Netin käyttörajoituksia suomalaisille Oulun tapauksen siivittämänä

rajat.kiinni-naisille

Keskiviikkona-torstaina Tampereella pidetyssä kansallisilla Rehtoripäivillä mm. Oulun tapahtumat puhuttivat.
Paikalla oli mm. ministerit Annika Saarikko ja Sanni Grahn-Laaksonen. Myös ministeri Häkkänen poikkesi paikalla.

Kokouksessa päätettiin mm. julkilausumasta, jossa mm. kehoitettiin teini-ikäisten tyttöjen vanhempia seuraamaan netin käyttöä sekä myös rajoittamaan sitä. Jatkotyötä tullaan tekemään mm. "epäilyttävien saittien tunnistamiseksi sekä keinoja niiden käytön rajoittamiseksi henkilökohtaisella tasolla".

Tässäpä sitten on alku sille että Suomessa aletaan rajoittamaan naisten oikeuksia. Senkin poiki Oulun tapahtumat, mutta kenellekään ei tule mieleen että poistetaan pakolaisten "ihmisoikeus" ilmaiseen kännykkään ja kännykkäliittymään. Kaikki asiansa he pystyvät hoitamaan muutamalla VOKkiin sijoitetulla, valvotulla tietokoneella, kukaan heistä ei tarvitse omaa kännykkää.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hunnutonna

      Suomen naiset kulkevat kohta huntuun kääriytyneinä korskeiden äijien peesissä.

    • Jhggff

      Kieltämättä tulee mieleen, että nyt lisätään uhrien syyllisyyttä erilaisin rajoituksin ja valvontaa lisäten. Ollaan siis hiljalleen menossa islamin oppien suuntaan naisten vapauksien kohdalla.

    • hahahahahahahahahahhh

      Ainoastaan heikkolahjaisten persuäänestäjien netinkäyttöä voidaan rajoittaa tai valvoa. Minun netinkäyttöä viranomainen ei kykene rajoittamaan tai edes valvomaan. Ainoa tapa millä he tässä onnistuisivat olisi katkaista Suomen nettiyhteydet ulkomaille kokonaan, eikä sekään auttaisi kaikkialla Suomessa (varsinkaan valtion rajojen läheisyydessä missä voi käyttää pienitehoista radiosignaalia)

    • SpärseEelläPuuhun

      Spärrällä näitä kaapuakkoja on työssä ja ihan alkuperäisiä suomalaisia, että niin :D

    • ganjaeno

      facebook kuulema bannaa herkästi jos puhuu esim. oulun tapahtumista. Rasisti leimasin on kovassa käytössä. Samaa se on näillä palstoilla. Sensuuri vahvistuu syytöksiä tulee jopa sananvalinnoista.
      Jos ei voi puhua totta on sama olla hiljaa.

      • Facebook_on

        niin menneen talven lumia että saakin bannata eikä haittaa yhtään.


    • Ville_katolla

      Mitä monernimpi ja tiedostavampi nainen, sitä reippaammin hän askeltaa kohti burkaa ja koiranpaskaa alempaa ihmisarvoa.

    • kenkää.tulee

      Kohta erotetaan joku opettaja joka huomauttaa että netin käytön rajoittaminen tytöiltä eli naisilta on askel suuntaan josta ollaan Arabimaita moittimassa.

      • hgfd

        Hyvä huomio. En muutenkaan ymmärrä sitä miten arabimaissa kohdellaan naisia. Kivitystuomioita, estetään opiskelemasta jne, jne. Suomessa eläintäkään ei kohdella niin huonosti.


      • Siksi_koska

        Suomessa juuri naiset sitä itse haluavat, katsokaa ketkä niitä muhametteja ja niiden tekoja eniten puolustelevat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3159
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2791
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2608
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2578
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2456
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2295
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1743
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1697
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1545
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe