Kuka se olikaan Hopen isä?

Kaunari

Olen koettanut muistella, kuka Brooken monista miehistä onkaan Hopen isä?

8

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lurppasilmäHope

      Hope on aika ärsyttävä tyyppi!! Isä on Deacon, yksi näistä Brooken petikavereista.

    • Kaunari

      Ai nii se semmoinen mies monia vuosia sitten. Eiks just Deacon käynyt viime vuonna meidän aikaa sen verran, että yritti ampua Quinnin? En mä oikeastaan koe Hopea ärsyttävänä, must se on hyvä näyttelijä. - Nykyään tapahtumat ovat äärimmäisen hitaita. Aina ne pitkäveteisesti, kaksi kerrallaan, pohtii jotain kysymystä. Pari puhuvaa päätä ykkösvaatteissa, vaikka kotioloissakin. Onhan tää hassua, enkä tiedä miksi kattelen nykyään. Sitä on kiva seurata, täytyy myöntää siis.

      • Riittu

        Lyhyet osat ovat suurin harmi ennen eläkeläiset joivat päiväkahvit ja katselivat kauniita ja rohkeita. 25min on niin lyhyt aika ettei siinä enää ehdi rentoutua. Katsoja määrä on laskenut.


      • B_B

        Sehän Deacon oli alunperin Brooken vanhemman tyttären Bridgetin mies mutta se moraaliton Brooke nappasi miehen tyttäreltään ja pamahti paksuksi heti ja Hope sai alkunsa, huokaus.....


      • Kaunari

        Kukas olikaan Bridgetin isä, kun siis Brooke on äiti. Ja, missä juonen mukaan Bridget nyt on? - Koska olin vuosi tolkulla välillä katsomatta, niin kyselen vielä, että mitäs siis Taylorille tapahtui, miksi poistui, kun tänään taas saapui sarjaan?
        Onhan tämäkin aivonystyröiden hiontaa, kun yrittää muistella Taylorin rooleja aikoinaan.


      • B_B
        Kaunari kirjoitti:

        Kukas olikaan Bridgetin isä, kun siis Brooke on äiti. Ja, missä juonen mukaan Bridget nyt on? - Koska olin vuosi tolkulla välillä katsomatta, niin kyselen vielä, että mitäs siis Taylorille tapahtui, miksi poistui, kun tänään taas saapui sarjaan?
        Onhan tämäkin aivonystyröiden hiontaa, kun yrittää muistella Taylorin rooleja aikoinaan.

        Eric on Bridgetin ja Rickin isä. Tästä en ole täysin varma mutta Bridgetillä ehkä oli lapsi Nick Maronen kanssa, hehän olivat yhdessä silloin joskus. Bridget asuu muualla mutta on vieraillut välillä sarjassa esim. häiden tai muiden juhlien aikaan.


      • B_B
        Kaunari kirjoitti:

        Kukas olikaan Bridgetin isä, kun siis Brooke on äiti. Ja, missä juonen mukaan Bridget nyt on? - Koska olin vuosi tolkulla välillä katsomatta, niin kyselen vielä, että mitäs siis Taylorille tapahtui, miksi poistui, kun tänään taas saapui sarjaan?
        Onhan tämäkin aivonystyröiden hiontaa, kun yrittää muistella Taylorin rooleja aikoinaan.

        Muistini mukaan sarjassa puhuttiin että Taylor oli Pariisissa ainakin yhdessä vaiheessa jossa Thorne oli myös välillä ja he tapailivat.


    • hullunmyllyä

      Brooke niin valmiina syyttelemään Steffyä,ei muista omaa sekoilua tyttönsä mieheen ja käynyt läpi kaikki suvun miehet, Eric-isästä alkaen.
      käyköhän vielä että taas eroavat jossain vaiheessa Ridgen kanssa, voisi sitten alkaa jahtaamaan Billiä hän kun seurustelee Steffyn kans.
      Nykyinen Thorne ei ole niin hyvä osaansa kuin entinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe