Suomi: Vanhuksien keskitysleiri...

Tuhkauurna-hankittu

...kuulostaa vitsiltä? Mutta se ei ole ollenkaan sitä.Kuvitelkaa itsenne kusisiin vaippoihin mitä ei vaihdeta kuin kerran päivässä,jos sitäkään,kun iho palaa kusesta kuinka kirvelee....asutte betonikuutiossa ja katselette paskaisesta ikkunasta ulos ja mietitte koska kuolisi pois? Onpas ihanaa....Vieressä nukkuu joku suu auki tai sitten se on jo kuollut 5 tuntia sitten koska ei kuulu enää korinaa....Kyllä on ihanaa elää suomessa vanhaksi? Sitä ennen olet antanut kaikkesi veroihin joilla on otettu raiskaajia täyttämään maa mutta papereita ei sitten olekkaan...itse kuolet siis kusisiin vaippoihin ja huonoon hoitoon etkä pistooliakaan saa jolla voisi oikaista vähän hoitoa....PS: Itse en tule kuolemaan suomeen koska muutin ulkomaille ,riitti kun näin omien vanhempien keskitysleiri kärsimykset vuonna 2017 maassa nimeltä Suomi.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOSIASlA

      Missä sijaitsee Ulkomaa, jonka hoitolaitoksessa vietät vanhuutesi ja jonne sinut haudataan? Oletko rikas vai miten tuo hoitosi maksetaan?

    • eiKoskaanTakaisin

      Maa on norja ja sinne haudataan mutta ei tuhkata. Ja töissä täällä kyllä ihan olen ja ei, en ole mikään "rikas" vaikka huomattavasti parempaa palkkaa saankin teknikkona täällä kuin aiemmin suomessa.Ja mistä tiedän että tulen tarvitsemaan hoitoa? En tietenkään tiedä, enkä sitäkään mihin kuolen.Voihan sitä kuolla vaikka slaagiin tai mihin vaan. Ja yhtälailla se täällä norjassa otetaan eläkkeestä hoitokulu kuin suomessakin ei sen ihmeempää.Mutta selkeästi täällä on paremmin asiat kuin Suomessa ikinä olen nähnyt.Vanhusten ja nuorten kohtelu on aivan toista maata kuin suomessa. Johtuisiko sitten hoitajille maksettava korvauksesta joka paljon parempi kuin rupupalkka Suomessa? Mutta käsi sydämelle: Voiko joku oikeasti väittää että 2 viimeisen hallituksen aikana ei olisi unohdettu suomessa vanhuksia ja nuoria? Rehellisesti? Ja kyllä sen näkee jo sokeakin että suomessa näistä on tehty rasite toisin kuin norjassa.

    • Muistakin

      Tervemenoa eikä takaisintuloa ja muistakin pitää se mielessäsi kun vanhuus ja vaivat alkavat kurnuuttaa kehoasi. Mieli tuntuukin jo olevan väärästä ajattelutavasta kipeä. Mitä ihmettä varten sinä vielä huolehdit suomalaisista oloista? Nauti nyt hyvä ihminen siitä että olet poisa.

    • koskamatujenhyysäri

      sipilä hallituksen pääministerinä ei arvosta suomalaisia. unkarin ylekin sen totesi

      • Diktaattoridillet

        Eikö mm. Unkari ole yksi niistä maista, joissa valtio sanelee mitä media sanoo.


      • kyllä.ja.näköjään

        kansalaistensa turvaksi ja parhaaksi.


      • Mitämuutajäänytväliin

        Jos mielestäsi on noin, niin sulta on sekaisin paljon muutakin kuin puurot ja vellit.


    • oulutaasko

      eikös vammaisia ja nuoriakin pieksetä kertoo uutiset

    • politiikkatekisipilä
    • Kokkeli45

      Porvarihallituksen seuraava suunnitelma:

      Valtio aikoo säästää vanhuspalveluista ensi vuosikymmenellä joka vuosi lähes miljardi euroa. Kymmenessä vuodessa vanhusten palveluista aiotaan mahdollisesti säästää siis lähes 10 miljardia euroa.
      Vanhuspalveluihin luetaan kuuluviksi vanhusten omaishoidon tuki, kotihoito, tavallinen ja tehostettu palveluasuminen, vanhainkodit sekä pitkäaikaishoito terveyskeskusten vuodeosastolla.
      Äänestämällä kokoomusta ilmoittaudut lapsiemme raiskauksien ja vanhusten laiminlyönnin kannattajaksi.

      • Eijunalauta

        Uskotko itse tuohon kokkeliisi ihan oikeasti?


    • Hyvääkuolemaa

      Vanhusten ja vammaisten hoito on rahastajien käsissä ja silloin on palvelunjärjestäjän etu ensimmäisenä. Näiden yksityisten hoitokotien valvomiseen menee kunnilta ja valtiolta enemmän rahaa ja resursseja, kuin itse pyörittäisivät laitoksia. Yksityisille on annettu kunnilta avuksi hoitohenkilökuntaa ja rahat menevät yksityisten ahneeseen lompuukiin, joka ymmärtää vain rahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe