ELÄKELÄINEN

vierailia

En ole enää kenenkään pompoteltavana, Ei työkiksen enkä sossun ja siintä suuret kiitokset KELAlle.
Olen eläkkeellä tämän vuoden alusta alkaen, Eikä mun tarvitse kenellekään selitellä mun tekemisiäni.
Eläkkeellä on 100% varmuudella tulot kunnossa siintä pitää kyllä KELA huolen.

5

<50

Vastaukset

• Voin nukkua vaikka koko päivän eikä kukaan karju mun korvani vieressä. Helvetin ukko heti töitä hakemaan. Ei luoja laiskoja elätä. Mutta KELApa elättää monta onnellista eläkeläistä. Vaimoni ei kestä
      kun se on vielä työ elämässä mukana. Hiljaa eläkeläinen haluaa tuutua, Ja heti se heittää minua tyynyllä.

• olen hakenut eläkettä ei vaan onnistu mutta jos pistäisin paremmaksi tekisin itsarin niin ei tarttis enää maksaa mitään maksuja tai veroja tai kärsiä hallituksien huonoista päätöksistä. Ei eläkkeellä ole ihan niin vapaa kuin ajasta ikuisuuteen siirtyneenä 👍

• Olet siis myös vapaaherra ja teet mukavia asioita yhdessä ja erikseen kun siltä tuntuu ja tie on avoin.

Nukut kun haluat levätä milloin vain.
      Nyt nukuttaakin

• Onnittelen Teitä.

• Aivan pääsin eläkkeelle vähän yli 2 v sitten .62v. Itse ehdottivat ,kun työhommat alkoivat loppumaan täs iäs. Muuten olin ja vielkin ihan hyväs normaalikunnossa ,asiat ja työhommat hoituu hyvin. Varma ja kela hoitaa tilille kuuluvat eur. Vaimo myös eläkkeellä jo. Kiva hoidella vaimon perikunnan kaa taimikoita ,metsiä ja ottaa polttopuuta ym. On aikaa pilkille ja kiva aikaisin nousta aamukahvin keittoon rauhas ,kiire ei paina. Mökillä käydä makkaran paistos ja monenlaista ,kun huvittaa. Normali tavallinen duunari olen ollut ja eläke pikkasen yli 1000 eur. ei mitään ongelmaa ,rahat riittää tosi hyvin, ja säästyykin viel,. oma talo ja tontti , auttelen mitä pystyn viel muitakin ,omaisia. Pienet kolotukset ja kankeudet kuuluvat elämään täs iäs. En valita. Toivoisin kaikille tätä samaa, elämän yhtä parasta aikaa ! Aikaa lastenlapsillekin hyvin . Joka päivä on kyllä kiitoksen paikka. Kevät heräilee nyt ,kiva seurata.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pimittää rahankäyttöään

Sain selville, että mieheni on jo kuukausia käyttänyt isoja summia rahaa tietämättäni harrastuksiinsa. Samaan aikaan hän on kertonut, ettei hänellä ty
      Parisuhde
      136
      8810
    2. Niko Ranta-Aho kaulailee illallisella Bandidos pomon kanssa Espanjassa

Noniiiin. Niko pääs oottaa vankilatuomiota vapaalle. Läks Espanjaan. Nyt laitto kuvaa, kaulailee bandidos rikollisjärjestön pomon kanssa ja 2 muun kar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      3295
    3. Jyväskylän senioritalon palo sai alkunsa parvekekynttilästä

Syyte tulossa huolimattomasta tulenkäsittelystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006569983.html
      Maailman menoa
      16
      1123