Kalamesta odotti, että kalastajat saavat verkkonsa jään alle ja pudotti sen jälkeen rajusti kalan ( etenkin kuhan ) sisäänostohintaa. Onneksi Suomessa Kalamesta ei ole ainoa kalatukku.
Helsingin Kalamesta pudotti kalan sisäänostohintoja.
5
444
Vastaukset
- Hätäläkiittää
Hätälä Oy ja Kalaliike Hukkanen mielissään tapahtuneesta. Hätälä luvannut laittaa lisää paukkuja kalamarkkinoille. Hätälä ilmoittanut tarvitsevansa 100 kalastajaa lisää. Taisi Kalamesta menettää tulevaisuuden raakaaine lähteensä järvikalan osalta, mutta jäähän vielä kirjolohi ja norjanlohi apajat kun niitä kyllä riittää.
- ehdotus
Laittakaa Kalamesta myyntiboikottiin. Pelkkä norjanlohi tai kasvatettu pullalohi ei ole myyntivaltti.
- ilmainen.raaka-aine
Kotimainen kala on ylihinnoiteltua. Tavallisella suomalaisella ei ole varaa pyydystää kuin Norjan lohifilettä Lidlin matalikolta.
- Halpaa
Pyydystän ja syön itse.
- niinhalpaa
Jos laskee kaikki kulut niin ei välttämättä niin halpaa. Jos voi käydä kotoa käsin kävelemällä pilkillä ja on saanut perintönä kairan ja muut vehkeet, niin sitten saattaa tulla halvaksi pyytää itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703