https://mvlehti.net/2019/01/18/oikeustieteen-tohtori-raiskauksia-ehkaistaan-estamalla-irakilaismiesten-maahantulo/
Tuo tohtori ei ihan hukkaukko olekaan, tuota minä olen vaatinut kaikenaikaa, ja ensinnäkään noita ei olisi koskaan saanut päästääkään maahamme, raiskaamaan pikkutyttöjä !
https://mvlehti.net/2019/01/18/yle-kansalle-ei-saa-kertoa-koko-totuutta/
Ylen verronmaksajien piikkiin elelevä toimittelija, ei antaisi kertoa elättäjilleen totuutta Oulunkaan raiskauksista!
PS; Onko Kairakettukin toimittelijan kanssa samaa mielipuolta ?
Late Lapista.
KONSTI JOUKKORAISKAUSTEN LOPETTAMISEEN !
17
74
Vastaukset 17
- lisää-valheita
Pitikö vaihtaa puheenaihetta kun vuodessa onkin enemmän kuin 22,3 vuorokautta.
Ja lisää mätäviestin valheita kun ei omat valheet enää riitä.- Gädddasta
Sinä vaan jaksat valehdella päivästä päivään. Säilöön otettujen laittomien pakolaisten keskimääräinen säilössäpitoaika on 22,3 vuorokautta ennen kuin heidät poistetaan maasta.
Säilössäpitoyksiköitä on Suomessa kaksi, toinen Helsingin Metsälässä, toinen Lappeenrannan Konnunsuolla. Kolmatta suunnitellaan Ouluun.
- Mielenpuoleni.ilmaus
Late, sun vaatimiset tällä palstalla ei vaikuta yhtään mihinkään.
MENE MUKAAN POLITIIKKAAN VAIKUTTAMAAN äläkä täällä räksyttele. Sitä mielipuolta minä olen!!!- lopeta.valehtelu
Taas valehtelu jatkuu kuten ennenkin. Tuon ihottuman saat jo siitä kun kuulet sanan työ tai näet työrukkaset. Valehdella osaat enempi kuin kansanedustajat konsanaan.
Sinä et lähettele mitään muuta kuin anomuksia sossuun.
PS Missä ne 22,3 vuorokautta nyt on. - turha.luulo
niinkö luulet ettei eri keskustelupalstoilla ole vaikutusta
- eitänneniitäkiitos
Ei missään nimessä maahamme porukkaa lähi-idästä eikä yleensä muslimeja ollenkaan. Valittettavasti näyttävät olevan sotaista porukkaa ja tuovat epäjärjestyksen tullessaan.
- Late-tuo-liian-kevyttä
ainoa oikea tapa on ottaa aina raiskaajalta munat pois ja sen jälkeen torille näytille rautahäkkiin 2 kk ajaksi.
sen jälkeen pikakarkotus mistä tuli tai ulkoistus siperiaan,siellä hommat osataan. eikä yhtään rahaa mukaan. karkotus aina kävellen ketjuihin sidottuna.
uskon, vain tämä toiminto voi auttaa raiskauksien vähenemiseen,tuskin kokonaan lopettaa hullujen toimia.- lopeta.valehtelu
Missä ne 22,3 vuorokautta nyt ovat.
- SairastaRikollisuutta
Ylen toimittaja siis käytännössä vihjaa, että Oulun pikkulasten raiskaustapaukset eivät eroa muusta Suomesta lainkaan!
Eli hirvittävä määrä pikkulasten ahdisteluja ja raiskauksia on kaikkialla Suomessa noiden matujen toimesta tehty ja tehdään yhä lisää!
Täåstä hirvittävyydestä pitää saada päättäjät vastuuseen!!!!!- mitta_jo_täysi
Sipilä, Orpo, Mykkänen, Soini jne. VANKILAAN KOKO SAKKI!!!
- Nettirajoituksia_heti
Nettirajoituksilla olisi myönteinen vaikutus.
Puskaraiskausten sijaan on tullut netissä tapahtuva raiskattavien värvääminen.- SairastaRikollisuutta
Tehokkain keino on juuri tuo Kari Uotin keino. Ei päästetä "kettuja kanatarhaan" lainkaan!
Niistä matuista ei ole kenestäkään pienintäkään hyötyä maallemme. Se on ihan turhan jauhamista, jos sellaista väittää! SairastaRikollisuutta kirjoitti:
Tehokkain keino on juuri tuo Kari Uotin keino. Ei päästetä "kettuja kanatarhaan" lainkaan!
Niistä matuista ei ole kenestäkään pienintäkään hyötyä maallemme. Se on ihan turhan jauhamista, jos sellaista väittää!Poliiseja, oikeuslaitosta sekä asianajajia nuo työllistävät, mutta nuo tahot eivät tee tuottavaa työtä, vaan syövät kuormasta !
Late Lapista.- menikö.jo
Late_Lapista1 kirjoitti:
Poliiseja, oikeuslaitosta sekä asianajajia nuo työllistävät, mutta nuo tahot eivät tee tuottavaa työtä, vaan syövät kuormasta !
Late Lapista.Missä ne 22,3 vuorokautta nyt on.
menikö.jo kirjoitti:
Missä ne 22,3 vuorokautta nyt on.
Tiesitkös montako puolaa niissä vanhanajan mustalais kiesien rattaissa oli?
Entäs montako litraa moottoriöljyä on kieseissä, joissa istuu sinun lisäksesi neljä rahtihameen kantajaa, ja jokaisella on neljä 4 litran varastettua öljypönttöä hameensa alla ??????
Late Lapista.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487