Kaksi nuorehkoa miestä murhattu Valkeakoskella, surmaaja: jat,ovat todennäköisesti poliisin tiedossa. Teon jälkeen paikalla on syytetty tulipalo, mutta se ei onneksi tuhonnut koko kerrostaloa, jossa verityö tapahtui.
Kaksi miestä murhattu Valkeakoskella.
20
802
Vastaukset
- Lainsuojaton
Tämä oli ihan odotettavissa koska Vlk:n poliisit seisovat tumput suorina tukien ja suojellen rikollisia .
- Paikallaollut
Eivät osaa kyllä hommiaan, olet oikeassa. Soitettiin kerran alkoholisoituneen naapurin mekkaloinnista poliisille, päästivät jatkamaan matkaansa huolimatta öisestä kellonajasta ja senioriasukkaan ja tämän kumppanin hengen uhkaamisesta. Valtaosin rauhallista seutua muttei turvallista sellaista jos hulluja osuu kohdille ja tarvitsisi virkavaltaa.
- Paimenpoika.fi
Sisä-Suomen poliisipiiri on kuin lammaslauma ilman paimenta .
- uuttera
Mikäs parivaljakko tämä on
- SADMAD
Niin juuri mikä oli tämä kaksikko kun naapuri kuvaili heitä erikoiksiksi? Mikä teki heistä erikoisen?
- Vanhanenn
SADMAD kirjoitti:
Niin juuri mikä oli tämä kaksikko kun naapuri kuvaili heitä erikoiksiksi? Mikä teki heistä erikoisen?
Korkeintaan korjasivat autoa yömyöhään.
- Matlock
Selvittämättömät rikokset ovat yleensä viranomaisten tekemiä tai aiheuttamia .
- Zarkomaani
Ajatelkaapa jos tekijät olisivat maahanmuuttajia tai edes toinen, johan siitä kehittyisi mannerlaatat järisyttävä tapaus.
- SADMAD
yritettiinkö nuorempi uhreista tappaa jo aiemmin?
- modeonapina
antovat hänelle viimeisen kerran päivän aikaa hoitaa asiat kuntoon, ei ottanut tosissaan vieläkään?
- Piiripyörii
Valkeakoskella piiri pieni pyörii Suomen surkeimmat poliisit siinä hyörii .
- Bjjhg
En nyt menis ensimmäiseksi poliisia syyttään jos joku hengen toiselta ottaa. Oisko se kuitenkin tekijän vika.
- Rikkk
Tietääkö joku kertoa tekijöiden nimet?
- Venom
Riikka, kyllä motiivi selviää vielä. Paha saa palkkansa.
- perhonen2
Uhri on minun sukulainen ja hyvä ihminen.
- SADMAD
Osanotto. Haluatko valottaa lisää heidän elämästään.Naapuri kuvaili heitä erikoisiksi.Kuitenkin kun nyt kerroit,että tunsit toisen uhrin läheisesti.
- Pahuus
SADMAD kirjoitti:
Osanotto. Haluatko valottaa lisää heidän elämästään.Naapuri kuvaili heitä erikoisiksi.Kuitenkin kun nyt kerroit,että tunsit toisen uhrin läheisesti.
Joskus koko sukua saattaa kiusata entiset narkomaanit.
- Cardemumma
Tietääkö joku nimiä?
- Pompell
Hei. Pitäiskö lopettaa paskan jauhaminen ja antaa läheisten surra?? Onko jumalauta suuri vaiva? Ihan sama vaikka olisivat itse tappajia.. eivät olleet!! Ihan hyviä ihmisiä mitä tunsin!! Kukaan ei ansaitse silti tota kohtaloa.. joten turpa kiinni ja kiitos..
- mikämotiivi
Onko tästä mitään uutta?
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579