Soini paniikissa

Muahahhaaa

Väittää ettei lue palstoja mutta uusimmassa kirjoituksessa haukkuu palstojen nimettömät pellet. Muahahahhaaaaa muahahhaaaa onks onks vähä menny tunteisiin? Aktiivimalli lähestyy soinia vielä on monta pitkää pitkää vuotta kansaneläkkeelle. Muahahahahaaa muahahahaaaa soinikin vaan työnhakuun niinkuin muutkin. Soinikin pois lorvimasta sieltä sohvalta onks takki kääntyillyt viimeaikoina?

45

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maatiais-liito

Mmhh....sama lakki ei sovi melonille ja omenalle, vai mikä se oli, Timo? HAHAHA

• UusiLaji

Liitomeloni :D

• SioniJoCIApalkkalistalla
        UusiLaji kirjoitti:

Liitomeloni :D

Epätoivoinen Sioni julisti Mtvllä suureen ääneen, että hän ei hommaa itselleen hillotolppavirkaa.
        Eli tarkoitti että kun hän ei itse ole millään sellaista löytänyt vaikka kuuluttanut että kaikki pelastusjollat kelpaisi, toisten hallitusrikoskumppanien on nyt järkättävä hänelle loisviraksi eläkkeelle hillotolppa!
        Vaaleihin Sioni ei enää uskalla lähteä, koska tippuisi nolosti Iivesniemen allikkoon ilman ääniä.
        Vaaleissa smurffien mätäpaiseet puristetaan ulos pohjia myöten...

• hhpho

Taisi käydä kuten Lipposelle EU:n presidenttiyden kanssa.. hehheh. Ilmankos Herra Hillotolppa pohtii Plokissaan vaaleihin lähtemistä. Haluaisi lähteä kun veri vetää ja ei oikein muutakaan keksi, mutta ei uskalla koska äänimäärässä tulee tapahtumaan historiallinen tipahdus.

Siitä sitten vaan aktiivimallin mukaan osallistumaan eri kursseille ja koulutuksiin, kyllä se siitä.

• JuutasSioninPoki
        SioniJoCIApalkkalistalla kirjoitti:

Epätoivoinen Sioni julisti Mtvllä suureen ääneen, että hän ei hommaa itselleen hillotolppavirkaa.
        Eli tarkoitti että kun hän ei itse ole millään sellaista löytänyt vaikka kuuluttanut että kaikki pelastusjollat kelpaisi, toisten hallitusrikoskumppanien on nyt järkättävä hänelle loisviraksi eläkkeelle hillotolppa!
        Vaaleihin Sioni ei enää uskalla lähteä, koska tippuisi nolosti Iivesniemen allikkoon ilman ääniä.

Se on maailman suurin Timo tässä taas terve. Heräsin juuri koomasta, jossa olin lähes neljän vuoden ajan. Näin kuulkaa ihmeellisiä asioita sinä aikana.

Näin näkyjä joissa nuivelot korppikotkat nokkivat miehisiä muotojani ja veivät minulta lapseni. Rakkaimpani.

Nyt olen kuitenkin taas täällä. Lihaisampaa heteromiestä ette ole nähneet ikinä. Tällaista ei saisi sanoa, etteivät korrenpurijat hätkähdä, mutta minä paskannan miehekkäämpiä otuksia kuin mitä näistä fillarin päällä spandexeissaan koreilevista kommareista tulee ikinä. Itse asiassa kaivan navastani päivittäin merkityksellisempää sisältöä kuin mitä punavihreät saavat ikinä aikaiseksi broilerinnahkahautomoissaan. Sellainen mies minä olen.

Harkitsen jatkoa politiikassa, sillä ilman minua politiikka on vain sämpylä. Minä olen pihvi. Mehevästä pampalla laiduntaneesta alfahärästä paistettu jättimäinen kimpale. Jos minua ei olisi, politiikka näivettyisi yhteisten asioiden hoitamiseksi. Minä teen siitä näytelmän. Kun nousen seisomaan, syntyy mahtiooppera. Kun minä puhun, on joka päivä ensi-ilta. Sellainen jätkä tässä julistaa.

