Musta syyskuu 2015

OulunHämärä

Kiitos keskustalaisen pääministerin henkilökohtaisten tekojen, tuolloin suomalainen yhteiskunta muuttui epävakaammaksi.

Tuloksista uutisoidaan päivittäin.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikko_hallitus

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005459073.html

      Kyllä on oikeuslaitoksessa mennyt vellit ja puurot sekaisin, kymmenenvuotias ei vastustellut...huhhuh.

      Pitääkö näitä tapauksia enää viedä veronmaksajien piikkiin eri oikeusasteisiin, joiden tarkoitus on vain todistaa, että syy onkin uhrin.

    • Keno.ja.VirallisetKutut
      • Tyhmävaisokea

        Sinä agrisosialisti, katso maahantulotilastoja niin nät pääministerin puheiden vaikutuksen.


      • kiero.kuin.hellakoukku

        Niin, milloin Kepu olisi kantanut itse vastuunsa omista töpeksinnöistään? Ei milloinkaan, koska kepulaiset eivät koskaan myönnä töpeksineensä itse. Vika on aina muissa ja syy pitkälti median. Näin se on aina mennyt ja taitaa valitettavasti mennä jatkossakin.


      • Keno.ja.VirallisetKutut
        Tyhmävaisokea kirjoitti:

        Sinä agrisosialisti, katso maahantulotilastoja niin nät pääministerin puheiden vaikutuksen.

        Mutta miksi se ei vihervasemmistolle ja RKP,lle vielä riitä, vaan maahanmuuttoa pitäisi vielä moninkertaistaa?


    • teotmuistetaan

      Juha jää elämämään historian lehdille

    • teotmuistetaan

      Meillä Pietarissa kosto elää.

    • SipiläSuomenKalleinMies

      Hallituksen suurin epäonnistuminen liittyy vuoden 2015 turvapaikkakriisiin vastaamiseen.

      – Aluksi asialle ei tehty Suomessa mitään, ja lopulta virtaa vain kiihdytettiin lupailemalla tulijoille kartanoita Kempeleeltä. Tuosta nopeasti Al-Jazeeralla levinneestä haastattelusta tuli muuten varmaan kalleimman laskun suomalaiselle veronmaksajalle koskaan tuottanut yksittäinen lausunto.

    • Kempeleenminareetti

      Muista kenen kutsusta väärinkäyttäytyjät saapuivat.

    • pasipaloheinästä

      Eläkeyhtiötkin todistavat että maahan tarvitaan satoja tuhansia maahanmuuttajia tulevina vuosikymmeninä.

      Ehkä ei tarvita lisää irakilaisia nuoria miehiä, heistähän meillä on jo näytöt.

      Suomessahan on jo useita satoja tuhansia työhaluttomia kantasuomalaisia sekä yli miljoona eläkeläistä joista vain harvat osallistuvat tuottavaan työhön.

    • PessimistiX

      Ja kuten kaikki huomaavat, asialle alkaa yhtään mitään tapahtua poliittisella tasolla vasta, kun nousee tarpeeksi suuri mekkala kansalaisten keskuudessa.

      Vuoden 2015 pikku seisoskelut jossain syrjäkylillä hukkuivat hampaankoloon niinsanotusti.

      Sen metelin täytyy siis olla sitä luokkaa että pelkkiä vihapuhelakeja sorvailemalla, eivät poliitikot selviä.

      Jotenkin tuntuu että tällä kertaa poliisi kunnostautui laittamalla känniörvellykset ö-mappiin ja alkoi tuoda tapauksia pinnalle.

      Mitä tule Petteri Orvon valehteluun tällä hetkellä niin vuonna 2015 Ruotsi ja Tanska sulkivat rajansa . Siis pysäyttivät laittomat maahantulijat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe