Olen parkkipaten työntekijä

Olen parkkipaten työntekijä.
Vituttaako kun ette osaa laittaa kiekkoa ja laksutan teitä siitä?
Ilmoita

Turhaan laksutat.
1 VASTAUS:
Pakkohan se on yrittää, suoraan laputtamasta nettiin provoilemaan. Muuten liian moni jättää maksamatta ja hyvä työpaikka menee alta. Seuraavaksi sitten kerrotaan, miten hienosti jutut vetävät raastuvassakin.
+Lisää kommentti
En ole parkkiperärööripaten työntekijä, mutta viduttaako teitä kun joku läpsyttää teitä avarilla molemmille läskiposkille ja työntää kameranne ja lehtiönne poikittain bäraloosterinne?
Ilmoita
Vituttaako kirjoittaa turhia valvontamaksuja, kun suurin osa repii ne saamansa paperiläpyskät.

Nykyään olen piilottanut parkkikiekon aina paavon valvomalla alueilla sellaiseen kohtaan mistä tuulilasista ei näy jään tai lumen takia läpi. Vituttaako yrittää saada kiekko näkyviin, muutenhan et voi todistaa kiekon väärinkäyttöä tai yliaikaista pysäköintiä. Kiekon piilottaminen on ainakin minut säästänyt useasti valvontamaksulta. EN TOSIN MAKSA, VAIKKA JOSKUS VIELÄ SELLAISEN SAISI KUN.
3 VASTAUSTA:
Eihän tuo ole mahdollista. Ajaessasi auton tuulilasissa ei saa olla paikkoja, joista ei näy läpi. Vai luotko sä lumikinoksen siihen tuulilasille parkattuasi?
Oho_ kirjoitti:
Eihän tuo ole mahdollista. Ajaessasi auton tuulilasissa ei saa olla paikkoja, joista ei näy läpi. Vai luotko sä lumikinoksen siihen tuulilasille parkattuasi?
Ohoh, taitaa ottaa koville, kun yksityiset kiekkosakot voi välttää näin Helposti!

Joskus auton tuulilasiin täytyi liimata tarra veron maksamisen merkiksi. Joissakin museoauto ikäisissä kulkineissa tuulilasi on jopa moniosainen ja lasien välissä on peltipalkki. Edellä mainituillakin kulkineillakin saa ihan laillisesti ajaa ilman pelkoa sakosta.

Miksi kuvittelet, että tuulilasin alakulmasta tulisi nähdä konepelti. Minä en ainakaan katselee tuulilasin läpi konepeltiä, vaan seuraan muuta liikennettä, eikä siihen ole mitään merkitystä tuulilasin alakulmalla. Aika harvassa on ne täysin lumesta ja jäästä puhtaat tuulilasit liikenteessä, eikä silti sakkoja poliisit kirjoittele. Pois lukien tapaukset, jossa tuulilasiin on tehty vain pieni kurkistusaukko, näitäkin tulee harvakseltaan vastaan.
Oho_ kirjoitti:
Lumisateella ajaminen on siis kiellettyä, sitähän sinä yritit sanoa?

Minun autossa ei ainakaan tuulilasinpyyhkijät puhdista lasia koko alaltaan. Pyyhkijät ei omassa autossa puhdista vasenta ja oikeaa alakulmaa lainkaan, molempiin reunoihin jää myös koko korkeudelta kapea puhdistamaton alue.
+Lisää kommentti
Perärööripaten kirjoittaman lapun voi laittaa suoraan takan sytykkeeksi, kun vaan ei toistuvasti jätä työpaikan tai oman kodin sakkopaikalle. Yksityisellä pysäköinninvalvontaa suorittavalla yrityksellä on näyttötaakka siitä kuka autoa on ajanut, yksittäisillä kauppareissuilla voi olla vaikka kaverilla lainassa tai lapsilla ajossa, itselle on käynyt näin eikä ole tullut kutsua käräjille asiaa ratkomaan. Kiva että tunnet pate olevasi tärkeässä työssä, sinunlaisellesi luonteelle tuo työ sopii hyvin, tunnet olevasi tärkeä mutta kaikki nauraa sulle. Se että saa suunnatonta iloa parkkisakon kirjoittamisesta kertoo jo kaiken tarpeellisen.
Ilmoita
Miksi parkkipaten valvojaa vituttaisi jos ette maksa laskuanne? He saavat provisionsa silti lapustanne. Ihme idiootteja täälläkin pätemässä :D
4 VASTAUSTA:
En tietenkään maksa laskua kun en ole todistettavasti autoa ajanutkaan :) mennään suomen lakien mukaan, kunnalliselle / kaupungin pysäköinninvalvojalle maksan laskun oitis, hänellä on oikeus kirjoittaa lasku ajoneuvolle, ei kuljettajalle. Kivaa yön jatkoa perärööripatelle, toivottavasti aamulla rapsakka pakkanen kun lähdet tuiskuun kävelemään autojen laputukseen.
Tähän piti vielä sanomani että sinulle lääkäri suosittelee suolihuuhtelua 3 kertaa viikkoon ja levolacia, josko se mieli siitä kohenee.
Miksikö vituttaako, no esimerkiksi tästä syystä:

