Minulla on pikku hiljaa alkanut lähteä kaikki ilo elämästä mikään ei tunnu miltään ja alkaa tehdä mieli kokeilla huumeita. Minusta elämä on alkanut tuntua tyhjältä. Minun elämässä on tapahtunut kaikkea veljen kuolema ja lemmikin kuolema vanhenpien ero kaikki tunteet tuli pari viikkoo sit ulosps olen 15v poika
Minä en tiedä mikå minulla on
4
95
Vastaukset
- Fidelidee
Tiedän tunteen vaikken tiedä elämästäsi mitään. Sen voin sana, että oot rohkea ja elämää ajatteleva nuori, se on jo tosi paljon. Onko mitään hyvää elämässä tällä hetkellä? Kaveri, sukulainen tai joku, joka on tärk?
- Tyhjäpoika
Tärkeänä on pysynyt kaverit ja he on antanut minulle tukea
- Fidelidii
Moi taas. En tiedä mihin päädyt pohdiskelussa, mutta pieni mietintä vielä. Mää ja monet muut menettää ihan liikaa. Kohtuutonta, tuntuu usein. Jäin ite leskeksi viime kesänä ja olin hajalla oikeasti näihin päiviin. Jotenki tajusin, että kyllä se joskus helpottaa, niinku alkokin. Ihan pienillä jutuilla. Lumi maassa, lintuja laudalla, kaunis ilta, hyvä biisi. Tosi pieniä, ensin harvoin, sitte vähän enemmän. Tiijän huumeista tosi paljon. Niillä ei lähde rakentumaan mitään tervettä hyvää oloa, pika helpotus ja kahta pahempi olo. Koita jaksaa♥️
- Tyhjäpoika
Kiitos❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305587
- 1862179
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus92085Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621669Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan691399Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321374Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701214- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2171134