Kuka voisi tarjota säilytyspaikan asuntovaunulle?

Nakkikattila

Morjens, kysellään nyt täältäkin.. eli hakusessa olisi tilapäinen säilytyspaikka asuntovaunulle, tosin hieman erikoisella vaatimuksella. Jos pystyt auttamaan tai tiedät jonkun, laita sähköpostia "[email protected]"

Ostin taannoin asuntovaunun radioamatööriharrastusta varten, koska taloyhtiön ja naapureiden armoilla kun mennään, ei mitään antenneja noin vain katolle saada. Autosta harrastaminen on myös rajoittunutta, mobiiliantennit kun ovat mitä ovat. Sain sitten mielestäni loistoidean: ostan vaunun, ajan sen johonkin hyvään paikkaan ja nostan läheiseen puuhun antennin.

Nyt siis enää puuttuu se "hyvä paikka". En tarvitse mitään leirintäalueen kausipaikkaa koska vaunussa ei asuta. Vietän siellä aikaa vain satunnaisesti silloin tällöin, kun tekee mieli pitää yhteyksiä maailmalle. Sähkö siihen kuitenkin pitäisi saada jotta radio toimii ja akku ei kuole.

Eli periaatteessa haluan vaunupaikan tämmöiseen tarkoitukseen, esim. jostain maatilalta tai mistä vaan yksityiseltä maalta/tontilta. Maksan kuukausittain etukäteen, sovitun hinnan.

Tarvitaan siis:
- Paikka vaunulle, Uusimaa (mitä lähempänä Nurmijärveä, sen parempi). Itse asun Nurmijärven kk.
- Sähkö vaunulle. Ei käytetä lämmittämiseen. Maksan sähköstä mittarin mukaan (vaunussa mittari) reilun hinnan.
- Vaunussa ei asuta, vain satunnaisia käyntejä
- Lähellä tulee olla korkeita puita lanka-antennia varten. Antenni ei vaurioita puita, nostetaan ylös drone-kopterin avulla. Radioyhteydet tapahtuvat alimmilla HF taajuuksilla pienillä tehoilla eivätkä siten häiritse millään tavalla ketään.

Että tämmöinen tapaus. Vinkkejä otetaan vastaan jos joku tuntee yrittäjän / maatilan / tms. joka voisi siistin asuntovaunun tontilleen ottaa. Kompensaatio sopimuksen mukaan. Yhteys: [email protected]

Voi kysellä lisää myös tässä viestiketjussa.

7

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krikkrak

Morsetatko salaisukset Venäjälle?

• Nakkikattila

:D en osaa sähkötystä. Nykyään ei ole enää vaatimus radioamatööritutkinnossa.

• rakeitajaheinäsirkkoja

Klip "Nykyään ei ole enää vaatimus radioamatööritutkinnossa." klip

Valitettavasti.

• Anonyymi

Oliko se Kuusankoski vai mikä firma kun ottaa romuja vastaan?

• Anonyymi

Loistovastauksia peräkammarin junteilta asialliseen kysymykseen.

• Anonyymi

Kuusankoski ei ota romua vastaan. Kuusakoski ottaa.

• Anonyymi

Joko on paikka löytynyt? Vitsi kun asuisit omakotitalossa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4662
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1957
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1640
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      135
      1211
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1131
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe