Konkurssi Idiksessä

MuoviroinaaAlella

14

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teejotainkaaduedes

      Katso omaa hommaasi, mitäs siitä tulee, mitä muuten koskee sinun elämääsi, ja miksi näet vaivaa?
      Ei kaikista ole yrittäjiksi, ei ainakaan sinun asenteellasi.
      Yrittäjät ovat ihan oma rotunsa, ahkeria ja kovia ottaan riskejä ja pelaavat omilla rahoillaan.

      • UteliasPuavo

        Mistäs nyt ostat mollamaijasi kun lelukauppa meni konkurssiin.
        Kaadu luuseri itse!


      • pateliasuuno

        Tämän päivän "mollamaija" on kännykkä, pitää käsittää päivittää ajan hengen mukaan bisnekset,
        jos joku kuvittelee muuta, on työläisajatusmaailmalla varustettu eikä ymmärrä ettei ymmärrä, sori.


    • murmelini

      Muutaman vuoden ikäisille lapsille ostetaan kännyköitä, ja sitten ihmetellään että mikäs tota nuorisoa oikein vaivaa.

    • Helppoheikkilä

      Liikeideaakin on monenlaista. Jos yrittäjä ostaa Hongkongista euron riepuja ja myy niitä satasella muotiliikkeessään, niin ei voida puhua liikeideasta.
      Eivätkä kaikki yrittäjät toimi omalla rahalla ja riskillä. Arvaan että ainoatakaan kepappilaa Suomessa ei ole käynnistetty ilman ely-rahoja, joita suvakkiämmät kuolaten musuille syytävät.

    • AsiallinenM

      Kysykääpä joka juoman jälkeen kuittia kylällä ravintelissa. Ette muuten tule saamaan. Melkein lensin ulos paikasta kun pyysin kuittia sisäänpääsy/eteispalvelumaksusta. Aluksi ei meinannut ymmärtää koko asiaa.

    • ketjunotsikko

      "Kysykääpä joka juoman jälkeen kuittia kylällä ravintelissa. Ette muuten tule saamaan. Melkein lensin ulos paikasta kun pyysin kuittia sisäänpääsy/eteispalvelumaksusta. Aluksi ei meinannut ymmärtää koko asiaa."
      Missä Ideaparkissa on tuo tapahtunut?

    • Viihtyjä

      Kylän ravinteleissa

    • hannibal

      Ideparkissa vedetään niin paljon rahaa ohi verottajalta ei siellä muuten pärjää ,ruokapaikat tekevät toisten paikkojen työntekijöiden kanssa vaihtokauppaa ! Sulle viikon/kahden eväät kun annat minulle tuon kivan takin tuosta tms :) taikka huonekaluja tuosta vaihtokaupalla !

      • Anonyymi

        Ideaparkissa on tiukka kartelli jonka päämies on tietenkin Sukari itse ja hänen oikeita käsiään on monta ,,Uskovaiset sikiää tuossa puotissa ja rahaa tehdään liittoutumilla !! Olen nähnyt tapauksen jossa Kahvila yrittäjä haukkuu kilpailijansa ja tekee Sukarille ilmiantoja yms , mutta nyt tällä hetkellä tämä kaveri tekee töitä sille ketä vasikoinut yms ,,näin siis voi tapahtua vain Ideaparkeissa !!


    • Anonyymi

      Yhdensortin rihkamapörssi koko ideaparkki,kierrän kaukaa kun ei ole tapana maksaa rihkamasta laatutavaran hihtaa.

      • Anonyymi

        Millä sinäkin maksat, kun ei sinulla rahaa ole, rotannahoillako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä sinäkin maksat, kun ei sinulla rahaa ole, rotannahoillako?

        Perseaukinen hiljaa rahaa on mutta se paikka missä köyhät parveilee ei ole minun paikkani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perseaukinen hiljaa rahaa on mutta se paikka missä köyhät parveilee ei ole minun paikkani.

        Kirjoitustyylistä päätellen olet juoppo, joka on yrittänyt ostaa viinaa Ideaparkin viinakaupasta haisevilla rotannahoilla ja nyt on katkeraa, kun ei sinulle myyty.
        Ongelmaan on ratkaisu, neulo rotannahoista itsellesi vaatteet ja tee saavillinen kiljua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe