KONSTI JOUKKORAISKAUSTEN LOPETTAMISEEN !

https://mvlehti.net/2019/01/18/oikeustieteen-tohtori-raiskauksia-ehkaistaan-estamalla-irakilaismiesten-maahantulo/

Tuo tohtori ei ihan hukkaukko olekaan, tuota minä olen vaatinut kaikenaikaa, ja ensinnäkään noita ei olisi koskaan saanut päästääkään maahamme, raiskaamaan pikkutyttöjä !

https://mvlehti.net/2019/01/18/yle-kansalle-ei-saa-kertoa-koko-totuutta/

Ylen verronmaksajien piikkiin elelevä toimittelija, ei antaisi kertoa elättäjilleen totuutta Oulunkaan raiskauksista!
PS; Onko Kairakettukin toimittelijan kanssa samaa mielipuolta ?

Late Lapista.

17

74

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää-valheita

Pitikö vaihtaa puheenaihetta kun vuodessa onkin enemmän kuin 22,3 vuorokautta.

Ja lisää mätäviestin valheita kun ei omat valheet enää riitä.

• Gädddasta

Sinä vaan jaksat valehdella päivästä päivään. Säilöön otettujen laittomien pakolaisten keskimääräinen säilössäpitoaika on 22,3 vuorokautta ennen kuin heidät poistetaan maasta.
        Säilössäpitoyksiköitä on Suomessa kaksi, toinen Helsingin Metsälässä, toinen Lappeenrannan Konnunsuolla. Kolmatta suunnitellaan Ouluun.

• Mielenpuoleni.ilmaus

Late, sun vaatimiset tällä palstalla ei vaikuta yhtään mihinkään.

MENE MUKAAN POLITIIKKAAN VAIKUTTAMAAN äläkä täällä räksyttele. Sitä mielipuolta minä olen!!!

• lopeta.valehtelu

Taas valehtelu jatkuu kuten ennenkin. Tuon ihottuman saat jo siitä kun kuulet sanan työ tai näet työrukkaset. Valehdella osaat enempi kuin kansanedustajat konsanaan.

Sinä et lähettele mitään muuta kuin anomuksia sossuun.

PS Missä ne 22,3 vuorokautta nyt on.

• turha.luulo

niinkö luulet ettei eri keskustelupalstoilla ole vaikutusta

• eitänneniitäkiitos

Ei missään nimessä maahamme porukkaa lähi-idästä eikä yleensä muslimeja ollenkaan. Valittettavasti näyttävät olevan sotaista porukkaa ja tuovat epäjärjestyksen tullessaan.

• Late-tuo-liian-kevyttä

ainoa oikea tapa on ottaa aina raiskaajalta munat pois ja sen jälkeen torille näytille rautahäkkiin 2 kk ajaksi.
      sen jälkeen pikakarkotus mistä tuli tai ulkoistus siperiaan,siellä hommat osataan. eikä yhtään rahaa mukaan. karkotus aina kävellen ketjuihin sidottuna.

uskon, vain tämä toiminto voi auttaa raiskauksien vähenemiseen,tuskin kokonaan lopettaa hullujen toimia.

• lopeta.valehtelu

Missä ne 22,3 vuorokautta nyt ovat.

• SairastaRikollisuutta

Ylen toimittaja siis käytännössä vihjaa, että Oulun pikkulasten raiskaustapaukset eivät eroa muusta Suomesta lainkaan!

Eli hirvittävä määrä pikkulasten ahdisteluja ja raiskauksia on kaikkialla Suomessa noiden matujen toimesta tehty ja tehdään yhä lisää!

Täåstä hirvittävyydestä pitää saada päättäjät vastuuseen!!!!!

• mitta_jo_täysi

Sipilä, Orpo, Mykkänen, Soini jne. VANKILAAN KOKO SAKKI!!!

• Nettirajoituksia_heti

Nettirajoituksilla olisi myönteinen vaikutus.
      Puskaraiskausten sijaan on tullut netissä tapahtuva raiskattavien värvääminen.

• SairastaRikollisuutta

Tehokkain keino on juuri tuo Kari Uotin keino. Ei päästetä "kettuja kanatarhaan" lainkaan!

Niistä matuista ei ole kenestäkään pienintäkään hyötyä maallemme. Se on ihan turhan jauhamista, jos sellaista väittää!

• SairastaRikollisuutta kirjoitti:

Tehokkain keino on juuri tuo Kari Uotin keino. Ei päästetä "kettuja kanatarhaan" lainkaan!

Niistä matuista ei ole kenestäkään pienintäkään hyötyä maallemme. Se on ihan turhan jauhamista, jos sellaista väittää!

Poliiseja, oikeuslaitosta sekä asianajajia nuo työllistävät, mutta nuo tahot eivät tee tuottavaa työtä, vaan syövät kuormasta !

Late Lapista.

• menikö.jo
        Late_Lapista1 kirjoitti:

Poliiseja, oikeuslaitosta sekä asianajajia nuo työllistävät, mutta nuo tahot eivät tee tuottavaa työtä, vaan syövät kuormasta !

Late Lapista.

Missä ne 22,3 vuorokautta nyt on.

• menikö.jo kirjoitti:

Missä ne 22,3 vuorokautta nyt on.

Tiesitkös montako puolaa niissä vanhanajan mustalais kiesien rattaissa oli?
        Entäs montako litraa moottoriöljyä on kieseissä, joissa istuu sinun lisäksesi neljä rahtihameen kantajaa, ja jokaisella on neljä 4 litran varastettua öljypönttöä hameensa alla ??????

Late Lapista.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      49
      956
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      717
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe