Hävettääkö esim. Lähitapsalaista kun Espoossa päätös muuttuukin kielteiseksi, ja asiakas
maaksaakin hoitonsa itse jatkossa ?
Hävettääkö
9
212
Vastaukset
- nimierkki
Vakuutusvirkailija on ainoa selkärangallinen, jonka selkäranka katoaa oman edun tavoittelun vuoksi.
- kjnklhbh
Kovin on paksunahkaista porukkaa
- jgfcghdfx
Lähitapiolainen hakee paksunahkaisia kesätyöntekijöitä .
Valehtelutaitoisia. - Pohjoisen_poika
Vakuutusyhtiöiden henkilöstö edustaa aina pelkästään omaa yhtiötään ja ajavat asioita sen edun mukaisesti.
Emme olleet tyytyväisiä nimeltä mainitsemattomaan vakuutusyhtiöön hinnoittelun ja palvelun osalta, jonka takia halusimme tehdä kilpailutuksen puolueettoman toimijan kanssa. Onneksi sellainen löytyikin (Vakuuttava.fi) googlesta hakemalla.
Kilpailutuksen tuloksena yhtiö vaihtui ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä itse kilpailuttajaan ja uuteen yhtiöön. - huijaa_
Myyntimies on myyntimies mutta kun tapahtuu jotain mitä varten vakuutus on otettu. Myyntimieheltä saat myötätuntoa, päätökset tekeekin sitten joku muu taho ja muulla paikkakunnalla. Myyntimiehestä tulee sijaiskärsijä lähipiireineen.
- kusettajat
Jonkun tutkimuksen mukaan kotitalouskoneet pystyy uusimaan kahdeksan vuoden
vakuutusmaksuilla. Onko järkee tapella vakuutusyhtiöiden kanssa?- älä.höpötä
Vai "jonkun tutkimuksen mukaan..."? Heh-heh. Osaatkos ynnälaskua sen verran, että osaisit
laskea itse, miten täydellisen metsässä tuo väitteesi on?
- savolax_
Metsässä on laskelmat joo . Miele pesukoneen ostin kirpparilta n. kaksi vuotta sitten, ei ole korjattu
kertaakaan. Millasen vakuutuksen saa ostohinnalla 40€ ? Ruusenvelt jiäkuappi saatu ilmateks. - öljhkljnhkl
Meiltä sais kylmä/jääkaapin ilmaiseksi. Ei kyllä tuoda kun ei ole peräkärryä. Keittiöremontin tieltä.
Hakija vois käyttää rahansa järkevänpään, vaikkapa rahapelien pelaamiseen tai vakuutuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453