Joko mänttässä jäätie tai ajellaanko saarta ympäri?
Jäätie mänttä
14
1533
Vastaukset
- laiskatlöhöää
Nosta perse ylös sohvalta ja mene katsomaan. Saamaton tyyppi
- Anonyymi
Nykyajan kersa...just jaksetaan puhelinta kannatella ja etusormee liikuttaa näppäimistöllä.Äiti tuo evästä sohvalle.
- Anonyymi
Mitä ihmettä poistellaan normaaleja kommentteja
- Anonyymi
Jään vahvuus vaihtelee 10-35cm, tosin auratuilla alueilla pelkkää teräsjäätä reilusti. Vettä hieman lumen alla. Poistetaankohan tämäkin kommentti? 😅
- Anonyymi
Juu tottakai on jäätä ja tietä....otahan kaikki bensalenkkarit kyliltä mukaan ja ajakaa oikein pitkä lenkki jäällä.
- Anonyymi
joo täytyy ottaa hippi
- Anonyymi
Mänttäläiset onko siellä nytten jäätietä aurattu
- Anonyymi
Kohta pääsee jäätielle
- Anonyymi
Auraako siel mänttässä nykyään kukaa jäällä.aikoinaan oli ihan kunnon aurattu tie?
- Anonyymi
Ei näkynyt olevan ei menny edes tietä rantaan
- Anonyymi
Ei nykyään mitään aurailla. Nykyään ei tehdä mitään juuri.
- Anonyymi
Hyväku teitäkään ees aurataan
- Anonyymi
Ei ole rahaa aurata ja kannattavaa. Lumi sulaa pian.
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013