Detroitia vastaan on Laine ennenkin useasti verkkoa pöllyttänyt.. vuoden ensimmäinen maali hakusessa NYT ! Tulisiko samantien kaksi..?? (kerroin NordicBetilla 5,80)
vähintään yhden maalin kerroin 2,30
Jos Pate vauhtiin pääsee voi ketsuppipullo revetä taas kunnolla ja tuleekin hattutemppu (kerroin 24,00) Tämäkään ei yllättäisi.
Kotikenttä ja kehno vastustaja. Pate, ei mitään paineita!
Osuuko Laine tänään?
2
161
Vastaukset 2
- Räkätti2
Tällä menolla Pate on kohta Taavetin kanssa suljetulla, kun verkko ei vain soi. Polla menee jumiin kun onnistumisia ei tule.
Laine pelaa vain pleikkaa. Winnipegin kannalta toki hyvä, niin saavat halvemman jatkosopparin Laineelle. McDavid puolestaan on tällä hetkellä kuuma kuin takkatuli Savon sydämessä et sillei hei! Tänään Oilersin kotipeli ja Hockey Night in Canada eli televisioidaan koko Kanadassa. McDavid tykkää pelata Arizonaa vastaan, sillä viimessä kahdessa joukkueiden välisissä pelissä mies on tehnyt kaksi maalia (vaikka pelit ovat jääneet vähämaalisiksi). Tänään pitäisi tulla runsasmaalinen peli tulikuuma McDavid tietää sitä, että hattutempun mahdollisuus on ihan realistinen hei!
McDavid tekee maalin (2,20 William Hill)
McDavid vähintään kaksi maalia (6,00 William Hill)
McDavid hattutemppu (26,00 Betsson)
McDavid tekee pelin ensimmäisen maalin (10,00 Betsson)
Kaikkiin lasketaan jatkoaikamaalit mukaan. Esimerkiksi Unibetilla/Paffilla ei lasketa jatkoaikamaaleja mukaan, mutta silti kertoimet jäävät reilusti huonommiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520