Ne provikatkin jää saamatta, kun ette voi kirjoittaa valvontamaksua lumen alla piilossa olevan kiekon vuoksi. Eikä ilmeisesti uusissa sopimuksissa ole pitkään aikaan ollut provisio-osuutta. Joskus joku valvoja valitti, että parkkipulju ei maksa provisiota kuin maksettujen valvontamaksujen perusteella, eli näkemiin nämä provisiot.
PertiPeräreikä kirjoitti:
Miksikö vituttaako, no esimerkiksi tästä syystä:

Ne provikatkin jää saamatta, kun ette voi kirjoittaa valvontamaksua lumen alla piilossa olevan kiekon vuoksi. Eikä ilmeisesti uusissa sopimuksissa ole pitkään aikaan ollut provisio-osuutta. Joskus joku valvoja valitti, että parkkipulju ei maksa provisiota kuin maksettujen valvontamaksujen perusteella, eli näkemiin nämä provisiot.
Näin juuri, siellä se pate varmaan tyydyttää himojaan muistellen sitä hetkeä kun sai sen lapun kirjoittaa, tässä sen juuri näkee miksi yksityisille ei voi antaa samaa oikeutta kun kaupungin pysäköinninvalvojille. Poikaraukat provikan perässä laputtelee luvallisilla paikoilla olevia autoja ja sitten uhittelevat että menee perintään jos ei maksa. Mikäli ajat sakkopaikalle joka ei ole lähellä omaa kotia/työpaikkaa riitauta asia aina. Yksityisellä pysäköinninvalvojalla on velvollisuus näyttää toteen kuka autoa on kuljettanut, jos yrittävät väittää että kuljettajan pitää todistaa että ei ole ajanut autoa niin voi sanoa että höpönlöpön, semmoiseen ei ole mitään velvollisuutta. Eivät siis lähde viemään juttuja käräjille jos ei ole ihan selvä tapaus, voihan olla että oma lapsi tai kaveri on sattunut kauppareissulla jättämään auton sakkopaikalle, se ei ole minun murhe.
+Lisää kommentti
Itse nautin siitä kun saan sakottaa ihmisiä :)
Nauran aina kun näen auton omistajan saapuvan paikalle ja huomaavan sakon ;D
Pidän työstäni koska se on kivaa sakottaa urpoja ihmisiä ja vittuilla heille xddd
T. Yksityinen valvoja
4 VASTAUSTA:
Oletko siellä nurkan/puskan takana katsomassa käsi housuissa ja sillä kädellä edestakaista liikettä tekemässä?
Huono provo, moni seikka paljastaa ettet ole yksityinen valvoja laisinkaan.

Ehkä tänään, kun jälleen arkipäivä koittaa ilmaantuu jälleen maksettu parkkifirman trolli provoilemaan.
röörinhoonaaja7777 kirjoitti:
Oletko siellä nurkan/puskan takana katsomassa käsi housuissa ja sillä kädellä edestakaista liikettä tekemässä?
kyllä toinen käsi oli varattu tuohon edestakaiseen liikkeeseen ja toisen käden peukalo oli takasisäänkäynnillä jos ymmärrät mitä tarkoitan.
PateOnPupupöksy kirjoitti:
Huono provo, moni seikka paljastaa ettet ole yksityinen valvoja laisinkaan.

Ehkä tänään, kun jälleen arkipäivä koittaa ilmaantuu jälleen maksettu parkkifirman trolli provoilemaan.
Minä se en ainakaan ole!
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Olen parkkipaten työntekijä

Olen parkkipaten työntekijä.
Vituttaako kun ette osaa laittaa kiekkoa ja laksutan teitä siitä?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta