Mitenköhän paljon noista liikkeissä olevista Happy or Not -pömpeleistä päätyy vielä ongelmajätteeksi? Ei viitsi edes miettiä millainen jätekasa ja minkä takia. Se, että joku päätyy toimittamaan ei niin luotettavaa dataa kivijalkaliikkeille tmv. niin ei oikein tähän päivään istu. Ihan 80-lukulaista touhua.
Toinen asia on se, etten ainakaan itse tai antaisi lapsien koskea niitä nappuloita ja saada tai levittää flunssia ympäri maata. Ihan sairas idea tuo lääppimistaulu. Olisi hausta tietää millaisia virus- tai bakteeripesiä nuo muovitolpat ovat.
HAPPY OR NOT ... NOT!
HappyOrNot
2
485
Vastaukset
- AnneliRitavr
Juur näin. Itse olen ihmetellyt ihan samaa ja miettinyt tautien levittämistä anonyymien palautteiden kustannuksella. Komppaan edellistä ja pitäny joskus itekki avata sama aihe =)=)
- KetomaaA
Surullista kyllä katsella noita tautipesiä kauppojen tuuletuskaapeissa. No pääasia, että itse kiertää kaukaa ja toivottavasti tuo muovikrääsä päätyy niille kuuluvaan kierrätykseen. Ihan turha homma. Not very happy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638113Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592452Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 55793
- 64792
- 46756
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683