Minua askarruttaa, että miten toimii Kirkkonummen mielenterveyshoito. Minulla olisi tarve päästä psykiatrille ja psykiatriselle sairaanhoitajalle.
Kirkkonummella vain ei ole tällä hetkellä mielenterveyshoitoa muille kuin päihdeongelmaisille ym.
Yritin päästä Espooseen minnem inua olikin Aurora sairaalassa ohjeistettu menemään kun kerroin muutostani Kirkkonummelle.
Espoossa minua ei kuitenkaan suostuttu ottamaan vastaa vaan kerrottiib, että minun täytyy siirtää koko terveydenhoitoni Espooseen.
Olen tässä nyt vähän H-moilasena, että miten homma pitää laittaa etenemään.
Miten Kirkkonummelta pääsee psykiatrille.
12
535
Vastaukset
- neuvojatarjolla
Kaikkiin Kirkkonummelaisia askarruttaviin terveyskysymyksiin (jos on epävarma mistä löytyy oikea instanssi tai miten edetä) saa vastauksen täältä:
TERVEYSNEUVONTA / Hälsorådgivning (09)871 0023- kysyy_epätietoinen
Terveysneuvonnastapa ei saa ketään kiinni ja kukaan ei myöskään soita takaisin.
- A.ahvenainen
kysyy_epätietoinen kirjoitti:
ja tuo tosiaan on Helsingin terveysneuvonnan numero. Tuskin sieltä Kirkkonummen asioihin vastausta saa.
- siismitänyt
Ainakin tuota numeroa jaettiin Masalan terveysaseman ilmoitustaululla (sai repäistä numeron siitä mukaan paperiliuskarivistä)
Että onpa kummallista ellei siitä numerosta infoa saisi? - keskustelun_aloittaja
siismitänyt kirjoitti:
Ainakin tuota numeroa jaettiin Masalan terveysaseman ilmoitustaululla (sai repäistä numeron siitä mukaan paperiliuskarivistä)
Että onpa kummallista ellei siitä numerosta infoa saisi?No täytyypä sitten koittaa tuota numeroa. Kiitos vinkistä.
- Anonyymi
kysyy_epätietoinen kirjoitti:
Aikanaan Rysälehto järjesti tollaset asiat.
- wernerii
Aikuisten mielenterveyspalvelujen työntekijät vastaavat puheluihin neljänä arkipäivänä viikossa klo 11.00. - 12.00. Voit soittaa ao. numeroihin ja kertoa lyhyesti tilanteestasi, asiakkaiden yhteydenotot kerätään viikoittain ja sovitaan toimenpiteistä.
Psykiatrinen sairaanhoitaja
puh. ma 040 - 126 9488
puh. ti 040 - 126 9871
puh. ke 040 - 126 9633
Psykologi
puh. to 050 - 577 4763- wernerii
Siis nämä ovat puh.nr Kirkkonummen Terveyskeskukseen.
- pspsps
Psykiatrit ovat se yhteiskunnan todellinen ihmissaasta. Potilaat kuolevat 15-20 vuotta nuorempina kuin ei-potilasväestö, mutta hyvin niille maksetaan heidän touhuiluistaan. Jos niitten diagnosoitavaksi pääset, niin voit käytännössä ajatella elämäsi olevan ohi.
- Anonyymi
Tuolla tavalla karsitaan joutoväki pois.
Yleensä he ovat vain taloudellinen rasite, työttöminä.
Kun taas psykiatrit, ovat kova palkkaisia, ja veroja maksavia kansalaisia.
- Anonyymi
Joutuu hakeutuu Espooo.
- Anonyymi
Jos on niinkus lespoo niin mene sitten Espoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33383431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692298- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181751281RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421177