Karvainen pillu nuorella naisella on seksikäs

Abcddddd

Olen 25v mies ja aloin tapaileen vuotta nuorempaa naista. Ekalla kertaa ku harrastettiin seksiä, näin että hänellä on varsin karvainen pillun alue ettei sieltä tahtonut mitään erottaa. Nainen meni makuulle ja levitti jalkansa niin sitten sieltä erottui kaunis tummanpunainen avonainen pillu. Täytyy sanoa että oli erittäin kiihottava näky. Kumi vaan päälle ja aloin työntään mutten kestäny kauaa. Seksin jälkeen nainen sanoi et sori kun ei oo ehtinyt ajeleen karvoja, sanoin sille että pidä toi :)
Nyt oon aivan hullaantunut tuosta kokemuksesta, en pysty muuta ajatteleen kun naiseni alapäätä. Toiveissa tietty olis jos nainen ottais pillerit niin saisin paljaalla :) Karvainen on paljon naisellisempi ja seksikkäämpi kuin posliini. Kaikki kaverit on vaan sileen kannalla.
Mielipiteitä ja kokemuksia aiheesta?

6

3724

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuba

Kyllä oikein kunnon karvoitus napaan asti on aivan mahtava. Mua ei haittaa myöskään kainalokarvat.

• Karvat kuuluu luonnollisena pilluun,ne jotka ei pidä vois verrata lapsiin sekaantujiin.

• Karvakamu

Ihan sileä näyttää luonnottomalta, sama kuin puuttuisi kulmakarvat ja ripset naamasta. Brezneviläiset kulmakarvat taas on liikaa - joten trimmailla voi silti.

• Karvainen pillu- Ei sen parempaa oo! :)

• samaa mieltä

• Pirva

Mulla oli Virolainen tyttöystävä. Sen nimi oli Pirva Kallu. Oli kyllä nimensä veroinen.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1218
    2. 73
      1193
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      97
      957
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      44
      851
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      812
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      781
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      758
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      604
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      546
    Aihe