Paasaavat riistämisestä. Totuus on se että Suomessa on riistetty ainoastaan veronmaksajaa. Onneksi Sipilän hallitus on tarttunut tähän epäoikeudenmukaisuuteen.
Palstan vasemmistolaiset
20
<50
Vastaukset
- verovaroilla
Varmaan 90% kepulaisista elää veronmaksajien kustannuksella erilaisia tukia nostaen. Kokoomuksella prosenttiosuus on hieman alhaisempi , mutta yli 80% kokoomuslaisistakin elää erilaisilla tukijaisilla mitkä verovaroilla rahoitetaan. On totisinta totta että surkimukset sipilä ja orpo ovat saaneet siirrettyä valtavat summat rahaa puolueidensa kannattajille ja täten nostaneet muiden verorasitusta.
- nunih
vui tinua pikku fasistia,
niinhän ne maalaisliiton tukipummit,
riistävät veronmaksajaa... - S24uomlaineN
Palstan transu huvittaa taas meitä tarinoillaan
Olet niiiin säälittävä. Mutta jatka vaan. Kaikilla meillä on paikkamme.
Se muuten kirjoitetaan transsu.- S24uomlaineN
OikeistoSosDem kirjoitti:
Olet niiiin säälittävä. Mutta jatka vaan. Kaikilla meillä on paikkamme.
Se muuten kirjoitetaan transsu.Okei, mutta sinähän sen tiedät miten se kirjoitetaan.
S24uomlaineN kirjoitti:
Okei, mutta sinähän sen tiedät miten se kirjoitetaan.
Ottaako siellä Hakaniemessä noin kupoliin kun oma aate voidaan siirtää historian roskatynnyriin.
Kuka äänestää porukkaa joka vuonna 2019 puhuu Tovereista?- paavopohjanmaalta
Ottaako siellä Hakaniemessä noin kupoliin kun oma aate voidaan siirtää historian roskatynnyriin.
Kuka äänestää porukkaa joka vuonna 2019 puhuu Tovereista?No ei kukaan järjissään oleva.
- S24uomlaineN
Kuka äänestää porukkaa joka vuonna 2019 puhuu Tovereista?Kuka äänestää puoluetta, joka raiskaa omia lapsia ja samalla puhuu Jumalan terve
- Harri_pohjanmaalta
Noh esim. tuo OikeistoSosDem reppana.
Harri_pohjanmaalta kirjoitti:
Noh esim. tuo OikeistoSosDem reppana.
Äänestän kyllä luultavimmin Kokoomusta. Että silleen reppana.
S24uomlaineN kirjoitti:
Kuka äänestää puoluetta, joka raiskaa omia lapsia ja samalla puhuu Jumalan terve
Onnistut aina vain laskemaan rimaasi alaspäin.
- Juha-Lestan_Lakeijat
Valehtelulla ja lestatyylisen muunnellun totuuden jankkaamisella ei ainakaan taivaspaikat avaudu, päinvastoin:
https://uutisiahauskastijakiinnostavasti.files.wordpress.com/2018/12/sipila.helvetissa800450SYNNINPALKKA.png - pasipaloheinästä
Hupaisia ovat nämä saitin rupujen jutut.
Fakta kuitenkin on, että kymmenestä tuloluokasta vain kaksi ylintä ovat nettomaksajia ja loput kahdeksan ovat nettosaajia. Eli tämä koko saatanan hyvinvointivaltiotouhu on mennyt aivan perseeksi. Sipilän hallitus edes yritti saada siihen jotain tolkkua.Puhut kuin minun suullani. Tottakai heikoista ja sairaista on huolehdittava. En minä tai hallitus ole muuta väittänytkään.
Ei vasemmistoa kiinnosta pätkääkään näiden heikkojen ja sairaiden asia vaan se keskittyy niiden tulonsiirtoihin jotka pärjäisivät omillaan.- LestakepulisminAjaO
Hyvin huomaa, että te punapallopaitalestat ette yhä vielläkään kykene ajattelemaan omilla aivoillanne vaan toistatte täältä ikuisuuteen sitä samaa yliherrojenne sanelemaa sipilististä lestamantraa...
- OutojaÄäniäPäänSisällä
Puhut kuin minun suullani. Tottakai heikoista ja sairaista on huolehdittava. En minä tai hallitus ole muuta väittänytkään.
Ei vasemmistoa kiinnosta pätkääkään näiden heikkojen ja sairaiden asia vaan se keskittyy niiden tulonsiirtoihin jotka pärjäisivät omillaan."Puhut kuin minun suullani."
Pallopaita on viimein alkanut kuulemaan jo ääniä omista kirjoituksistaan..? LestakepulisminAjaO kirjoitti:
Hyvin huomaa, että te punapallopaitalestat ette yhä vielläkään kykene ajattelemaan omilla aivoillanne vaan toistatte täältä ikuisuuteen sitä samaa yliherrojenne sanelemaa sipilististä lestamantraa...
Et siis pysty esittämään vasta-argumenttia kommenttiini.
- nunih
maalaisliiton pikku natsukka,
jaksaa vaan suoltaa kosolan mielistä
fantastista paskaa...- nunih
maalaisliiton pikku wannabe natsukka,
ei osaa edes lukea,
ja tavatun ymmärtäminen,
tuottaa vaikeuksia...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584