Hienoja uutisia tänään aamuun: KEPUn kannatus on jatkanut syöksyään. Kannatus on pudonnut edelliseen mittaukseen verrattuna liki prosenttiyksikön.
SDP ja Kokoomus jatkavat kärjessä ja Kokoomuksen kannatus on jopa vahvistunut.
Sinipunaa pukkaa!
KEPUn kannatus jatkaa syöksyään
14
<50
Vastaukset
- Gänä
On hienoa, että voimme Kokoomuksen kanssa jatkaa ihmisten ryöstämistä. Kokoomus kurittaa työväkeä ja ay-demarit vievät loput mm. vuokrina.
- pöntönvaihtaja
Hyvä nimimerkki " Gänä", olemme löytäneet sinun pääsi paikalla olevan lahonneen pöntön tilalle,
kolme kesää käytössä olleen pöntön, missä on pesinyt rastas pariskunta.
Oljet ovat vielä kuivat ja näin vaihto voidaan suorittaa vaikka huomenna,
Tule Salen pihaan n. klo 11.00
- Somettaja
Hieno uutinen tosiaan!
- ihaahevonenmiau
Mite alemmas kepu, sitä paree mieli
- S24uomlaineN
Ansaitsee noston myös perjantaiaamuna.
- HevosmiestenSTT
Jos SDP on ykkösenä ja Rinteestä tulee pääministeri niin se valitsee mieluimmin keskustan hallituskumppanikseen. Siis sini-punaa pukkaa!
Demarien "ellunkanojen" pitäisi yrittää saada kokoomus ykköseksi keskittämällä oikeistodemarien ääniä kokoomukselle ja vielä uskoa, että kokoomus valitsisi hallituskumppanikseen SDP,n, jos ajattelee, että sini-punalle vielä avautusi mahdollisuus.
En näe mitään mahdollisuutta sini-punan toteutumiselle enään nykypäivän suomessa.- Näin.on.näreet
Keskusta ja perusS saa gallupeissa yhteensä yli 27%, ja nehän on sitä "multaa".
Punamultaa pukkaa! - Urpo-uskaltaa
Näin.on.näreet kirjoitti:
Keskusta ja perusS saa gallupeissa yhteensä yli 27%, ja nehän on sitä "multaa".
Punamultaa pukkaa!ei ku kuonaa
polliittista kuuonaa
- JuhaSipilä
Roisto-Sipilä johdattaa Kepun komeasti oppositioon.
- Undertaker_
Oulun tapahtumat on viimeinen naula Sipilän arkkuun!
- TyövoimaaJaKulttuuria
Oulun tapahtumat saivat jatkoa. Uutisissa ja lehdissä kerrotaan uudesta tapauksesta Helsingissä. Kolme ulkomaalaistaustaista henkilöä otettu kiinni lapsen raiskauksesta.
- S24uomlaineN
Kansa on perin kyllästynyt lestaukkoon, joka on esiintynyt nelisen vuotta pääministerinä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau556536Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens394291- 542129
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat371786Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61401Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151149- 241084
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671067- 67998
- 8969