Kun Translatella yrittää kääntää ”ple as el etm ed ie” (anna minun kuolla) somalin kielestä englanniksi, kääntää Google sen näin: ”Kuten haluat.”
Tiedättekö muita erikoisia käännöstuloksia kääntäjällä?
Google kääntäjä
3
50
Vastaukset
- hähähähähähäääää
Ja perkele!
Tuo on tosi hauska. Kiitoksia! - aswwewww
Ja kun kääntää lauseen "olet tyhmä" suomesta englantiin saa "you are stupid" ja niin se onkin!
Väärin.
Tein tuon käännöksen googlen kääntäjällä somalista englanniksi.
Tulos oli "As if you did"
Kun vaihdoin tuloskieleksi suomen, se sanoi "Ikään kuin teit" - mikä ei ole oikea käännös englannin "As if you did":ille.
"As if you did" tarkoitaa "Ikännkuin olisit" [sanonut, tehnyt, ollut jne] - siinä mielessä, mitä sen edellä on sanottu.
Esimerkki:
"Et ole itse sitä kokeillut, mutta esität asian ikäänkuin olisit."
== "You haven't tried it, but you present the subject as if you did."
Rasistien röhönaurut perustuvat tarkoitukselliseen vääristelyyn ja puutteelliselle kielitaidolle, joista kumpikaan syy ei lievennä hätiköidyn itsensä nolaamisen syvyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433564Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4423121Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232840Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831927- 871527
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1101300
- 1061277
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721153Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.331005