Minua askarruttaa, että miten toimii Kirkkonummen mielenterveyshoito. Minulla olisi tarve päästä psykiatrille ja psykiatriselle sairaanhoitajalle.
Kirkkonummella vain ei ole tällä hetkellä mielenterveyshoitoa muille kuin päihdeongelmaisille ym.
Yritin päästä Espooseen minnem inua olikin Aurora sairaalassa ohjeistettu menemään kun kerroin muutostani Kirkkonummelle.
Espoossa minua ei kuitenkaan suostuttu ottamaan vastaa vaan kerrottiib, että minun täytyy siirtää koko terveydenhoitoni Espooseen.
Olen tässä nyt vähän H-moilasena, että miten homma pitää laittaa etenemään.
Miten Kirkkonummelta pääsee psykiatrille.
12
805
Vastaukset 12
- neuvojatarjolla
Kaikkiin Kirkkonummelaisia askarruttaviin terveyskysymyksiin (jos on epävarma mistä löytyy oikea instanssi tai miten edetä) saa vastauksen täältä:
TERVEYSNEUVONTA / Hälsorådgivning (09)871 0023- kysyy_epätietoinen
Terveysneuvonnastapa ei saa ketään kiinni ja kukaan ei myöskään soita takaisin.
- A.ahvenainen
kysyy_epätietoinen kirjoitti:
ja tuo tosiaan on Helsingin terveysneuvonnan numero. Tuskin sieltä Kirkkonummen asioihin vastausta saa.
- siismitänyt
Ainakin tuota numeroa jaettiin Masalan terveysaseman ilmoitustaululla (sai repäistä numeron siitä mukaan paperiliuskarivistä)
Että onpa kummallista ellei siitä numerosta infoa saisi? - keskustelun_aloittaja
siismitänyt kirjoitti:
Ainakin tuota numeroa jaettiin Masalan terveysaseman ilmoitustaululla (sai repäistä numeron siitä mukaan paperiliuskarivistä)
Että onpa kummallista ellei siitä numerosta infoa saisi?No täytyypä sitten koittaa tuota numeroa. Kiitos vinkistä.
- Anonyymi
kysyy_epätietoinen kirjoitti:
Aikanaan Rysälehto järjesti tollaset asiat.
- wernerii
Aikuisten mielenterveyspalvelujen työntekijät vastaavat puheluihin neljänä arkipäivänä viikossa klo 11.00. - 12.00. Voit soittaa ao. numeroihin ja kertoa lyhyesti tilanteestasi, asiakkaiden yhteydenotot kerätään viikoittain ja sovitaan toimenpiteistä.
Psykiatrinen sairaanhoitaja
puh. ma 040 - 126 9488
puh. ti 040 - 126 9871
puh. ke 040 - 126 9633
Psykologi
puh. to 050 - 577 4763- wernerii
Siis nämä ovat puh.nr Kirkkonummen Terveyskeskukseen.
- pspsps
Psykiatrit ovat se yhteiskunnan todellinen ihmissaasta. Potilaat kuolevat 15-20 vuotta nuorempina kuin ei-potilasväestö, mutta hyvin niille maksetaan heidän touhuiluistaan. Jos niitten diagnosoitavaksi pääset, niin voit käytännössä ajatella elämäsi olevan ohi.
- Anonyymi
Tuolla tavalla karsitaan joutoväki pois.
Yleensä he ovat vain taloudellinen rasite, työttöminä.
Kun taas psykiatrit, ovat kova palkkaisia, ja veroja maksavia kansalaisia.
- Anonyymi
Joutuu hakeutuu Espooo.
- Anonyymi
Jos on niinkus lespoo niin mene sitten Espoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251708Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651318- 1191108
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105974Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet359930Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21827Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 120765
- 61695
- 103666
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307625- 13624
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114596- 41551
- 52528
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv87502- 65501
- 40500
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85498Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73491