Kalamesta odotti, että kalastajat saavat verkkonsa jään alle ja pudotti sen jälkeen rajusti kalan ( etenkin kuhan ) sisäänostohintaa. Onneksi Suomessa Kalamesta ei ole ainoa kalatukku.
Helsingin Kalamesta pudotti kalan sisäänostohintoja.
5
472
Vastaukset
- Hätäläkiittää
Hätälä Oy ja Kalaliike Hukkanen mielissään tapahtuneesta. Hätälä luvannut laittaa lisää paukkuja kalamarkkinoille. Hätälä ilmoittanut tarvitsevansa 100 kalastajaa lisää. Taisi Kalamesta menettää tulevaisuuden raakaaine lähteensä järvikalan osalta, mutta jäähän vielä kirjolohi ja norjanlohi apajat kun niitä kyllä riittää.
- ehdotus
Laittakaa Kalamesta myyntiboikottiin. Pelkkä norjanlohi tai kasvatettu pullalohi ei ole myyntivaltti.
- ilmainen.raaka-aine
Kotimainen kala on ylihinnoiteltua. Tavallisella suomalaisella ei ole varaa pyydystää kuin Norjan lohifilettä Lidlin matalikolta.
- Halpaa
Pyydystän ja syön itse.
- niinhalpaa
Jos laskee kaikki kulut niin ei välttämättä niin halpaa. Jos voi käydä kotoa käsin kävelemällä pilkillä ja on saanut perintönä kairan ja muut vehkeet, niin sitten saattaa tulla halvaksi pyytää itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110