Salkkareiden top 3
parhaan näköiset naiset:
1) Aamu
2) Miia
3) Inka
kovimmat jätkät:
1) Jari
2) Seppo
3) Kari
salkkareiden kuumimmat hahmot
19
1471
Vastaukset
- Täs mun
Parhaimman näköset naiset:
1)Camilla
2)Aamu
3)Hanna
&
Kovimmat jätkät:
1)Ken
2)Kari
3)Pillerimies - Mitä häh?
parhaan näköiset naiset ja kovimmat jätkät
synonyymeja toisilleen? Miksi et luettele
joko parhaan näköiset naiset ja parhaan näköiset jätkät tai sitten kovimmat naiset ja kovimmat jätkät? - snobi
ei voi kyllä enää ymmärtää jos tollaisia listailee
onneksi mulla on aina jotain tekemistä ettei tarvii katsella tollaista skeidaa ja jos haluu katsella hyvän näköisiä kimmoja kyllä niitä näkee onneksi muualla hah;) - ****
muijat:
1.aamu
2.camilla
3.inka
jätkät:
1.ken
2.ami
3.daniel...=)nam..mmm...=)!! - =)
parhaan näköset naiset:
1. Mia
2. Elina
3. Jenni
kovimmat jätkät:
1. Saku
2. Ken
3. Teemu - :D
Just joo!!
- Nolo Sika
Onhan siellä muutamia kuumia ollut
Venla, Miia, Tale, Janne, Elias, Niko (kolmas), Kalle (eka), Joonatan (eka), Miro ja Annika - mies
top 5 parhaan näköiset naiset
heli (olen nähnyt sen alasti)
peppi
juulia
katri
paula - fsdfasd
se karin strippari jolla oli munat.
- emuth
parhaan näköset naiset
katariina
cindy
anni
jätkät:
lari
seppo
janne haukkala - dgdsd
komeimmat akat
roosa
matleena
ulla
komeimmat ukot
ismo
seppo
puli jolta ismo vei kaikki sen rahat - ai että
Katariina on kaunein kiihottaa ihan
- MiiaSalin.os.Laitela
kivoimmat naiset:
1,Miia
2,Laura
3.Paula
kuumimmat jätkät:
1.Saku/Aki
2.Aaro
3.Markus - kalleriina
top 10 naiset. 1) annika 2)peppi 3)matleena 4)miia 5)juulia 6)elina 7)silja 8)sofia 9)aamu 10)katri
- Mies23
Hitto että toi Katariina on kyl kaunis. Mä niin haluisin olla sen kanssa.
- Anonyymi
Typerä sarja joutaa loppua
- Anonyymi
Ken ei ollu koskaan kova jätkä kun oli mun mielestä kiusaaja. Kiusaaja ei ole kova vaan heikko.
Kovin ehkä semmonen joka uskaltaa näyttää tunteiden koko kirjon ja ei kiusaa. Esim vaikkapa Kalle. - Anonyymi
Lassen vatsa on sexyin.
- Anonyymi
Eiku Ismon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512