En ole hyvä ihminen. En hyvä kristitty. Paljon olen syntiä tehnyt ja vääriä teitä kulkenut. Silti Jumala on kuullut rukoukseni ja monta kertaa olen avun saanut. Terveyteni on heikko ja oli mm. toissa viikolla vaikea lähteä työtoimintaan kun jo pelkästään suihkussa käyminen tuntui rankalta. Kuitenkin sain voimia ja jaksoin kolata lunta töissä ja kasata rakennustelinettä. Paljon on vastaavia tapahtunut. Omin voimin en saa mitään aikaan. Kaikki on lahjaa.
Herra kuulee rukouksemme
5
<50
Vastaukset
- eläkkeellesiitä
Avaruudessa kukaan ei kuule huutoasi, 8 matkustaja.
On ihmeellistä, että Jumala, suuri "Minä Olen", kuulee meitä, vähäpätöisiä ihmisiä.
"Mutta minä katson sen puoleen, joka on nöyrä, jolla on särkynyt henki ja arka tunto minun sanani edessä." Jes 66:2
"Näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, joka pysyy ikuisesti ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niiden luona, joilla on murtunut ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja herättäisin eloon murtuneiden sydämen." Jes 57:15- Uskovainenukko
Amen! Herra on hyvä! Siunausta sinulle ja kaikille jotka lukevat tätä.
- Salomo
Omien hyvien tekojen kautta ei kukaan pääse taivaaseen, vaan ainoastaan
armosta uskomalla Herraan Jeesukseen ja hänen tekoonsa ristillä. Jos ihminen voisi pelastua pelkästään omia hyviä tekoja tekemällä, niin silloin Jeesuksen sovitustyö olisi ollut turhaa.
Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi. Ef.2:8-9.
Kun ihminen katuu ja tunnustaa syntinsä ja vastaanottaa pelastuksen (parannus), niin silloin hän on pelastunut Jumalan armosta ilman omia tekoja.- Uskovainenukko
Totta! Sain taas kokea Herran armoa kun menin työtoimintaan aamulla. Mietin miten jaksan tehdä mitään kun heräsin kesken unien ja olin tosi väsynyt. Yllättäen sinä päivänä ei tullut edes normaaleja työkeikkoja, raskaammista puhumattakaan. Olen monessa muussakin asiassa saanut apua ja varjelusta Taivaalliselta Isältä niin paljon että vaikka on sairautta, tuore avioero, ym. niin kiitollinen saa olla kovin monesta asiasta. Huomaan että niinkin surullinen asia kuin jätetyksi tuleminen rakastamani vaimon toimesta voi kasvattaa luottamaan yhä enemmän Jumalaan. Hän on hyvä vaikka me ihmiset olemmekin niin kovin vajavaisia ja heikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301242Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911123
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50806