Harkitsen asettuvani ehdolle kaikkeen mahdolliseen, sillä vähempi olisi turhaa vaatimattomuutta. Minä en ole vaatimaton. Olen tässä edessänne. Pyhänä. Kuin uudesti syntyneenä. Ylösnousseena. Synnit on pesty minusta tulikivellä ja kaksihaaraisilla kielillä. Olen niin puhdas, että minulta voisi syöttää vauvalle hänen ensimmäisen kiinteän ateriansa. Lihaa. Loputtomasti lihaa. Lihaalihaalihaalihaalihaa. Minussa sitä on riittävästi.

Vanhat puolueet ja turhat kuikelot todistavat minua vastaan. He antavat väärän todistuksen. Sen palkka maksetaan tuonpuoleisessa, jossa minä kelluttelen sonnin kudosnesteellä täytetyssä paljussa. Juon kaljaa ja katson kuinka perkele paimentaa kannatuksen laskusta ja takinkäännöistä kuiskineet kommunistit katakombeihinsa.

Minä olen täällä ja otan sen mikä minulle kuuluu!
        Minä!
        Minä!
        Minä!

• Otsasuoni
        JuutasSioninPoki kirjoitti:

Se on maailman suurin Timo tässä taas terve. Heräsin juuri koomasta, jossa olin lähes neljän vuoden ajan. Näin kuulkaa ihmeellisiä asioita sinä aikana.

Näin näkyjä joissa nuivelot korppikotkat nokkivat miehisiä muotojani ja veivät minulta lapseni. Rakkaimpani.

Nyt olen kuitenkin taas täällä. Lihaisampaa heteromiestä ette ole nähneet ikinä. Tällaista ei saisi sanoa, etteivät korrenpurijat hätkähdä, mutta minä paskannan miehekkäämpiä otuksia kuin mitä näistä fillarin päällä spandexeissaan koreilevista kommareista tulee ikinä. Itse asiassa kaivan navastani päivittäin merkityksellisempää sisältöä kuin mitä punavihreät saavat ikinä aikaiseksi broilerinnahkahautomoissaan. Sellainen mies minä olen.

Harkitsen jatkoa politiikassa, sillä ilman minua politiikka on vain sämpylä. Minä olen pihvi. Mehevästä pampalla laiduntaneesta alfahärästä paistettu jättimäinen kimpale. Jos minua ei olisi, politiikka näivettyisi yhteisten asioiden hoitamiseksi. Minä teen siitä näytelmän. Kun nousen seisomaan, syntyy mahtiooppera. Kun minä puhun, on joka päivä ensi-ilta. Sellainen jätkä tässä julistaa.

Harkitsen asettuvani ehdolle kaikkeen mahdolliseen, sillä vähempi olisi turhaa vaatimattomuutta. Minä en ole vaatimaton. Olen tässä edessänne. Pyhänä. Kuin uudesti syntyneenä. Ylösnousseena. Synnit on pesty minusta tulikivellä ja kaksihaaraisilla kielillä. Olen niin puhdas, että minulta voisi syöttää vauvalle hänen ensimmäisen kiinteän ateriansa. Lihaa. Loputtomasti lihaa. Lihaalihaalihaalihaalihaa. Minussa sitä on riittävästi.

Vanhat puolueet ja turhat kuikelot todistavat minua vastaan. He antavat väärän todistuksen. Sen palkka maksetaan tuonpuoleisessa, jossa minä kelluttelen sonnin kudosnesteellä täytetyssä paljussa. Juon kaljaa ja katson kuinka perkele paimentaa kannatuksen laskusta ja takinkäännöistä kuiskineet kommunistit katakombeihinsa.

Minä olen täällä ja otan sen mikä minulle kuuluu!
        Minä!
        Minä!
        Minä!

Mahtaa Sinisiä hännystelijöitä vituttaa, kaikki meni yhden miehen egon vuoksi, nenästävedettävät marionetit :D

• äänestäjä.ole.tarkka

monia sinipiikoja, jo kokoomuksen listoille loikannut.

• SiniNatsitViimeinenVaali
        SioniJoCIApalkkalistalla kirjoitti:

PLOKI
        SE ON TÄYTETTY
        1.3.2019 IIVISNIEMEN KINGI
        Sanoi Vapahtajamme. Ristillä. Murheissaan. Annettuaan kaikkensa.
        Nyt minä sanon saman. Lentokoneessa. Mutta onnellisena. Saatuani kaiken hillopurkkini täyteen.
        Viimeiset neljä vuotta kruunasi komean urani.
        Ja päätteksi, toteutui katolisen suurin Unelma, nähdä Paavi.
        Eipä tarvinnut seistä miljoonan roomalaisen keskellä. Sateisella torilla.
        Vaan ulkoministerinä etuovesta, suoraan lämpiöön.

Lopuksi lepposia työvuosia ja pehmeä lasku.
        Kerrankin sain tehdä pelkästään sitä, mitä minä itse halusin.
        Ja se oli kaukana päivänpolitiikasta.
        Missä päällimmäisinä olivat puolueen rahahuolet, riitojen sovittelut, suoritetut ja
        saadut selkäänpuukotukset ja epämääräisen lauman paimentaminen.

Kuka järkevä enää sellaisia hommia hamuaa?
        Kun ei ole pakko.

Mutta palataan alkulähteille.
        Hallitusneuvotteluihin, kevääseen 2015.
        Olin avainhenkilö ja tienhaarassa.
        Valtiovarainministeriö vai sisäministeriö?
        Painavia ja arvostettuja molemmat. Mutta myös työteliäitä.
        Leikkauksia ja turvapaikanhakijoita. Viimemainittuihin en edes tikulla koskisi.
        Olin umpikujassa, mutta sitten välähti.

Ulkoministeriö, tuo salaperäinen linnake.
        Ulkoasianvaliokuntatyö oli avannut silmäni kuplien kuplasta, diplomatiasta.
        Kun Neuvostoliiton kumartelu oli taakse jäänyttä elämää, ja Suomeen kohdistuvia
        uhkia ei ollut näköpiirissä, niin ulkoministeriö olisi arvostettu ja vähätöinen ympäristö.
        Pelkästään pakolliset kansainväliset kokoukset ja loppuosan kalenteristani voisin itse täyttää matkustelulla.
        Diplomaattipassilla.
        Ja aina koneen etuosassa tai kiireeseen vedoten business-jetillä.

Mutta kehtaisinko?
        Lähdin kesken neuvottelujen kävelylle.
        Kiersin pari korttelia ja lopputulos oli selvä.
        Tottakai kehtaan.
        Olen ollut politiikassa koko ikäni huomatakseni, että härskiydelläni ei ole rajoja.
        Ja nyt oli korkea aika niittää työpanokseni satoa korkojen kera.
        Siis ulkoministerö.

Ja kaiken tuon nyt kokemani jälkeen takaisin sylkykupiksi tai kusitolpaksi.
        Ei ole Minun hommia.
        Tohtori vei perustamani puolueen, varoineen, kaikkineen.

Toivottavasti tämä nykysakki ei ennen vaaleja epätoivossa mokaa hallitusyhteistyökuvioita.
        Niin voimme Juhan ja Petterin kanssa pistää tilit tasan aikoinaan sovitulla tavalla.

• Nimetön.kirjoittaja

Soini ei ole paniikissa, rahakas virka EU:ssa odottaa ja siellä norsunluutornissa voi unohtaa koko Suomen. Välillä voi twiitata jotain vittuilupostia ihan ajankulukseen. Tekisi varmaan mieli sanoa että "imekää kyrpää mulkut suomalaiset, toivottavasti teidät kaikki raiskataan".

Sitä vaan ei muu eliitti salli ja Timon otsasuonet pullottaa.

• LiperiMies

Suonet on tukossa, en usko että Soinia valitaan yhtään mihinkään hillotolppavirkaan, ainakin osittain näiden terveysongelmien takia.

Eduskunnan entinen puhemies PS:n Anssi Joutsenlahti liverteli ajat sitten Soinin operaatiosta, paljon ennen kuin Soini itse kertoi asiasta julkisuudessa.

• VaatturiliikkeeseenMars

Mielestäni Soini sopisi hyvin johonkin vaatturiliikkeen apupojaksi; takin kääntelystä on näytöt jo annettu! Ja kansa antaa loistavat suositukset tähän uuteen työhön. Siellä takahuoneessa voi sitten lipoa sitä hillotolppaansa, kuivahtaneen Drottingholmin sisäkantta kahvitauoillaan.

T: Entinen Soinin äänestäjä

• serhheg

Takinkääntäjä se siellä lurittelee taas omiaan..

MEDIASOSIAALINENTAPAUS
      17.1.2019 TIMO SOINI
      Nimettömät pellet ovat aktivoituneet.

Mediasosiaalinentapaus.

Media taivastelee koventuneilla asenteilla ja mielipidekuplilla. Se on farisealaista, koska nimettömien kommenttipalstojen ylläpito ruokkii kiihkoa ja pötypuhetta.

Klikkaukset ratkaisevat. Se on kulkukissan moraalia.

Saan paljon postia. Nimellä ja ilman. Siis selkärankaisilta, jotka laittavat nimensä alle ja politiikan puupyssymiehiltä, jotka eivät laita.

Naiset laittavat nimensä useimmin alle kuin miehet. Tämä on kokemukseni pitkältä ajalta. Tosinainen pesee tosikkomiehen mennen tullen ja palatessa.

Vaalikevättä ilmassa. Tosikkojen ja tomppeleiden kulta- aikaa. Viihdettä, jota ei rahalla saa.

Suomi on kuitenkin asialinjan maa. Selkärankaiset ovat aina enemmistö ja puupyssymiehet vähemmistö.

Voi itsensä häpäistä myös omalla nimellä. En kyllä suosittele.

En ole Facebookissa enkä Twitterissä, joten niitä ei voi minulta sulkea. Tämä ploki on kyllä kaadettu muutaman kerran.

Mies ja mikrofoni riittävät, jos on tarpeeksi hyvä.

Voi se olla nainenkin.

Moni kansanedustajaksi mielivä satsaa sosiaaliseen mediaan. Kannattaa katsoa, mille algorytmille rahansa kantaa. Pitää olla todella hyvä, että on viejä eikä vietävä.

Vaalit voitetaan kolmella sanalla. Pitää olla oikeat sanat.

http://timosoini.fi/2019/01/

• järkyttävää

"Selkärankaiset ovat aina enemmistö...."
        Petos-Timo kuuluu sitten vähemmistöön. Paitsi jos seteliselkärankaisetkin lasketaan.

Mutta voiko joku oikeasti olla noin sokea omalle petturuudelleen että laskettele tuollaista uhoa ja itsekehua vaikka on tehnyt yhden Suomen historian suurimmista petoksista äänestäjilleen. Vai onko se vaan niin röyhkeä vai onko sillä liskon aivot.
        Käsittämätöntä.

• argh55

On muuten aika onnetonta tuo Soinin tekstin kirjoittaminen, ei yhtään kunnon virkettä tuossakaan oksennuksessa.

• Ffts.köh

Äijä pihalle, sukkeluudet kuultu

• MunaajienMunaaja

Hauska veijari tämä Soini, varoittelee omalla nimellään munaavista ihmisistä mutta Mr. hillotolppa on munannut itsensä totaalisen täydellisesti Suomen kansan silmissä.

• KatalainenKalpenee
    • nimetönpelle

Soini pääsee valittamaan seuraavien vaalien jälkeen huonoista äänestäjistä kun häviää vaalit, tulee siis lutkut.

• gfrcdejnhugb

Se on petturien laulut laulettu, joutavat ulos kaikki.

• realismi______

Soinista tulee mieleen Irakin diktaattori?

• luottamusta

Kuka kaipaa ylilihavaa, joka ei osaa edes pitää terveydestään huolta puhumattakaan , että hoitaisi muiden asioita. Missä Eu sielä ongelma, mutta nyt se on toisinpäin.

• hujhk

Soinin suonissa stentti kiristänee. Sydänoperaatio tehty, kohta kalma korjaa sadon.

• No Jabba Hut on törky temppunsa näyttänyt ja saa mennä tavallisten tallaajien sekaan pelkäämään " selkään taputtelijoita ". Että silleen.

• asiantuntija.lehto

Soini kertoo olevan neljä vaihtoehtoa jatkostaan, jonka julkaisee tiistaina, kun on pakko. Itse en näe kun yhden ainoan ja se on jättää politiikan, kaikki muut ovat utopiaa ja tietää sen myös hyvin itse.

• lorunloppu

Soini on älykäs mies ja Perussuomalaisten perustaja. Puolue asemoitui ja muuttui sitten käytännössä vajakkien puolueeksi Halmeen ja Hakkaraisen päästyä kansanedustajiksi. Lopullisesta tuhosta vastasi Halla-aho ja Huhtasaari.

• No_että_silleen

No osuit just asian ytimeen. No että silleen.

• asiantuntija.lehto

Kyllä totuus on toinen, Soini oli pelkkä sutkauttelija, jolle hyvin kelpasi kaikki rasistiset mielipiteet silloin, kun kannatus oli arvoja tärkeämpi, nyt poliittinen juoksu loppuu Sipilän työrukkasena.

• maxaja

Kummasti on kannatus pitänyt persuilla. Sinisillä ei ihan niin hyvin. Mistä tämä kertoo ???

• SimoToini

En minä täällä käy lukemassa mitään! En todellakaan. Ylläpitäjä voisi poistaa tämän ketjun. En itse voi, kun hiirikädessä on rasvainen broilerin koipi.

• sinappiakans

Hyvä, että ruoka maistuu,heh ! heh!!!Kuumat nakit tekisi tukevan olon ,jaksaisi paremmin puhua mukavia.

• HallitusEiKutsu

Pääsee soini vaihtamaan takkia työmaasiivoojan takkiin.

• asiantuntija.lehto

Soinin on pakko asettua kansanedustaja/eurovaali ehdokkaaksi, jos mielii pitää kaikki neljä vaihtoehtoa itselleen auki tiistain jälkeen, muuten tiistain jälkeen on vain yksi ja se on pelkurin osa. Ainoa ongelma on se hänen kannaltaan, kuka antaa äänensä selänkääntäjälle.

• vaalikopilta

Luulen että eurovaalit on se joka kiinnostaa, mut ootetaan nyt rauhassa tiistaita.

• asiantuntija.lehto

Niinpä näin, mutta nyt päättää kansalaiset jatkosta, ei Sipilä/Orpo kaksikko .

• maisterintie

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää, on vain epäkiitollisia vaihtoehtoja jäljellä, kun haetaan arvostusta omalle osaamiselleen, sekä luotettavuudelle.

• Toki_myös_palstoja
    • nollakannatus

Kai sillä sen verran on älliä jäljellä, että älyää olla jatkamatta politiikassa.

• eu.nukkilaan.hilloille

plösö yrittää toista sumutusta. isommat lihapadat eu.ssa.

• läskin.puntit.tutajaa.jo

ulkoministerin paikka mielyttävämpi, kun sai vastuuta vältellä, ja lennellä ympäri maapalloa orgioista orgioihin.. petturin piikki menee pian kiinni, ja joutuu pian kustantamaan itse nakkimukinsa.

• sefqwefqwefg

Saihan se ihmiskunnan taakka venkoiltua jo sopeutumis- ja ministerin eläkkeet. Kyllä niillä sen läskiahteri läskinä pysyy.

• mee_too

Voi teitä mee#too akkoja, jotka netissä lynkkaatte ihmisä tietämättä faktoja.

• maisterintie

Sinisten 1% kannatus kertoo kaiken faktan, ei muuta.

• HelppoRatkaisu

Onhan se ihan selvä että Soini on sen verran väsynyt että hän jää odottamaan suurlähettilään paikkaa ja se hänelle suotakoon. Sattunalta taitaa kohta olla vapautumass asuurlähettilään paikka Lontoossa mikä voisi olla Soinille mieluinen. Jos jaksaa 4-8 vuotta Lontoossa niin sitten hän voi siirtyä eläkkeelle 60-64-vuotiaana. Ulkoministerin pesti varmistaa jatkotyöt ihan varmasti diplomaattina ja esimerkkejä löytyy niin Pertti Salolaisesta kuin Jari Vilenistä lähtien.

• Eikös se pääse sopeutuseläkkeelle?? Saunantaakse joutais kyllä petoksensa kanssa.

• klausuuli

Noin pitkälle pääsi sutkauksilla. Toivottavasti herra joutuu maksamaan isot mätkyt ja jälkiverot hillotolppatienesteistään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe