Tietääkö kukaan sivua netissä missä vois harjoitella autokoulun teoria-koetta varten??!??!
Autokoulu kysymykset
6
5080
Vastaukset
- autokoulultasi
Kyseleppä sieltä...
- torstitomera
en oo saanu täällä ei oo semmosta menetelmää
:(((((( - tunnukset tilattavissa
torstitomera kirjoitti:
en oo saanu täällä ei oo semmosta menetelmää
:((((((Autokoulusi ei siis palvele asiakkitaan tältä osin. Voi voi. No useammissa autokouluissa tunnarit saa ja silleen...
Kysehän on autokoululle tulevasta pienestä ylimääräisestä erästä... - marquiseeh
mietin just kans samaa..on nii tyhmää et netistä ei löydy teoriakoetta varten mitää hyviä testejä..neki testit mitä voi käydä tekemäs autokoulun tunnuksilla on ihan p*******ä..kiva mennä viikon päästä kys.kokeeseen..
- joppe
Young Driversin sivulla on jonkinlainen kuvaharjoitus
www.youngdrivers.fi - skandium
http://195.238.222.218/liikennemerkit/start.asp
Tuossa osoitteessa on liikennemerkkikoe, jossa pitää osata liikennemerkkien täsmälliset nimet. Ei ehkä palvele parhaiten teoriakokeeseen valmistautuvaa, mutta jotain voi tuoltakin oppia. Osittain sivuston kysymykset lähentelevät valitettavasti jo pilkunviilausta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232