveluasuminen, vanhainkodit sekä pitkäaikaishoito terveyskeskusten vuodeosastolla.
Äänestämällä kokoomusta ilmoittaudut lapsiemme raiskauksien ja vanhusten laiminlyönnin kannattajaksi.- Eijunalauta
Uskotko itse tuohon kokkeliisi ihan oikeasti?
- Hyvääkuolemaa
Vanhusten ja vammaisten hoito on rahastajien käsissä ja silloin on palvelunjärjestäjän etu ensimmäisenä. Näiden yksityisten hoitokotien valvomiseen menee kunnilta ja valtiolta enemmän rahaa ja resursseja, kuin itse pyörittäisivät laitoksia. Yksityisille on annettu kunnilta avuksi hoitohenkilökuntaa ja rahat menevät yksityisten ahneeseen lompuukiin, joka ymmärtää vain rahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926