Vantaalla toimii jo. Tarkoitus olisi saada toinen ennen vaaleja. Niitä saa tilata näköisnukkeina, aivan kuin vahakabinettiin. Nämä on vain parempia, koska ovat 3 D tulosteita.
Määrätyille tyypeille on kova kysyntä. Naiset kerkiää eb
nnen vaaleja, mutta miesnukeista ehkä vain Ike.
Sexinukke bordelli!
12
99
Vastaukset
- körköd
laitteen selkään iso akku vaan ja vähä tekoälyä, alkaa se kulkea itsestään, raajat liikkuu ja mikrofoni kaiutin puhuu , ähä puh pertsa työnsä vielä centsa
- Se.jostakin
Tai sitten se komentaa pertsan siivoamaan ja touhuaa itse Iken kanssa😁.
Voihan sillä olla myös kainalo kipeänä ettei se annakkaan Pertsalle.
- egssedrtgr
Miten ois Kirsti Paakkasen tai Saara Särmän näköinen, kokoinen ja muotoinen nukke, ihonväri, strateekiset mitat ja paino sama. Vai oisko sittenki kivampaa panna Aishwarya Rain näköistä nukkeva
Mun mielestä Anna Kortsula tai Eva Bidee näköisnukke ovat kiihottavampia.
Mietin, että pitäiskö tilata toi tanssituomari tai ex missi Kieppi?
Matuille skulle man beställa någån barn docka?- oikenaan
nyt sitten voi osa maksulla saada työtönkin mies naisen itselleen,
- Ollutodotettavissa
Vääräuskoisten halveksunnasta näissä raiskauksissa on kyse eikä seksin nälästä. Kyllä täällä aikuisia akkoja riittäisi seksiä jakamaan. Tehdään näitä alistavia ja halventavia tekoja ja nauretaan partaansa.
- aih-voih-voih
Miten olis Juha Sipilän näköinen nukke? Vois vetää sitä perseeseen.
- kansakostaa
En usko että se säilyisi kauan ehjänä.
- Seksifantasia
Siiderivalasnukke pitää olla SPR puvussa ja
vuohinukke myös. - myöskin
kai näitä mainostetaan vielä tveessä kuten naisen seksi lelujakin,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917355- 373907
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 2302615
- 402403
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292229Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202065- 451922