Raukkamaisille teoille ei ole sijaa Suomessa

ktri

Ei myöskään iltalehden uutisoinnin kommentoinneissa ole sijaa aiheeseen liittyville kommentoinneille. Moderaattori ei julkaissut...

Iltalehden uutisoinnissa:
"Sisäministeri Kai Mykkänen pitää Oulun tekoja pöyristyttävinä: ”Tällaisille raukkamaisille teoille ei ole sijaa Suomessa”"

Sisäministeri Mykkänen juuri on henkilö, jonka alaisuudessa Migri toimii:
"Maahanmuuttovirasto (Migri) on sisäministeriön alainen virasto, joka käsittelee ja ratkaisee maahantuloon, maassa oleskeluun, pakolaisuuteen sekä Suomen kansalaisuuteen liittyviä asioita."
No, sisäministeri Mykkänen tekee niinkuin Orpo ja Sipilä toivovat, sillä muutoin saattaa olla ulkona. Eikös se ollut niin, että puoluekuri tarkoittaa sitä, että kansalaisen eduskuntaan äänestämä on kuitenkin asioista päätettäessä sitä mieltä mitä puolueen puheenjohtaja on.
Perustietoa politiikasta...
Kansanvaltaisuus ja oikeusvaltioperiaate
Valtiovalta Suomessa kuuluu kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta.
Eduskunnassa on kaksisataa kansanedustajaa, jotka valitaan vaaleilla kerran neljässä vuodessa. Eduskunnassa edustajat kuuluvat eduskuntaryhmiin. Suomi on jaettu 13 vaalipiiriin maakuntajaon mukaisesti.

Rautalangasta väännettynä siis. Valtiovalta kuuluu kansalle. Kansa päättää äänestämänsä kansanedustajan kautta siitä mitä maassamme tapahtuu ja mitä ei. Tällä hetkellä kansanedustajien on toteltava puolueensa puheenjohtajaa ja unohdettava se mitä lupasi äänestäjälleen, ennenkuin pääsi eduskuntaan.

Työministeriä ihan oikeasti näytti ketuttavan, että joutui taipumaan Sipilän tahtoon irtisanomis asiassa.... no hän oli yksi niistä jotka loikkasi pitääkseen tilipussin ja hallituspaikan.
Miten muut nykyisen opposition ja hallituksen edustajat, onko omasi toiminut kuten ennen edellisiä
vaaleja lupasi, oletko tyytyväinen ?

1

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuutosVainHuonompaan

Matujen maahan pääseminen on nykyhallituksen ansiota puhtaaasti vaikka sen seurauksia ei olisi voinut ennalta aavistaa niin maahan muutto pitää olla hallittua eikä pakolaisaltoa kuin nyt oli. Tilanne ei muutu paljon koska ihmiset äänestää aina samaa puoluetta joten pitää olla joku poikkeuksellinen äänestäjien havahtuminen jos joku tässä muuttuu ellei äänen laskenta yhtiöt sitten väärennä tulosta ennalleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe