Karvainen pillu nuorella naisella on seksikäs

Abcddddd

Olen 25v mies ja aloin tapaileen vuotta nuorempaa naista. Ekalla kertaa ku harrastettiin seksiä, näin että hänellä on varsin karvainen pillun alue ettei sieltä tahtonut mitään erottaa. Nainen meni makuulle ja levitti jalkansa niin sitten sieltä erottui kaunis tummanpunainen avonainen pillu. Täytyy sanoa että oli erittäin kiihottava näky. Kumi vaan päälle ja aloin työntään mutten kestäny kauaa. Seksin jälkeen nainen sanoi et sori kun ei oo ehtinyt ajeleen karvoja, sanoin sille että pidä toi :)
Nyt oon aivan hullaantunut tuosta kokemuksesta, en pysty muuta ajatteleen kun naiseni alapäätä. Toiveissa tietty olis jos nainen ottais pillerit niin saisin paljaalla :) Karvainen on paljon naisellisempi ja seksikkäämpi kuin posliini. Kaikki kaverit on vaan sileen kannalla.
Mielipiteitä ja kokemuksia aiheesta?

6

3736

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuba

Kyllä oikein kunnon karvoitus napaan asti on aivan mahtava. Mua ei haittaa myöskään kainalokarvat.

• Karvat kuuluu luonnollisena pilluun,ne jotka ei pidä vois verrata lapsiin sekaantujiin.

• Karvakamu

Ihan sileä näyttää luonnottomalta, sama kuin puuttuisi kulmakarvat ja ripset naamasta. Brezneviläiset kulmakarvat taas on liikaa - joten trimmailla voi silti.

• Karvainen pillu- Ei sen parempaa oo! :)

• samaa mieltä

• Pirva

Mulla oli Virolainen tyttöystävä. Sen nimi oli Pirva Kallu. Oli kyllä nimensä veroinen.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1683
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      271
      886
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      847
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      103
      642
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      581
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      557
    7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      530
    8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      529
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      512
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      510
    Aihe