"Vajaan 30 000 asukkaan Raaseporissa on siis kirjattu suunnilleen yhtä paljon nuoriin kohdistuneita seksuaalirikoksia kuin 220 000 asukkaan Vantaalla (73 rikosta) ja selvästi enemmän kuin 190 000 asukkaan Turussa (53 rikosta)."
Raaseporin VOKeissa on noin 600 asukasta, pääasiassa Irakista.
Raasepori - raiskaajien paratiisi
6
206
Vastaukset 6
- A_Stubb
Sitä saa, mitä tilaa.
- bbbaaa
Oulu saa 1-2 miljoonaa, ehkä Raasepori saa myös jotain hiluja.
Ne rahat tosin menevät bisnesmiehille. - groominkiako
Kyseessä kaksi eri rikosnimikettä joissa vastaajina oli n.30 henkilöä, siksi luku noin korkea(2x30=60). Yllätys tietenkin ettei syytteet menneet läpi oikeudessa. Voisiko joku kertoa tarkemmin tuosta tapauksesta? Mitä lie tapahtunut?
- tähdetkertovat
Mistä löytävät naiset, kun ei niitä paikkakuntaiset ainakaan näe missään. Naiset hävisivät 90- luvun alkupuolella muihin maisemiin.
- OulunMatumiehet
Matut pois ja rajat kiinni.
- hömph
Kauhea luku tollaselle takapajulalle.
Olkoonkin 2 eri rikosnimkettä tai ei, mutta johan on on aikaansaava tyyppi, jos koko kyläsen laittaa sikin sokin ihan ittekseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717