Antaisitko miljardien hävittäjät tälle porukalle?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005963037.html
Pistää todellakin miettimään. Ja Natoon pitäisi vielä liittyä. Huoh!
Antaisitko miljardien hävittäjät tälle porukalle?
7
<50
Vastaukset
- fwenfwefnklwe
Kyllä antaisin, sillä ne hävittäjälentäjät ovat ansainneet parasta mitä rahalla saa.
- n.96pros
Useimmat hävittäjälentäjät ovat homppeleita.
- Vastakysymys
Tuo porukka ei lole se, joka entokoneilla lentää!
Vastakysymys: paljonko hyötyä on ilmavoimista ilman lentokoneita? Nuo miljardien hävittäjät tuhotaan jo asemapaikoilleen, jos sota sytty, mutta sitä eivät idioottipäättäjät edes tajua!
- öojhnåohjnå
Ja Lennostojen päällystö niin kännissä, etteivät edes huomaa muuttumistaan atomeiksi.
Älä lässytä Hupsulan Sekonomi. Ymmärrät tuostakin asiasta vähemmän, kuin sika pohjantähden pöölle.
Koneet ovat sijoitettuna hajautetusti, pitkin tätä pitkää maata jo paljon ennen mahdollisen kriisin eskaloitumista.
Sen sijaan sinä tipahdat varmuudella napakalla luunapilla, siltä Kåntulan ostarin penkiltä. :-)
TIRSK!.- FaktaaM
44.Div kirjoitti:
Älä lässytä Hupsulan Sekonomi. Ymmärrät tuostakin asiasta vähemmän, kuin sika pohjantähden pöölle.
Koneet ovat sijoitettuna hajautetusti, pitkin tätä pitkää maata jo paljon ennen mahdollisen kriisin eskaloitumista.
Sen sijaan sinä tipahdat varmuudella napakalla luunapilla, siltä Kåntulan ostarin penkiltä. :-)
TIRSK!.Luulutko sinä tyhmä pösilö, ettei Venäjällä ole tietoja jokaisen koneen asemapaikasta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354045- 703179
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207