Venäjä ampuu matkustajakoneita

11

149

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svrnnulikat

eli saavat tiputtaa lentokoneen alas, jossa Moskovaan on tulossa heidän itse radioaktiivisella materiaalilla saastuttama ihminen

• muuten_olen_sitä_mieltä
    • maailmanmarkkinahintaan

Mikään ei estä meitä ostamasta nesteytettyä kaasua USA:sta.
      Ukrainan osalta siinä ei liene mitään ongelmaa?
      Ostavat maailmanmarkkinahintaan kaasunsa USA:sta.
      Suomi on maksanut säntillisesti öljy- ja kaasulaskunsa.

Maailmanmarkkinahintaan.

• KaIeva

Minä otan jatkossa selvää ettei lennot mene läheltäkään Venäjää. Maksan turvallisuudestani mielelläni satasen enemmän kerran vuodessa vähintään niin kauan kuin Putin on vallassa. Ilman häntä tuollaista julistusta ei olisi annettu ja nyt kun on kerran varoitettu, niin uskotaan.

• Venäjä_siis_ilmoittaa

olevansa juridisesti kykenevä matkustajakoneen alas ampumiseen, mikäli konetta käytetään terrori-iskun välineenä.

USA:lla on ollut sama valmius vuosikymmenet.

Eli nyt pääsevät samalle tasolle keskenään tässäkin asiassa.

• Eihän tuossa mitään negatiivista ole, alas pitääkin ampua, jos tilanne näyttää uhkaavalta.

• Miten vitussa reitiltä eksynyt tai jopa omalla reitillään lentävä matkustajakon on uhkaava?

• HV-lehti

Venäjän pitää näyttää uhkaavalta ettei sille naureta. Mitä muutakaan tuollainen talouskääpiö voi? No, voisi tietysti olla vittuilematta joka ainoalle naapurilleen ja varsinkin olla miehittämättä koko ajan jossain päin lisää alueita, kun ei pysty entisiäkään hoitamaan niin ettei kansa kurjistuisi valtavista luonnonvaroista huolimatta.

"Perustulolla tai työttömyyskorvauksella sinnittelevä suomalainen olisi Venäjällä hyvätuloinen."

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/koyhyys-kurittaa-venalaisia-palkka-ei-riita-edes-perustarpeisiin/668b171b-e1cd-478a-bc68-c8e3bed0fe6c

• raadffgr
        MV-Iehti kirjoitti:

Miten vitussa reitiltä eksynyt tai jopa omalla reitillään lentävä matkustajakon on uhkaava?

"Miten vitussa reitiltä eksynyt tai jopa omalla reitillään lentävä matkustajakon on uhkaava? "

Sinun täytyy kysyä sitä amerikkalaiselta sotalaivan kapteenilta jonka laiva meni saman aikaisesti reitillään lentävän matkustajakoneen ali kapteeni piti sitä lentävää matkustajakonetta uhkana ja ampuivat sen matkustajakoneen alas.

On se kumma ettei tällä palstalla ole tästäkään tapauksesta ollut vaatimuksia että se pitäisi viedä kansainväliseen oikeuteen niin kuin eräistä tapauksista nämä voissa itseään paistavat suomalaiset torakat olleet vailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      63
      781
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      686
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      508
      678
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      560
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      560
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe